Strona 11 z 24
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 240

Marcoweczki 2018

  1. #101
    Ja już w dwóch parach guziki odpinam :P więc chyba nie dam rady

    Pauliss - czemu musisz szybko powiedzieć?

    Agatkowa - jak zareagował pracodawca?

    Ja dopiero w środę będę miała zaświadczenie o ciazy bo wcześniej nie było jeszcze serduszka więc nie miałam nawet jak powiedzieć

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #102
    Junior Member
    Hanq89

    Dołączył
    Aug 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-26 zobacz kalendarz
    Posty
    21
    Dziewczyny, a czy to prawda ze niezaleznie od rodzaju umowy bedac na zwolnieniu do porodu chorobowe wyplaca zus? Ja moze i samej reakcji pracodawcy sie nie boje. Raczej martwie sie czy przez czas ciazy bede miec pieniazki i czy potem dostane macierzynski.. chociaz jest teraz tzw. Kosiniakowe. Zawsze cos

  4. #103
    Junior Member
    Hanq89

    Dołączył
    Aug 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-26 zobacz kalendarz
    Posty
    21
    A jak się dzis czujecie.. moj narzeczony o 6 pojechal do pracy i juz mie moglam zasnac. Sama musze juz wstac mysl o 8h przed biurkiem nie napawa optymizmem. Jestem poddenerwowana i rozdrazniona ale..damy rade

  5. #104
    Pracuje zmianowo, wypadaja mi tez nocki czasami .
    i nie zawsze tylko po 8 h tylko po wiecej na nogach



  6. #105
    Junior Member
    Hanq89

    Dołączył
    Aug 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-26 zobacz kalendarz
    Posty
    21
    Ojejj.. kiedys tez tak pracowalam wiec wiem jak to jest. A w ciąży jeszcze ciezej. Trzymaj sie

  7. #106
    Ciężko ale musimy dac rade
    a jak ze zwolnieniem ktoras z was juz sie wybiera?



  8. #107
    Cytat Zamieszczone przez Hanq89 Zobacz posta
    Dziewczyny, a czy to prawda ze niezaleznie od rodzaju umowy bedac na zwolnieniu do porodu chorobowe wyplaca zus? Ja moze i samej reakcji pracodawcy sie nie boje. Raczej martwie sie czy przez czas ciazy bede miec pieniazki i czy potem dostane macierzynski.. chociaz jest teraz tzw. Kosiniakowe. Zawsze cos
    W firmie która zatrudnia do 30 pracowników przez pierwszy miesiąc na l4 kasę płaci pracodawca, a pozostałe miesiące płaci ZUS. Jeśli firma zatrudnia więcej niż 30 pracowników to cały okres zwolnienia płaci Ci pracodawca, oczywiście zawsze 100%.

    Cytat Zamieszczone przez Pauliss Zobacz posta
    Pracuje zmianowo, wypadaja mi tez nocki czasami .
    i nie zawsze tylko po 8 h tylko po wiecej na nogach
    Z tego co się orientowalam to w ciąży nie można pracować na zmianach nocnych. Pracodawca ma obowiązek zmienić Ci stanowisko pracy jeśli jesteś w ciąży i masz do tego prawo

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #108
    Cytat Zamieszczone przez Pauliss Zobacz posta
    Ciężko ale musimy dac rade
    a jak ze zwolnieniem ktoras z was juz sie wybiera?
    Ja póki co pracuje, czuje się dobrze, dopiero w środę dostanę pewnie zaświadczenie o ciazy ale planuje pójść jakoś na l4 na przełomie października i listopada. A WY?

  11. #109
    Cytat Zamieszczone przez Mart84 Zobacz posta
    W firmie która zatrudnia do 30 pracowników przez pierwszy miesiąc na l4 kasę płaci pracodawca, a pozostałe miesiące płaci ZUS. Jeśli firma zatrudnia więcej niż 30 pracowników to cały okres zwolnienia płaci Ci pracodawca, oczywiście zawsze 100%.



    Z tego co się orientowalam to w ciąży nie można pracować na zmianach nocnych. Pracodawca ma obowiązek zmienić Ci stanowisko pracy jeśli jesteś w ciąży i masz do tego prawo
    w ciazy na zmianach nocnych nie mozna pracowac
    dlatego wlasnie musze ich szybko poinformowac...
    a co do l4 to jeszcze nie wiem,zobacze w czwartek na wizycie co i jak



  12. #110
    Junior Member
    Hanq89

    Dołączył
    Aug 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-26 zobacz kalendarz
    Posty
    21
    Ja to najchetniej poszłabym już na zwolnienie. ale jak się da tez maksymalnie do października - listopada będę pracować. Najpierw to musze znaleźć lekarza co mnie poprowadzi.

    Czuje się kiepsko przed ta rozmowa z pracodawcą. Jestem na umowie na zastępstwo dziewczyny która też była w ciąży i teraz jest na macerzyńskim. wiem że bedą mieć problem zeby znaleźc kogos na moje miejsce. To bedzie pewnie ciężka rozmowa..

Newsletter Mjakmama24.pl
Zapytaj naszych ekspertów

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.