Strona 1 z 6
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 57

prezent na dzień babci i dziadka

  1. #1
    Senior Member
    Madziara

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    nowe miasto lubawskie
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-04-14 zobacz kalendarz
    Data
    14.04.2011
    Posty
    230

    prezent na dzień babci i dziadka

    witam
    zastanawiam sie nad prezentem na dzień babci i dziadka podobają mi sie rzeczy zrobione własnoręcznie a moze jakaś masę solną i odciski palców ale coś takiego

    http://www.tipy.pl/artykul_3893,jak-...z-papieru.html

    http://www.tipy.pl/artykul_11240,jak...illingowa.html

    http://www.tipy.pl/artykul_11240,jak...illingowa.html

    co wy na to
    maluszek ma nie całe 2 latka czy poczekać jak bedzie starszy

  2. BabyApp
  3. #2
    Senior Member Awatar Majka596
    Dołączył
    Dec 2012
    O mnie
    Szczęśliwa mama:)
    Posty
    6,844
    Cytat Zamieszczone przez Madziara Zobacz posta
    witam
    zastanawiam sie nad prezentem na dzień babci i dziadka podobają mi sie rzeczy zrobione własnoręcznie a moze jakaś masę solną i odciski palców ale coś takiego

    http://www.tipy.pl/artykul_3893,jak-...z-papieru.html

    http://www.tipy.pl/artykul_11240,jak...illingowa.html

    http://www.tipy.pl/artykul_11240,jak...illingowa.html

    co wy na to
    maluszek ma nie całe 2 latka czy poczekać jak bedzie starszy
    Myślę, że takie piękne ozdoby mogą jeszcze troszkę poczekać...Pamiętam jak córeczka miała kilka miesięcy i pierwszy prezent jaki "zrobiłyśmy" to były stempelki dłoni i stópki. Pomalowałam małej dłoń i stópkę farbką, zrobiłam stempel na kolorowym papierze i włożyłam w niewielką antyramę, do tego jakieś delikatne ozdoby i prezenty wiszą do dziś w widocznym miejscu w pokoju dziadków. (Dłoń dla babci, stópka dla dziadka)

  4. #3
    A może maluszek narysowałby jakieś laurki z małą pomocą mamy ? Wiadomo, że nie będą to dzieła sztuki, ale dziadkowie pewnie ucieszą się z czegoś, co Twój synek zrobi sam

  5. #4
    Junior Member
    filemonka

    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2012-05-15 zobacz kalendarz
    Posty
    1
    Na pewno prezenty własnoręcznie robione spodobają się dziadkom pamiętam jak córka robiła laurki ale w tym roku koleżanka poleciła mi stronkę e-hunters.pl. Kupiłam tam podusie dla dziadka i babci z haftem i zaoszczędziłam 40 zł. Mają wysokie rabaty naprawdę polecam. Jestem pewna że prezent będzie trafiony

  6. #5
    Member
    Liquore

    Dołączył
    Aug 2012
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-07-14 zobacz kalendarz
    Posty
    358
    Moje dzieci w tym roku zaprojektowały babci i dziadziowi kubeczki na generatorze: http://cupsell.pl/generator . Dziadkowie właśnie najbardziej cieszą się z takich rzeczy wykonanych dla nich specjalnie przez dzieciaki. I tym razem zamiast tradycyjnych laurek wymyśliliśmy coś takiego Z małą pomocą rodziców wyczarowały takie fajne cuda - z własnymi malunkami.
    Dziadkowie byli zachwyceni. Teraz kubeczki zajmują główne miejsce na półce na naczynia w kuchni

  7. #6
    Member
    majeczka29

    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    379
    Bardzo ciekawym prezentem na dzień dziadka może być moim zdaniem jeden z takich zestawów do golenia: http://menspace.pl/?podkat=182&k_pro...odkat=0&sort=4 Myślę, że każdy mężczyzna - zarówno starszy jak i młodszy ucieszyłby się z takiej rzeczy.
    Sama zamówiłam jeden z nich - ten na samej górze w jasnym kolorze dla swojego męża z okazji tegorocznej gwiazdki Chciałabym go zaskoczyć czymś stylowym ale jednocześnie praktycznym.

  8. #7
    Prezent na dzień babci i dziadka powinien być tylko symboliczny. Ja proponuję kwiatek, dobry alkohol albo najlepiej wyjątkowy czekoladowy upominek, który z pewnością osłodzi życie. Do tego, dzieci mogą zrobić laurki, co bardzo ucieszy babcię i dziadka.

  9. BabyApp
  10. #8
    Member
    sally

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    http://www.e-wczasy.net.pl/rodzaj/domki-letniskowe
    Posty
    51
    Ewentualnie jakieś ciekawe dodatki do kuchni
    Tutaj na przykład widziałam ładne patelnie: http://ostry-sklep.pl/c/41/patelnie.html - może coś znajdziecie dla siebie. //

  11. #9
    Member
    sygnaturka

    Dołączył
    Mar 2014
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-12-25 zobacz kalendarz
    Posty
    35
    Fajny ten pomysł ze stópką i rączką

  12. #10
    Bardzo fajny My w tym roku też podarowaliśmy dziadkom stópki i rączki dziewczynek odciśnięte w masie solnej Na kolejne ich święto planuję zakup wazonów z http://witeks.pl/szklo-kolorowe-wazony Myślę, że zamówię też dla nich jakieś fajne foto książki Uwielbiam takie święta, mają w sobie to coś a najlepsza jest radość dziadków gdy dostaną coś od wnuków

Zapytaj naszych ekspertów

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.