Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: problemy z zajsciem w ciaze przejdź do tematu
ehh niestety ja tez bym chciala bardzo zajsc w ciaze. caly czas dowiaduje sie ze ktos jest w ciazy, moje znajome wychodza za maz i rodza dzieci. a ja? :(:( do dzisiaj sie straram i nic!! nei wiem co juz robic!!! a wiem ze jestem bardzo zdrowa i nic mi nei dolega z moim ukladem.jednak nie moge zajsc w ciaze juz prawie rok.. czemu tak moze byc? :(:( powiedzcie mi?
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Endometrioza - przyczyna niepowodzeń... przejdź do tematu
gratulacje dla mam... ja powiem tak,ostatnio chodzilam do ginekoloda i sie badalam, nie mam zadnych problemow ze swoim ukladem, ale nei moge zajsc w ciaze. czym to moze byc spowodowane? :(
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Prolaktyna - niski poziom po leczeniu. przejdź do tematu
ja z tym nie mialam problemu bo tego leku nie zazywalam nigdy. ale i tak mam problem zajscia w ciaze... nie wiem co sie dzieje :( dlaczego tak moze byc?
Ostatnie wpisy w obserwowanych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Grupy, których jesteś członkiem
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Starania o drugie dziecko przejdź do tematu
Ja bym się nie poddała. https://rmarket.pl/
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: PCOS - czy uda się kiedykolwiek...??? przejdź do tematu
Witam Miesiąc temu usłyszałam od ginekologa że mam policestyczne jajniki. Strasznie się z tym czuję i nie wiem już co mam myśleć i robić.... I czy jest jakaś szansa żebym w przyszłości zaszła w ciąże ? .
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Endometrioza - przyczyna niepowodzeń... przejdź do tematu
Jasna sprawa, że przy endo kontrola całego cyklu to podstawa... od tego właściwie się zaczyna. Zreszta o tym też mówi dokładnie lekarz. Nam na pierwszym spotkaniu pani doktor w szpitalu medicover od razu zrobiła cała diagnostykę i pod kątem badań, ale też właśnie a'la wywiad...
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: PCOS - czy uda się kiedykolwiek...??? przejdź do tematu
Witam Miesiąc temu usłyszałam od ginekologa że mam policestyczne jajniki. Strasznie się z tym czuję i nie wiem już co mam myśleć i robić.... I czy jest jakaś szansa żebym w przyszłości zaszła w ciąże ? .
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Endometrioza - przyczyna niepowodzeń... przejdź do tematu
Jasna sprawa, że przy endo kontrola całego cyklu to podstawa... od tego właściwie się zaczyna. Zreszta o tym też mówi dokładnie lekarz. Nam na pierwszym spotkaniu pani doktor w szpitalu medicover od razu zrobiła cała diagnostykę i pod kątem badań, ale też właśnie a'la wywiad...
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Prolaktyna - niski poziom po leczeniu. przejdź do tematu
wiesz co ..no nie pamiętam a nie chciałabym ci sklamać...wiem, że jak tylko lekarz zobaczył na USg, że łożysko zaczyna się już powoli wykształcać to kazał go odstawić..pamiętam tylko, że z tym lożyskiem to jakoś tak książkowo wręcz wychodziło ;) tj. wykształcilo sie w terminie o...
Ostatnie wpisy znajomych
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajomi
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
mariasz12
aktywnosc mariasz12
Zarejestrowany 01-02-13
Ostatno aktywny: 01-02-14 14:22

Albumy

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Wpisy

Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: problemy z zajsciem w ciaze
ehh niestety ja tez bym chciala bardzo zajsc w ciaze. caly czas dowiaduje sie ze ktos jest w ciazy, moje znajome wychodza za maz i rodza dzieci. a ja? :(:( do dzisiaj sie straram i nic!! nei wiem co juz robic!!! a wiem ze jestem bardzo zdrowa i nic mi nei dolega z moim ukladem.jednak nie moge zajsc w ciaze juz prawie rok.. czemu tak moze byc? :(:( powiedzcie mi?
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Endometrioza - przyczyna niepowodzeń...
gratulacje dla mam... ja powiem tak,ostatnio chodzilam do ginekoloda i sie badalam, nie mam zadnych problemow ze swoim ukladem, ale nei moge zajsc w ciaze. czym to moze byc spowodowane? :(
Wysłany: 02-02-2013 Temat postu: Prolaktyna - niski poziom po leczeniu.
ja z tym nie mialam problemu bo tego leku nie zazywalam nigdy. ale i tak mam problem zajscia w ciaze... nie wiem co sie dzieje :( dlaczego tak moze byc?

Znajomi

aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii

Dodatkowe informacje

Masz prawo do odwołania zgody wyrażonej podczas rejestracji w każdym czasie poprzez wysłanie swojego odwołania na adres: mjakmama24@grupazpr.pl lub iod@grupazpr.pl.

Serwis mjakmama.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.