Strona 346 z 4461
Pokaż wyniki od 3,451 do 3,460 z 44604

Mamusie na STYCZEŃ 2012

  1. #3451
    Senior Member
    yvonne

    Dołączył
    Aug 2011
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2012-01-22 zobacz kalendarz
    Posty
    1,105
    Neomii, ja jestem w uk, tu owszem robią ci krew i mocz ale to tyle. Nikt nie robi na tokso nawet jak zaplacisz gore pieniedzy.
    Przez 16 tyg nie widzialam lekarza na oczy - i jesli wszystko bedzie ok, nie zobacze nawet przy porodzie. Szyjki macicy nikt nie sprawdza !!!
    Dlatego tak sie boję. Na wszystkie twoje wątpliwosci odpowiadają że to ok, że to normalne.

    D|latego jesli bede dobrze sie czula, to jade do Polski za poltora tyg, choć boję się podróży. No ale chyba lepiej jechać niż w pewnym momencie dowiedzieć sie, że "no bo szyjka byla za krótka/słaba.."

  2. BabyApp
  3. #3452
    Senior Member Awatar Noemii
    Dołączył
    Aug 2011
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2012-01-26 zobacz kalendarz
    Posty
    370
    Moja siostra drugie dziecko rodziłą w UK i faktycznia powiedziałą że o ile warunki w szpitalach dużo lepsze to badania w trakcie ciązy żenada! Dopiero po urodzeniu dziecka dowiedziałą się że przez całą ciąze chorowała na anemię, dzidziuś na szcżęscie zdrowy ale ona wygląda słabo wciąz dochodzi do siebie. Ja z londynu wróciłam tydzień temu, lot zniosłam dobrze, pytałam nawet lekarza czy nie widzi przeciwskazań on powiedziałą że absolutnie nie, znikome zagrożenie jest w pierwszym trymestrze chodzi o ciśnienie które się wytwarza może negatywnie wpłynąć na rozwijające się narządy dziecka i oczywiście pod koniec ciązy grozi przedwczesnym porodem... jedz wizyna w Polsce na pewno dobrze Wam zrobi a przy okazji zrobisz sobie badania które na pewno Cię uspokoją



  4. #3453
    Senior Member Awatar Gosia_M
    Dołączył
    Jun 2011
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2012-01-05 zobacz kalendarz
    Posty
    1,939
    hej a u mnie slonce swieci, ale za to ja jakos slabo sie czuje:| mam wrazenie jakbym miala chorowac....;/

  5. #3454
    Senior Member Awatar 89konstancja
    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2012-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    4,325
    Cytat Zamieszczone przez delfinek Zobacz posta
    Ha ha ha, o tak jakbyś pisała o moim zajściu w ciążę
    u mnie z ciążą też tak było

  6. #3455
    Junior Member Awatar anitaa4
    Dołączył
    Aug 2011
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2012-01-27 zobacz kalendarz
    Posty
    8
    Witajcie styczniowe mamy. Od jakiegoś czasu czytam Wasze forum i dziś postanowiłam do Was dołączyć. Mam termin porodu na 27 stycznia, tak jak kilka z Was pod koniec sierpnia obchodzę rocznicę ślubu, tylko, że pierwszą. Pozdrawiam.



  7. #3456
    Senior Member Awatar Noemii
    Dołączył
    Aug 2011
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2012-01-26 zobacz kalendarz
    Posty
    370
    Cytat Zamieszczone przez anitaa4 Zobacz posta
    Witajcie styczniowe mamy. Od jakiegoś czasu czytam Wasze forum i dziś postanowiłam do Was dołączyć. Mam termin porodu na 27 stycznia, tak jak kilka z Was pod koniec sierpnia obchodzę rocznicę ślubu, tylko, że pierwszą. Pozdrawiam.

