Tab Content

Profil

Twoje ostatnie wpisy
Wysłany: 09-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Troche się zastanawiałam o tym jak przekazać tą nowinę. Myślałam nawet żeby poczekać do walentynek ale wiedziałam ze nie wytrzymam aż 15 dni ;) gdy tylko na usg potwierdzilo sie ze jestem w ciąży zadzwoniłam do tatusia i poprosiłam żeby zaraz do mnie przyjechał, wymyśliłam sobie ładne miejsce, cos jak by punkt widokowy z którego widac z jednej strony odrę a drugiej ladny stary budynek który zawsze kojarzyl mi się z pałacem jakiegoś króla, a ten właśnie punkt widokowy to jak by dwór królewski ;) tak sobie to zawsze wyobrażałam. No i stanęliśmy na tym dworze, na balkoniku. On troche przestraszony, nie wie o co chodzi a ja mimo ze miałam ładna przemowę w glowie to juz nie wiedziałam jak zacząć rozmowę. W końcu wyciągnęłam telefon z włączonym na nim zdjęciem usg i powiedziałam Zostaniesz Tatą. Odrazu mnie zaczął całować a po pocałunku chcial znów zobaczyć zdjęcie. I gdybym miała jeszcze raz to powtórzyć to nic bym nie zmieniła. Wspanialy moment który zawsze będę juz pamiętać i dzięki któremu juz zawsze będziemy mieli takie "swoje miejsce"
Wysłany: 08-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Wczoraj późnym wieczorem poszłam do toalety i zobaczyłam ze leci mi krew, nie dużo ale oczywiście strach juz wielki ze coś nie tak z maluchem, pojechalam do szpitala by sprawdzić i okazało się że nie ma w tym szpitalu juz ginekologii a najbliższa jest dość daleko. Wróciłam do domu i postanowiłam ze rano pójdę do swojej ginekolog no i jestem właśnie po wizycie, z maleństwem wszystko dobrze i juz widac serduszko :D wiec jest to według pani doktor 5-6 tydzień. Troche mi się to wszystko w obliczeniach nie zgadza bo bylam na wizycie 24 stycznia i na usg było widać kolo jajnika pęcherzyk, pani doktor nawet nie stwierdziła ze to ciąża, tydzień później zrobiłam sobie test ciążowy i byly 2 kreski, poleciałam na usg do innego lekarza i on powiedzial ze to może być 2/3 tydzień czyli wychodziłoby ze teraz jest jakos 4 a tu nagle serduszko i niby 5/6 tydzień... Tak czy siak najważniejsze ze u malucha wszystko dobrze i ze mogłam zobaczyć moje malutkie serduszko :)
Wysłany: 04-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
A z objawów to na samym poczatku bol podbrzusza ale na szczęście już ustąpił a póki co to tylko tkliwe i pełniejsze piersi, troche tez większe zmęczenie. Teraz przez 10 dni będę na L4 bo córka sie rozchorowała i siedzimy w domu to troche odpocznę
Wysłany: 04-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Ja mam termin wizyty na 23 lutego i tez liczę ze zobaczymy juz serduszko. Chociaż juz doczekać się nie mogę i najchętniej poszłabym szybciej. Chciałam iść w walentynki na wizytę bo to chyba najpiękniejszy prezent jaki można dostać, zobaczyć swoje male szczęście. Ja juz maluszka widziałam na usg w zeszłym tygodniu ale poszłam sama żeby miec 100% pewności i dopiero potem powiedziałam tatusiowi wiec on jeszcze bardziej się doczekać nie może by pierwszy raz zobaczyć swoje maleństwo na usg.
Wysłany: 31-01-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Hej. Mi tez wczoraj test ciążowy pokazał dwie kreseczki :) chwile później bylam juz na usg i zobaczyłam moje male szczęście. Jest tak male ze usg jeszcze nie pokazuje nawet który to tydzień ale według lekarza 3. To moja druga ciąża. Mam juz czteroletnią córeczkę Wiktorie.
Wysłany: 10-06-2013 Temat postu: CZERWCOWE mamusie 2012 :) zapraszam przejdź do tematu
Anna M gratulacje ! pisz tu nam na bieżąco co u maluszka :) Justysiu my mamy rowerek taki o jakim pisze Anetka, z takim podnóżkiem który gdy dziecko będzie większe z łatwością można odpiąć, wrzucałam tu już kiedyś zdjęcie Wikusi na nim ale wrzucę raz jeszcze żebyś zobaczyła jak to wygląda. Bo Wiki do pedałów nie sięga po za tym nasze maluchy są chyba jeszcze za małe na pedałowanie :confused: 55007 Dziś jadę kupić nowy wózek, ten jest za ciężki, będzie na jakieś wyjazdy za miasto a tak na co dzień będzie spacerówka. Wiki już po jutrze ma roczek... ale to zleciało :) a chodzić sama jeszcze nie chce, zrobi 4 kroki i hop na pupe :) chcę już ją zacząć odzwyczajać od piersi ale boję się że nie będzie łatwo. Czy która z z Was to niedawno przerabiała ? 5500855009
