Strona 3 z 6
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 53

tata bawi się zabawkami dziecka

  1. #21
    Senior Member Awatar Dina
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Kraków
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-11-06 zobacz kalendarz
    Data
    06.11.2017
    Posty
    3,312
    Oczywiście że tak Mój nawet jak jeszcze nie znaliśmy płci mówił, że nawet dziewczynce kupi zdalnie sterowany samochód i kolejkę piko. Zresztą musiałybyście widzieć jak ostatnio na urodzinach chrześniaka wszyscy faceci mieli go głęboko .... i naparzali w PS Move Żałosny widok, ale niestety mężowie to nasze pierwsze dzieci




    "Aż w jedną krótką chwilę pojmiesz po co żyjesz"

  2. BabyApp
  3. #22
    Senior Member Awatar Kari
    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    O mnie
    30.07.11 :)
    Posty
    4,705
    ja zacznę może trochę z innej beczki, otóż mam ciąże nie planowana. a plany to ja miałam oj miałam... miały być zaręczyny, potem przeprowadzka, mielismy na ślub uzbierać i gdzieś tam może po drodze bobas. wcześniej rozmawialiśmy o dzieciach a w zasadzie to mój chłopak mi mówił, żeby już chciał, bo zaraz 30 będzie miał ( no za 3 lata) i jak on taki dziadek na wywiadówki będzie potem chodził hehe, no i koledzy dookoła maja już dzieci. kiedy już się okazało ze zaciążyliśmy, to ja się załamałam a on wziął się do roboty. pierwsze co kupił to łóżeczko i wózek, od razu zaczął remont i postarał się żeby niczego mi nie brakowało. bardzo mnie wspiera, a te zabawki to może zacznie kupować jak dowiemy się jaka płeć. jak to powiedział "zaszalejemy na zakupach ". tak czy owak teraz jestem szczęśliwa i naprawdę dumna, ze moje dziecko będzie miało takiego tatę.

  4. #23
    Senior Member Awatar villemo
    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Opole
    O mnie
    Moja córeczka Lidusia urodziła się 7 lipca 2011r.
    Posty
    1,918
    Mój mąż to ten skryty typ faceta więc narazie jeszcze nie tak bardzo szaleje. Ograniczył się do wybrania smoczków i kazań w stylu "bo moja córka będzie ...." ech
    Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę. Ja o Twe zdrowie najgoręcej proszę.
    Jestem przy Tobie od pierwszego grama.Tyś moje dziecko ... a ja Twoja mama.



  5. #24
    Senior Member Awatar asia
    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    2,099
    Dziś Dzień Dziecka, ale już od ładnych paru dni szaleją kampanie reklamowe, które mają nakłonić kochających rodziców do uszczęśliwiania swoich maluchów rozmaitymi gadżetami. Czy wasi faceci dają się w to wkręcić? Czy w ogóle obchodzicie jakoś Dzień Dziecka?

  6. #25
    Member Awatar skrzat
    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2011-06-12 zobacz kalendarz
    Posty
    51
    Mój mąż, niezależnie od Dnia Dziecka, chce sprawić Malutkiej misia :-) Ja się śmieję, że bardziej będą jej potrzebne pampersy, ale chyba mąż nie za bardzo zwraca na to uwagę ;-)))

  7. #26
    Senior Member Awatar asia
    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Posty
    2,099
    To rozkoszne Może mu się ten Miś po prostu bardzo podobał? Wiecie, coś jest chyba na rzeczy z tym kupowaniem maskotek; mój Małż zaczął je na potęgę kupować dopiero, gdy nasz syn wyrósł z misiowego wieku i teraz już prawie nie ma powierzchni w domu, gdzie by nie stały jakieś pluszaki. Ciągle je ktos przestawia z miejsca na miejsce, układa kompozycje i zgromadzenia...

  8. #27
    Senior Member
    aniulka88

    Dołączył
    Mar 2011
    O mnie
    mamusia :)
    Posty
    3,571
    Coś w tym jest, bo mój mąż np nie kupuje zabawek ale zgrywa bajki dla małego...kiedy on to bedzie ogladał, heheh ale tatus musi kazda obejrzec czy aby nie ma w niej watków przemocy. I tak sie wymiguje ze wspólnego niedzielnego gotowania obiadów....no bo przeciez robi to dla Synusia
    l]

  9. BabyApp
  10. #28
    Senior Member Awatar basienka89
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2011-06-17 zobacz kalendarz
    Posty
    391
    Moj narzeczony ma bzika na punkcie maskotek. Po co bysmy do sklepu nie poszli to oczywiscie po jakiegos pluszaka trzeba wejsc. Bo jak On to mowi"nie trzeba bedzie lozka kupowac bo bedzie mozna spac na misiach" Odkad jestem w ciazy zachowuje sie jak dzieciak. Corcia jeszcze sie nie urodzila,a ma juz kilkanascie pluszakow i i 6 lalek.Od kilkunastu lat byl u Nas ,ze tak napisze sezon na chlopakow.Ja mam 4 braci, moja siostra 2 synow i brat tez 2 synow, mama byla nauczona do kupowania klockow ,samochodzikow i kolejek,a ze bedzie pierwsza wnusia to tez wpadla w szal. Niewiem co bedzie potem... Chyba bedziemy musieli poprosic mamusie zeby kupila nam wieksze mieszkanie, bo w tej Naszej kawalerce to bedzie ciasno.. Oj ... juz nie wspomne o tym,ze babcia jej kupila kolczyki i pare spinek do wlosow...

  11. #29
    Senior Member Awatar Spinny
    Dołączył
    Jun 2011
    O mnie
    Jestem mamą idwóch chłopców!!:-)
    Posty
    468
    Mój mąż jak byłam w 6 tygodniu ciąży kupił zestaw Lego A z uwagi, że niedługo rodzę już ogląda na allegro coraz to nowsze zabawki

  12. #30
    Senior Member Awatar Kaha
    Dołączył
    Dec 2010
    Mieszka w
    Cypr
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    08.01.2011
    Posty
    241
    Mój mąż już w 5 miesiącu ciąży chciał kupić kolejkę dla Malucha . Ale wytłumaczyłam mu, że zlecą ze 2 lata, jak dziecko będzie się tym bawić.

Zapytaj naszych ekspertów

Podobne wątki

  1. Ginekolog - tylko prywatnie?
    By Nowotka in forum Badania, choroby, leki, u lekarza
    Odpowiedzi: 172
    Ostatni post / autor: 26-11-18, 22:24
  2. M jak Mama tylko dla ciężarnych?
    By anuska in forum Miesięcznik M jak Mama
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-08-11, 18:58

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.