Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Stycznióweczki 2020

Senior Member Awatar Diana_GT
    Mieszka w
    Kraków
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2020-01-07 zobacz kalendarz

Stycznióweczki 2020

Witajcie
    Czy jest tu ktoś z terminem na styczeń 2020? u mnie dziś 12t1d ciąży, termin wypada na 7.01.2020 r. to moja druga ciąża , w domu mam prawie 14 miesięcznego synusia <3
    Ostatnio edytowane przez Diana_GT ; 26-06-19 o 13:48

2. BabyApp
    Cześć, j a też zostanę styczniowa mamusia. Termin mam na 11 stycznia. Dzisiaj jest 12 t i 5 d. To jest moja druga ciąża. Niestety mój synek należy do grona Aniołków.

Senior Member Awatar jolka_ka
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-07 zobacz kalendarz
    Data
    9.01.2020
    Termin na 9 stycznia, w domu prawie 16miesieczna cora

Szanowne Panie,
    Jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich kierunku Położnictwo na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu. Zwracam się do Pań z ogromną prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, która jest całkowicie anonimowa i umożliwi mi napisanie pracy magisterskiej pt. „ Wiedza przyszłych matek na temat diety dziecka w pierwszym roku życia”.
    Udział w ankiecie jest dobrowolny, a jej wyniki posłużą wyłącznie w celach naukowych. Proszę o zaznaczenie jednej lub kilku odpowiedzi lub wpisanie odpowiedzi w miejscu kropek.

Bardzo dziękuję za poświęcony czas.

Poniżej zawarty jest link do ankiety

https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link

a są jacyś tatusie?

Junior Member
    Zoel

U mnie 4 miesiąc ciąży, za mną długie starania bo 5 cykli. Czasem nadzieja gasła, szczególnie jak okres się pojawiał. Od samego początku jednak kontrolowałam swoja owulację cyklo testerem my way i on jakoś dawał mi nadzieję, że może tym razem. Udało się!