Wysłany: 29-05-2013 Temat postu: Prosimy o pomoc przejdź do tematu
Witam. Bardzo proszę o głosiki na moją córcię pod adresem https://www.bebiklub.pl/home/konkursy/mamy-zmiany/galeria/entry/1091 można głosować 3 razy pod rząd. Była bym bardzo wdzięczna. Jeśli Ty również bierzesz udział w jakimś konkursie to odwzajemnie się również głosem na Was ! :) pozdrawiam :)
Wysłany: 29-05-2013 Temat postu: CZERWCOWE mamusie 2012 :) zapraszam przejdź do tematu
o coś się tu ruszyło :) Tanya co do wagi to mi brakuje 1,5- 2 kg. Ale czytałam że póki się karmi piersią to się tego nie zgubi :confused: no nie wiem, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Aleksy prześliczny ! Oczu nie mogłam oderwać :) A co do rodzeństwa... bardzooo kocham dzieci ale tak się zastanawiam, czy da się kochać dwójkę dzieci tak samo :confused: boję się sytuacji że np. będę bardziej kochała Wiktorie od tego drugiego bo będzie starsza i będę miała z nią silniejszą więź... no nie wiem jak to jest. Mamusie które posiadają już dwa szkraby, wypowiedzcie się na ten temat bo bardzo mnie to ciekawi. A u nas z nowości - Wikusia zaczyna chodzić, dziś do mnie sama przyszła, 3 kroczki zrobiła :) Kochane mam do Was prośbę, bierzemy udział w konkursie. Czy zagłosowały byście na nas ? https://www.bebiklub.pl/home/konkursy/mamy-zmiany/galeria/entry/1091 codziennie można głosować po 3 razy pod rząd. Była bym wdzięczna. Uciekam już bo padam. Dobranoc kochane i udanej, przespanej nocy :)
Wysłany: 14-05-2013 Temat postu: CZERWCOWE mamusie 2012 :) zapraszam przejdź do tematu
Co do przeczekania tego naszego niejedzenia to my czekamy już od 2 maja i zaczynam się trochę niepokoić że Wiktoria prawie nic nie je, a Wy ile czekałyście na poprawę apetytu ? My dziś wyszliśmy na spacerek i tak mimo chodem weszliśmy do sklepu dziecięcego i kupiliśmy pierwszy rower Wikusi :) jechała niem całą drogę do domu i była bardzo szczęśliwa :) Oto nasze zdjęcie za spacerku i z pierwszym rowerkiem :) 5364153642
Wysłany: 10-05-2013 Temat postu: CZERWCOWE mamusie 2012 :) zapraszam przejdź do tematu
Zastanawia mnie jak Wasze Maluszki śpią w dzień i w nocy ? Bo u nas w dzień Wiktoria coraz bardziej protestuje jak chcę ją położyć i zastanawiam się czy zamiast 2 drzemek zrobić jej po prostu jedną ale dłuższą... No i jeszcze pytanie do mam które przeszły przez niejedzenie przez maluszków obiadków, jak sobie poradziłyście ? Bo Wiktoria nie chce mi jeść praktycznie nic, ani słoiczków, ani kaszek nawet moich obiadów... jedyne co je to pierś i paróweczki cielęce no i pije soczki.
Strona 1 z 31
Ostatnie wpisy w obserwowanych
Wysłany: 04-06-2018 Temat postu: Witamy Zachodniopomorskie mamy przejdź do tematu
Jeśli dziewczyny macie problem z chorobą na toczeń to polecam https://www.przychodniasynexus.pl/zapisz-sie/ * wizyty u specjalistów w tym zakresie przychodnia Synexus powinna pomóc. Polecam 22 203 03 00 pod numerem telefonu otrzymacie więcej pomocy.
Wysłany: 17-11-2016 Temat postu: Witamy Zachodniopomorskie mamy przejdź do tematu
Cześć Dziewczyny! Melduję się jako przyszła Mama ze Szczecina. Termin mam na 28 maja 2017 r. Jutro idziemy na pierwsze badanie prenatalne i nie mogę się doczekać jak zobaczę maluszka! :)
Wysłany: 01-10-2016 Temat postu: Witamy Zachodniopomorskie mamy przejdź do tematu
No no mamusie ze szczecina i okolic zniknely.... Moze to przez wakacje i zaraz po wakacjach przedszkola i szkoly :-)
Wysłany: 24-03-2016 Temat postu: Młode mamy przejdź do tematu
Hej mamy ! odezwijcie się :D może ruszymy znów ten wątek?;>
Wysłany: 19-02-2016 Temat postu: Młode mamy przejdź do tematu
młode mamy mają często tzw. baby blues...poczytajcie bo niestety wiem coś na ten temat, i lepiej mieć świadomość że coś takiego może każdą z nas spotkać, a ze świadomością i wiedzą jak sobie radzić wtedy będzie zdecydowanie łatwiej...
