Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Suplementy w ciąży!

Junior Member
    Stokroteczka

O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2018-12-06 zobacz kalendarz

Red face Suplementy w ciąży!

Hej dziewczyny, jestem w 20 tygodniu, trafiłam ostatnio na bardzo porządnie zrobiony artykuł o suplementach https://oczekujac.pl/2018/08/witamin...zupelniac.html. Byłam sceptycznie nastawiona do tematu, ale nie ukrywam, że tutaj jest to poradnie wyjaśnione. Ale na "oczekując" często pojawiają się spoko merytorycznie treści, a tego w internecie ostatnio nie za dużo, wiec chce podpytać u "specjalistek" . Zależy mi na waszej opinii. Oczywiscie jestem pod opieką lekarza, ale chciałabym poznać wasze doświadczenia. Co suplementowałyście w ciązy?
    Będę wdzięczna za odpowiedź

2. BabyApp
    Junior Member
    Misia32

Mieszka w
    Łódź
    Cytat Zamieszczone przez Stokroteczka Zobacz posta
    Hej dziewczyny, jestem w 20 tygodniu, trafiłam ostatnio na bardzo porządnie zrobiony artykuł o suplementach https://oczekujac.pl/2018/08/witamin...zupelniac.html. Byłam sceptycznie nastawiona do tematu, ale nie ukrywam, że tutaj jest to poradnie wyjaśnione. Ale na "oczekując" często pojawiają się spoko merytorycznie treści, a tego w internecie ostatnio nie za dużo, wiec chce podpytać u "specjalistek" . Zależy mi na waszej opinii. Oczywiscie jestem pod opieką lekarza, ale chciałabym poznać wasze doświadczenia. Co suplementowałyście w ciązy?
    Będę wdzięczna za odpowiedź
    bardzo dobry merytorycznie materiał, faktycznie. Ja sie suplementowałam w ciąży i dobrze mi to robiło - praktycznie 1:1 to co opisali w artykule. A "Oczekując" faktycznie opisali to dobrze, wszystkie najistotniejsze informacje w pigułce. ten dopel hertz tez mnie ciekawi..

Junior Member
    Stokroteczka

O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2018-12-06 zobacz kalendarz
    no widzisz, podobnie to czuje. mysle ze raczej nie da sie zaszkodzić jeśli suplementuje sie z głową a co brałaś?