Strona 20 z 70
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 693

Lutówki 2018

  1. #191
    Senior Member Awatar Aurinko
    Dołączył
    Jun 2017
    Mieszka w
    Kraków
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-02-16 zobacz kalendarz
    Posty
    139
    Cytat Zamieszczone przez Majka596 Zobacz posta
    To byla moja pierwsza wizyta i lekarz mowil, ze na samym poczatku bedziemy widziec sie czesciej.
    Chętnie bym chodziła co 3 tygodnie, żeby częściej sprawdzać czy wszystko ok, ale mój lekarz nie widzi powodu. A za każdym razem masz usg?





  2. dzieckozakupy.pl
  3. #192
    Senior Member Awatar Aurinko
    Dołączył
    Jun 2017
    Mieszka w
    Kraków
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-02-16 zobacz kalendarz
    Posty
    139
    Cytat Zamieszczone przez Majka596 Zobacz posta
    Jeszcze tak daleko z badaniami nie zaszlam ale 2 dzieci rodzilam majac 3 z przodu i nie robilam Pappa. Jak bedzie w tym przypadku dopiero sie dowiem.

    W 2 i 3 ciaze zaszlam z niedowaga, kilka miesiecy temu udalo mi sie w koncu wrocic do idealnej wagi a tu zaraz znow ciaza i perspektywa niedowagi w przyszlosci
    Nie wiem czy zrobię ten test pappa, słyszałam, że często jest przez niego masa niepotrzebnego stresu. Chyba nie chcę sobie dokładać. Jeśli usg wyjdzie dobrze, to pewnie sobie daruję.





  4. #193
    Senior Member Awatar Majka596
    Dołączył
    Dec 2012
    O mnie
    Szczęśliwa mama:)
    Posty
    6,566
    Cytat Zamieszczone przez Mikallo Zobacz posta
    Rozmawiałam , nie było tak źle jak myślałam . Z radości nie skakała i chyba ważniejszy był fakt że dowiaduje się jako pierwsza niż samo to że będzie miała rodzeństwo. Podsumowała nas tak że znów robimy coś w takim czasie , że nikt się tego nie spodziewa.
    To bardzo dobrze przyjęła wiadomość o rodzenstwie Ja mam siostre 11 lat młodsza i niestety jej matkuje, ale za to była dla mnie naturalnym środkiem antykoncepcyjnym ;D[/QUOTE]

    Pamietasz jak wtedy areagowalas na wiesc o rodzenstwie?




  5. #194
    Senior Member Awatar Majka596
    Dołączył
    Dec 2012
    O mnie
    Szczęśliwa mama:)
    Posty
    6,566
    Cytat Zamieszczone przez Aurinko Zobacz posta
    Chętnie bym chodziła co 3 tygodnie, żeby częściej sprawdzać czy wszystko ok, ale mój lekarz nie widzi powodu. A za każdym razem masz usg?
    Nastepnym razem bedzie na pewno USG zeby zobaczyc wzrost.
    Co lekarz to troche inne podejscie A my kobietki najchetniej co chwile bysmy podgladaly co sie tam w brzuszku dzieje




  6. #195
    Senior Member Awatar Aurinko
    Dołączył
    Jun 2017
    Mieszka w
    Kraków
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-02-16 zobacz kalendarz
    Posty
    139
    Cytat Zamieszczone przez Majka596 Zobacz posta
    Nastepnym razem bedzie na pewno USG zeby zobaczyc wzrost.
    Co lekarz to troche inne podejscie A my kobietki najchetniej co chwile bysmy podgladaly co sie tam w brzuszku dzieje
    Gdybym mogła mieć w domu własny aparat usg...chyba non stop bym patrzyła, co u dzidziusia





  7. #196
    Senior Member
    Mikallo

    Dołączył
    Oct 2013
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Staram się o ciążę
    Posty
    711
    Majka596 super ze po wizycie wszystko dobrze i że juz bilo serduszko Co do mojej reakcji na wiesc o siostrze to ja chcialam miec rodzenstwo wiec się bardzo ucieszyłam
    Co do ppepa to ja robiłam w 1 ciąży pomimo iz miałam dopiero 25 lat. Wydaje mi się bardzo miarodajnym badaniem
    Ja wizyte mam 30.06 trzymajcie kciuki by była dzidzia i serduszko