Wysłany: 19-02-2016 Temat postu: Młode mamy przejdź do tematu
Hej, mam 22 lata i muszę się komuś wygadać ,bo chyba powoli wpadam w depresję. Jestem w ósmym miesiącu ciązy , to była wpadka , ale z chłopakiem ,którego bardzo kocham.Od października jesteśmy małżeństwem ,niestety jak to często bywa...mój książe okazał się kimś innym niż myślałam.... Oszukuje mnie, wiem że pali trawę w tajemnicy przede mną, a co gorsza zdarzyło mu się wziąć też inne świństwo co skończyło się padaczką, przyznał się do tego. Obiecał ,że to było raz i że więcej się nie powtórzy tylko ,że ja mu już nie ufam...boję się ,że będę musiała całe życie zastanawiać się czy znowu kłamie....Cieszymy się z dzidziusia, mąż pracuje , stara się ...ale nie wiem czy da się żyć z kimś nie mając do niego zaufania....Do tego nie mam wsparcia w mamie, a mój ojciec zmarł jak byłam w pierwszym miesiącu ciąży...Jestem tym wszystkim załamana.. Napiszcie mi wasze zdanie ...będę wdzięczna
Wysłany: 23-01-2015 Temat postu: :) Listopad 2011 :) przejdź do tematu
Potrzebna jest krew dla dziecka chorego na białaczkę Brh- to bardzo rzadka grupa krwi. Proszę o kontakt na priw w celu przekazania numeru komórkowego do matki chorego dziecka. Bardzo pilne.
Wysłany: 10-01-2015 Temat postu: :) Listopad 2011 :) przejdź do tematu
zajrzałam i ja :)
Wysłany: 23-12-2014 Temat postu: :) Listopad 2011 :) przejdź do tematu
Ojj biednie ospe miały,ale dobrze że obie naraz. Ja małą szczepiłam na ospę,jestem ciekawe czy nie złapie jej dzięki temu. Natalka się cieszy,cały czas mówi że będzie dobrą siostrą,że chce spać z braciszkiem i że będzie pomagać kąpać i w ogóle.Ale wiadomo zobaczymy jak to będzie jak się już urodzi. Czasu coraz mniej,został miesiąc i troszkę i zaczynam się denerwować.
Grupy, których jesteś członkiem
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
Ostatnio aktywne grupy
Ostatnio odwiedzane
Wysłany: 14-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 14-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Wysłany: 13-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017 przejdź do tematu
Witam mamusie czy mogłabym dołączyć do was na fb? Miałam być listopadową mamą ale dzidzia postanowiła przyjść dużo szybciej :)
Ostatnie wpisy znajomych
Wysłany: 22-10-2015 Temat postu: Lipcóweczki 2016 :) przejdź do tematu
No widzisz! Super ;) U nas tak samo jest duzo lepiej odkąd smaruje malutką olejem. Skóra przestaje sie juz luszczyc i jest gladziutka :)
Wysłany: 22-10-2015 Temat postu: Lipcóweczki 2016 :) przejdź do tematu
Onomatopeja Spróbuj moze kąpać mała w oleju kokosowym lub lnianym. Ja kapie i smaruje moją malutką olejem kokosowym bo jest bardzo dobrym nawilżaczem. No i jest naturalny bez żadnej chemii ;)
Wysłany: 22-10-2015 Temat postu: Lipcóweczki 2016 :) przejdź do tematu
Czesc mamusie :) Trochę mnie nie bylo tutaj. Gratuluje kolejnym rozpakowanym ;) Sama tez urodziłam moją slicznotke 26.07.16 o 22:50 sn. Kochane moja relacja z porodu. 26.07 miałam rano wizyte w szpitalu u mojej gin. Zbadala mnie i stwierdziła ze wysle na górę zeby zrobili...
Wysłany: 22-10-2015 Temat postu: Lipcóweczki 2016 :) przejdź do tematu
Część dziewczyny Ja tak samo nadal w dwupaku. Termin z om mam za 4dni.. Nic nam nie pozostało jak tylko czekać az dzidzi zachce sie wyjść..
Wysłany: 22-10-2015 Temat postu: Lipcóweczki 2016 :) przejdź do tematu
Dziewczynki wszystkim wam serdecznie gratuluję!!! Zazdroszczę ze juz macie za sobą porody i tulicie swoje maleństwa.. Ja psychicznie zle sie juz czuje.. Mam juz dosyć bycia w ciąży, wszystko mnie drażni, nawet nie mam ochoty z nikim sie spotykac gadać czy dzwonic.. Dobija...
Znajomi
Znajdź posty użytkownika
Wpisz nazwę użytkownika aby odnaleźć jego wypowiedzi na forum
Zaproś znajomych spoza forum
Wpisz adres e-mail znajomego
Ulubione wpisy w blogach
aktualnie nie masz wpisów w tej kategorii
edysiia
aktywnosc edysiia
Lokalizacja: Szczecin
Zarejestrowany 28-02-11
Ostatno aktywny: 20-03-17 13:44

