Strona 1 z 3
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

niskie libido

  1. #1

    niskie libido

    Mam pytanie brałam clostilbegyt przez 3 miesiące niestety nie udało się tym razem zajść w ciąże teraz mam przerwę
    problem polega na tym że w trakcie kuracji bolały mnie jajniki ale jakoś to wytrzymywałam teraz zupełnie nie mam ochoty na seks czy to możliwe żeby moje libido spadło z powodu clostilbegytu i czy mogę wziąść suplement tribestan na podniesienie libido czy jednak lepiej iśc do specjalisty najpierw ?

  2. BabyApp
  3. #2
    Chyba nikt nie ma takiego problemu po clostilbegycie

  4. #3
    Junior Member
    uOLI

    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-07-16 zobacz kalendarz
    Data
    16 lipiec 2013
    Posty
    11
    Spróbuj Asequrelle lub asevie, to leki osłonowe przy kuracji hormonalnej, dodatkowo wspomagają libido.

  5. #4
    Senior Member
    sylwia4012

    Dołączył
    Jan 2014
    Data
    2004
    Posty
    172
    Kup sobie to: http://intymnosc.pl/aff/mag1ik/libig...nt-p-1276.html działa rewelacyjnie, na pewno podniesie ci się lipido

  6. #5
    Junior Member
    mapek

    Dołączył
    Nov 2014
    Mieszka w
    Glasgow
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-09-02 zobacz kalendarz
    Posty
    2
    Libido może być przez to obniżone, ale już raczej nie po odstawieniu. Zależy jeszcze, jak dawno odstawiłaś. Osłonowe jest sens brać przy zażywaniu clostilbegytu, nie później. Lepiej zapytaj się swojego ginekologa o to, może coś poradzi.

    _______
    Zajrzyj na moją stronę, gdzie dowiesz się więcej z dziedziny finansów. Teraz zajmuję się pożyczką internetową.

  7. #6
    Junior Member
    vastonsmith

    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-05-09 zobacz kalendarz
    Posty
    1
    Byliśmy u lekarzy, mąż ma końskie zdrowie. Nie pali, a pije naprawdę okazyjnie, no piwko czasem lubi wypić ale to jedno i naprawdę rzadko. Sama też nie palę, zdrowo się odżywiam i ćwiczę. Mąż ma aktywną pracę, więc na ruch też nie narzeka, jada różnie, czasem zdrowo a czasem coś bardziej tłustego. Także obydwoje jesteśmy płodni... nie wiem już co mam dalej robić? Skoro jesteśmy zdrowi, dobrze się odżywiamy i tak dalej, płodność jest a dziecka nie ma... to po prostu katastrofa! Tyle małolat pisze po internecie, że jest w ciąży, albo boi się być w ciąży a gdy człowiek pragnie dziecka, to nie... Macie jakieś pomysły? Byłabym wdzięczna za każdą, nawet najmniejszą radę!
    You can check out our latest certkiller 640-554 and written by our C4040-251 to help you pass passguide.You can also purchase www.stevenson.edu Our Florida Southern College is simply excellent in quality.

  8. #7
    Senior Member Awatar Myszka19
    Dołączył
    Nov 2014
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-06-03 zobacz kalendarz
    Posty
    233
    Niskie libido zależy od wielu czynników:
    http://www.otoli.pl/libido-od-czego-zalezy/

    Tutaj jest to opisane. W wielu przypadkach zmiana pewnych nawyków pozwala odzyskać libido. Tak wiec polecam:
    wprowadzić zdrową dietę
    uprawiać sport
    oraz testować rózne urozmaicenia w związku. Gadżety erotyczne

  9. BabyApp
  10. #8
    Junior Member Awatar JulitkaKorobejko
    Dołączył
    May 2017
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    6
    Niskie libido, może partner słabo robi podjazdy i Cię to nie podnieca już? może to jest problem. Jeżeli nie to tabletki nie zawsze pomagaja, dieta można lekko poprawic

  11. #9
    Junior Member
    Sajana

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2007-07-30 zobacz kalendarz
    Posty
    27
    Mojej siostrze pomogła wizyta u endokrynologa w Evimed w Warszawie. Specjalista określił chyba na podstawie badań krwi jaki jest powód i polecił odpowiedni lek. Dowiesz się więcej w http://evimed.com.pl/endokrynolog/

  12. #10
    Member
    Trepek1

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2010-10-13 zobacz kalendarz
    Posty
    249
    Jeśli występuje taki problem to myślę ,że warto sięgnąć po inofem http://www.inofem.pl/ . Mnie polecił go ginekolog i brałam przez około 3 miesiące . Problem zniknął gdy zaszłam w ciążę rzecz jasna Warto próbować bo u większości pacjentek się udawało po zażywaniu inofemu

Zapytaj naszych ekspertów

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.