Strona 52 z 333
Pokaż wyniki od 511 do 520 z 3322

Chcę zostać mamą w 2018 roku !

  1. #511
    kaasiaa trzymam mocno kciuki

    Ja się pochwalę, że w ten weekend posadziłam drzewko moreli i agrest,a z ziół pietruszkę i bazylię z wielkomiejskiej dziewczyny staje się wiejską dziołchą hehe.

    Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami..

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #512
    Senior Member Awatar Kamilaa2191
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    staram się o drugi cud :)
    Posty
    566
    Kaasiaa trzymam kciuki: )
    A co do wieku i dzieci to ja odkad poznalam mojego przyszlego meza a bylo to 7 lat temu od wtedy zapragnelam miec dziecie. Poznalismy sie majac ledwo po 19 lat a ja rok pozniej juz pragnelam miec maluszka. Bedac na 3 roku studiow licencjackich juz chodzilam z brzusiem. Ponadto jeszcze dwie moje kolezanki byly w ciazy i wszyscy mowili ze nie skonczymy studiow bo przeciez magisterka jeszcze i te sprawy...) i urodzilam majac 22 lata. Nie zaluje tej decyzji i dziekuje Bogu ze dal mi taki skarb. Odkad pamietam chcialam zostac szybko mama. Najwspanialsze co moze dac zycie byc mama. Miesiac temu skonczylam 26 lat i mam wielka nadzieje ze jeszce przed 30tka bede miala troje dzieci. Ale to juz zycie zweryfikuje..

  4. #513
    Senior Member Awatar Kamilaa2191
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    staram się o drugi cud :)
    Posty
    566
    Fakt faktem magisterki nie mam bo wychowuje synka i zwyczajnie nie mialabym serca zostawiac go u kogos zeby dokonczyc studia bo taka mam zachcianke. To w ogolw nie wchodzi w gre. Jakk teraz patrze na znajomych z grupy studenckiej to teraz reszte kolezanek walczy o zajscie w ciaze i bycie mama i zaluja ze wczesniej sie za to "nie zabrali" a juz mam 3 letniego skarba

  5. #514
    Cześć dziewczyny
    To ja się co do wieku nie wypowiadam, bo wyjdę na dinozaura wśród takich młodych laseczek
    A poważnie, na pewno wiek nie jest bez znaczenia, ale też bez przesady kochane, każdy wiek jest dobry, żeby zostać mamą/tatą Ja w pierwszą ciążę zaszłam mając 32 lata, w czwartym cyklu a w drugą mając 35 lat w drugim cyklu, moja siostra cioteczna mając 25 lat w momencie decyzji o dziecku miała 25 lat i po dwóch latach walki skończyło się in vitro. Chyba nie ma reguły.
    Późne macierzyństwo ma swoje plusy, ja nie odczuwam presji wieku, nie obawiam się kolejnego maluszka, wstawania w nocy i braku sił do biegania za gówniarstwem. Kwestia nastawienia. Dałam radę 2 to dam i 3
    Za chwilę jedziemy do rodziców na święta i już się szykuję na słuchanie mojej mamy, która mi będzie wybijała z głowy kolejne dziecko...trzymajcie kciuki żebyśmy się tradycyjnie nie pokłóciły bo mój średni czas bez wybuchu w jednym pomieszczeniu z mamą to jakieś 3 dni a jedziemy na dłużej :P Najchętniej bym nie zaczepiała tematu ale badania histop wyszły mi dobrze i jak o nie zapyta to pewnie pociągnie temat...ehhhh...meliskę będę popijać to może nie wybuchnę :P
    Mamy zielone światło od lekarzy więc po majowym okresie startujemy czy to się komuś podoba czy nie
    Trzymamy kciuki za was wszystkie i kibicujemy, szczególnie tym co już jakiś czas czekają na swoje dwie kreski
    Miłej niedzieli idę nawozić róże

  6. #515
    Dzięki Dziewczyny

  7. #516
    Kasiu kciuki masz pewne!

  8. #517
    Senior Member Awatar Asia1487
    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie
    O mnie
    Jestem mamą i staram się o drugie maleństwo
    Posty
    1,780
    Kaasiaa trzymam kciuki

    Moi mężczyźni śpią a ja oglądam tv. Zmęczyli sie po spacerze.

    ankula jak tak piszesz o tym że Ci mama mówi czy masz mię 3 dzieci czy nie to ja mam podobnie. Najgorsze że wszyscy się uważają za fachowców. Po ślubie słyszeliśmy na kazdej imprezie rodzinnej kiedy dziecko, a odkąd synek skończył roczek to kiedy następne, przeciez nie moze być sam itd. Od jakiegoś czasu przez to ograniczylismy odwiedziny do niezbędnego minimum.




  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #518
    Dzięki Hipp i Asia

    Szkoda tylko ze Ci ludzie którzy tak ciągle pytaja i pytaja, nie zdaja sobie sprawy jaki nieraz ból zadają... ale oni chyba tego nigdy nie zrozumieją ze powinni przystopowac...

  11. #519
    Senior Member Awatar *Mira
    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Chorzów
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-16 zobacz kalendarz
    Posty
    1,804
    Urodzę moje pierworodne na dwa miesiące przed 37 urodzinami i tez mam takie refleksje o czym ja do cholery myślałam przez ostatnie 10 lat... Ale fakt faktem, ze instynkt odezwał mi się dość późno bo po 33 urodzinach. A potem jeszcze kilka lat zajęło mi podjęcie decyzji i wyszło jak wyszło. Życie pisze różne scenariusze i bardzo podoba mi się takie powiedzenie: chcesz rozśmieszyć pana Boga, to powiedz mu o swoich planach.

    31.12.2016 - Aniołek (*) 8 tc.

  12. #520
    Burzajka czy bierzesz kwas foliowy w większych dawkach, zastanawiam się czy trzeba brać tylko na początku czy cały czas, poniedziałek-wtorek mam mieć wyniki z homocysteiny i kwasu foliowego i wtedy będę mieć ustaloną dawkę, do wyników mam brać 1x15mg

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.