Albumy

  • album
  • album
  • album
  • album
  • album
  • album
  • album
  • album

Wpisy

Wysłany: 09-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017
Troche się zastanawiałam o tym jak przekazać tą nowinę. Myślałam nawet żeby poczekać do walentynek ale wiedziałam ze nie wytrzymam aż 15 dni ;) gdy tylko na usg potwierdzilo sie ze jestem w ciąży zadzwoniłam do tatusia i poprosiłam żeby zaraz do mnie przyjechał, wymyśliłam sobie ładne miejsce, cos jak by punkt widokowy z którego widac z jednej strony odrę a drugiej ladny stary budynek który zawsze kojarzyl mi się z pałacem jakiegoś króla, a ten właśnie punkt widokowy to jak by dwór królewski ;) tak sobie to zawsze wyobrażałam. No i stanęliśmy na tym dworze, na balkoniku. On troche przestraszony, nie wie o co chodzi a ja mimo ze miałam ładna przemowę w glowie to juz nie wiedziałam jak zacząć rozmowę. W końcu wyciągnęłam telefon z włączonym na nim zdjęciem usg i powiedziałam Zostaniesz Tatą. Odrazu mnie zaczął całować a po pocałunku chcial znów zobaczyć zdjęcie. I gdybym miała jeszcze raz to powtórzyć to nic bym nie zmieniła. Wspanialy moment który zawsze będę juz pamiętać i dzięki któremu juz zawsze będziemy mieli takie "swoje miejsce"
Wysłany: 08-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017
Wczoraj późnym wieczorem poszłam do toalety i zobaczyłam ze leci mi krew, nie dużo ale oczywiście strach juz wielki ze coś nie tak z maluchem, pojechalam do szpitala by sprawdzić i okazało się że nie ma w tym szpitalu juz ginekologii a najbliższa jest dość daleko. Wróciłam do domu i postanowiłam ze rano pójdę do swojej ginekolog no i jestem właśnie po wizycie, z maleństwem wszystko dobrze i juz widac serduszko :D wiec jest to według pani doktor 5-6 tydzień. Troche mi się to wszystko w obliczeniach nie zgadza bo bylam na wizycie 24 stycznia i na usg było widać kolo jajnika pęcherzyk, pani doktor nawet nie stwierdziła ze to ciąża, tydzień później zrobiłam sobie test ciążowy i byly 2 kreski, poleciałam na usg do innego lekarza i on powiedzial ze to może być 2/3 tydzień czyli wychodziłoby ze teraz jest jakos 4 a tu nagle serduszko i niby 5/6 tydzień... Tak czy siak najważniejsze ze u malucha wszystko dobrze i ze mogłam zobaczyć moje malutkie serduszko :)
Wysłany: 04-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017
A z objawów to na samym poczatku bol podbrzusza ale na szczęście już ustąpił a póki co to tylko tkliwe i pełniejsze piersi, troche tez większe zmęczenie. Teraz przez 10 dni będę na L4 bo córka sie rozchorowała i siedzimy w domu to troche odpocznę
Wysłany: 04-02-2017 Temat postu: Październikowe mamy 2017
Ja mam termin wizyty na 23 lutego i tez liczę ze zobaczymy juz serduszko. Chociaż juz doczekać się nie mogę i najchętniej poszłabym szybciej. Chciałam iść w walentynki na wizytę bo to chyba najpiękniejszy prezent jaki można dostać, zobaczyć swoje male szczęście. Ja juz maluszka widziałam na usg w zeszłym tygodniu ale poszłam sama żeby miec 100% pewności i dopiero potem powiedziałam tatusiowi wiec on jeszcze bardziej się doczekać nie może by pierwszy raz zobaczyć swoje maleństwo na usg.

Znajomi

Dodatkowe informacje

Ostatnio odwiedzili:
aktywnosc herbatka 08-06-2016
aktywnosc laracroft 02-06-2013
Ta strona była odwiedzona 16543 razy.

Masz prawo do odwołania zgody wyrażonej podczas rejestracji w każdym czasie poprzez wysłanie swojego odwołania na adres: mjakmama24@grupazpr.pl lub iod@grupazpr.pl.

Serwis mjakmama.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody TIME S.A. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody TIME S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.