  8. #197
    Senior Member Awatar leelaa
    Dołączył
    Sep 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą, mam termin porodu na
    Data
    01.02.2018
    Posty
    1,254
    Cytat Zamieszczone przez Majka596 Zobacz posta
    To bardzo dobrze przyjęła wiadomość o rodzenstwie Ja mam siostre 11 lat młodsza i niestety jej matkuje, ale za to była dla mnie naturalnym środkiem antykoncepcyjnym ;D
    Pamietasz jak wtedy areagowalas na wiesc o rodzenstwie?[/QUOTE]

    Ja bylam nastolatka (nie pamietam wieku, ale cos 13 i 16 lat) jak mama mi mowila, ze jest w ciazy. Za kazdym razem cieszylam sie, ale niestety ciaze nie rozwinely sie i pozostalam jedynaczka.






    16.03.2012 Józio, 20.04.2017 Aniołek zawsze będziecie w naszych sercach[*][*]

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #198
    Majka596 moja córka niedawno skończyła 3 latka. Taka nasza Hanka Bielicka, bardzo dużo mówi :-)

    A ten prenalen to nie jest lek homeopatyczny?

    Ja nie widzialam plodu ani nie słyszalam bicia serduszka, podobno u mnie za wcześnie było. Jak juz zobacze i usłyszę serduszko będę dużo spokojniejsza.

    Ja też mam wizyty co 3 tygodnie. Kolejne wizyty 13.07 i 03.08

    Jutro ost dzien przed urlopem w pracy, tak się cieszę bo ledwo sie trzymam rano, tak mi się wymiotować chce.

  11. #199
    Senior Member Awatar leelaa
    Dołączył
    Sep 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą, mam termin porodu na
    Data
    01.02.2018
    Posty
    1,254
    Mama_m i jak, dalas rade w pracy, obylo sie bez pawia?

    Moja corka glaszcze i caluje brzuszek wie, ze tam jest dzidzius i paluszkami pokazuje o taki malutki

    Dzisiaj w pracy pilam ciagle goraca herbate i ziola z miodem, z gardlem lepiej...

    Nie mam w ogole apetytu, na jedzenie ciezko mi patrzec... ale jesc trzeba.

    Test pappa rowniez dostalam skierowanie, odnioslam wrazenie, ze wszystkim daje.

    Majka gratuluje serduszka! ja mam wizyty co 2-3 tygodnie, potem rzadziej.

    Urlop mam za tydzien od 10 lipca i nie moge sie doczekac niestety bede musiala kilka dni poswiecic na siedzenie w bibliotece napisac magisterke...

    Dziewczyny, macie juz zalozone karty ciazy? Wydaje mi sie, ze wyjatkowo pozno mi zaloza jutro, w ciazy z corka od razu mialam zalozona kartę ciazy.






    16.03.2012 Józio, 20.04.2017 Aniołek zawsze będziecie w naszych sercach[*][*]

  12. #200
    Senior Member Awatar Majka596
    Dołączył
    Dec 2012
    O mnie
    Szczęśliwa mama:)
    Posty
    6,566
    Cytat Zamieszczone przez Mikallo Zobacz posta
    Majka596 super ze po wizycie wszystko dobrze i że juz bilo serduszko Co do mojej reakcji na wiesc o siostrze to ja chcialam miec rodzenstwo wiec się bardzo ucieszyłam
    Co do ppepa to ja robiłam w 1 ciąży pomimo iz miałam dopiero 25 lat. Wydaje mi się bardzo miarodajnym badaniem
    Ja wizyte mam 30.06 trzymajcie kciuki by była dzidzia i serduszko
    Bedziemy mocno zaciskac kciuki! Na kiedy masz orientacyjny termin?
    Moja najstarsza corka dzisiaj oficjalnie dowiedziala sie ode mnie i nie byla pocieszona. Wiem, ze kocha swoje rodzenstwo ale tez czasem potrzebuje pobyc w swoim swiecie i zwyczajnie jej przeszkadzaja Pokoj zawsze miala swoj i nadal tak pozostanie, wiec ma te swoja prywatnosc. Mysle, ze z czasem oswoi sie z ta mysl i zaakceptuje nowa sytuacje. Jak dowie sie druga corka na pewno bedzie entuzjazm, tego jestem pewna. Kazdy na swoj sposob jednak przyjmuje takie nowiny.




Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.