    Witaj anitaa4 w śród styczniowych mam, nasza liczba zwrasta w szalonym temie ;D płodny był ten maj tego roku Ja dołączyłam na forum wczoraj ale pisanie tutaj sprawia mi wiele radości , mam nadzieję że w twoim przypadku też tak będzie. JAk wygląda twój brzuszek widać już coś? mnie znajomi tak mniej więcej od 3 dni podpytują , czy czasami nie jestem w błogosławionym stanie to bardzo miłe , brzuszek mam niewielki , ale zawsze byłam bardzo szczupła więc widać



  8. #3457
    Junior Member Awatar anitaa4
    Dołączył
    Aug 2011
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2012-01-27 zobacz kalendarz
    Posty
    8
    Cytat Zamieszczone przez Noemii Zobacz posta
    Witaj anitaa4 w śród styczniowych mam, nasza liczba zwrasta w szalonym temie ;D płodny był ten maj tego roku Ja dołączyłam na forum wczoraj ale pisanie tutaj sprawia mi wiele radości , mam nadzieję że w twoim przypadku też tak będzie. JAk wygląda twój brzuszek widać już coś? mnie znajomi tak mniej więcej od 3 dni podpytują , czy czasami nie jestem w błogosławionym stanie to bardzo miłe , brzuszek mam niewielki , ale zawsze byłam bardzo szczupła więc widać

    Ja nie należe do osób bardzo szczupłych, wręcz przeciwnie chciałabym być szczuplesza, ale nie jestem też gruba,ale mój brzuch w ostatnich tygodniach bardzo "wystrzelił" i jak mam obcisłą bluzkę to ewidentnie widać ciążowy brzuszek. Czuje się z tym bardzo fajnie, ale trochę obawiam, że jak już jest taki, to co będzie za pare miesięcy.



  9. BabyApp
  10. #3458
    Junior Member Awatar anitaa4
    Dołączył
    Aug 2011
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2012-01-27 zobacz kalendarz
    Posty
    8
    A mówiąc o brzuszku, mam pytanie do przyszych mam, które mają podobny termin porodu do mnie. Jak u Was z przyrostem wagi? Ja nie wymiotowałam w I trimestrze i przybyło mi już 4 kg . Jestem tym zaniepokojona, bo bardzo uważam, liczę kalorie, jem dużo warzyw i owoców, unikam słodyczy, a mam wrażenie, że waga mnie nie słucha i trochę za dużo przytyłam. Ale może mnie pocieszycie,że nie bardzo odbiegam od normy



  11. #3459
    Senior Member
    yvonne

    Dołączył
    Aug 2011
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2012-01-22 zobacz kalendarz
    Posty
    1,105
    Ja w sumie to martwie sie troszke bo mam malutki brzuch. Wlasciwie od poczatku mialam spory, ale bylo to spowodowane problemami jelitowymi...
    teraz od 2 dni te dolegliwosci zniknęly zupelnie i zostal sam brzuszek. I jest malutki. Jestem raczej szczupla a brzuch to mialam plaski od lat, takze ja widze zaokrąglenie, a i spodnie nie dopinaja sie od dawna, ale znajomi czy rodzina napewno nie poznają, ze jestem juz prawie na polmetku.

  12. #3460
    Junior Member Awatar Bejb91
    Dołączył
    Aug 2011
    Mieszka w
    Ełk/UK
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2012-01-22 zobacz kalendarz
    Posty
    10
    yvonne a widzisz termin masz dzien po mnie a skan dzien przede mna :P heh.. Napisz nam od razu czy chlopczyk czy dziewczynka.. U mnie kazdy mowi ze chlopiec ale ja mam cichutka nadzieje ze moze bedzie dziewczynka :P ale ile to moze byc tych dziewczynek w rodzinie a ja mialam dwa skany i teraz bedzie trzeci.. Juz nie moge sie doczekac . a w ktorym miejscu w UK jestes? Pewnie w Londynie. :P hehe
    Największym szczęściem jest świadomość, że jesteśmy kochani..

Zapytaj naszych ekspertów

Podobne wątki

  1. CZERWCOWE mamusie 2012 :) zapraszam
    By agutek in forum Mamusie 2012
    Odpowiedzi: 11442
    Ostatni post / autor: 16-11-18, 10:05
  2. Mamusie na luty 2012
    By wioloochna in forum Mamusie 2012
    Odpowiedzi: 60472
    Ostatni post / autor: 18-01-17, 17:33
  3. Mamusie na Maj 2012 :-)
    By agasim in forum Mamusie 2012
    Odpowiedzi: 139102
    Ostatni post / autor: 19-04-16, 10:47
  4. Mamy z marca 2012
    By Ewa11 in forum Mamusie 2012
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-08-12, 10:25
  5. Legnickie mamusie z terminem na styczeń 2012:):)
    By anulkanulka in forum Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-09-11, 19:53

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.