Strona 437 z 528
Pokaż wyniki od 4,361 do 4,370 z 5278

Chcę zostać mamą w 2018 roku !

  1. #4361
    Cytat Zamieszczone przez Arwen1988 Zobacz posta
    Mira, Hipp, miło, ze o mnie pamiętacie. Właśnie wróciliśmy z małego urlopu. W ośrodku grobowa cisza. Nie tylko u nas, przerwa wakacyjna niestety jest normą, bo wszystkie instytucje pracują opieszale np. sądy. Pozostaje czekać do jesieni.

    Mira, jak się czujesz?

    Hipp, looknęłam w wątek i widzę, że bierzesz Intralipid. Ja chyba z 10 wlewów miałam. Piękne NK mi się po tym zrobiły, ale problem chyba głębszy, bo efektów brak nawet z clexane i sterydami. A Ty na jakiej podstawie bierzesz?
    Arwen Kochana wiem jak sądy u nas pracuja i można jajko znieść albi zamach zrobić a i tak to nic nie pomoże ;/ a staracie sie jeszcze naturalnie?
    Ja jestem dopiero po pierwszym wlewie. W imk mi wyszły kom nk 18% czekam na wynik cba. Ty jeszcze sie jakos leczysz?

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #4362
    Senior Member Awatar Szafirek
    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-15 zobacz kalendarz
    Posty
    871
    Mira do usług

    Arwen teraz naładujcie bateryjki, bo od jesieni będzie się pewnie u Was dużo działo

    Mikallo oczywiście, że pamiętamy bardzo mi miło że cieszysz się razem zemną A ty już 10tc zaczęłaś wow. Jak się czujesz?

    Marta niestety nie pomogę, nie mam pojęcia jak to z szyjką jest.


    Kurcze, wstałam dziś z bolącym gardłem i katarem.. Apteka będzie koniecznością dziś.

    Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami..

  4. #4363
    Senior Member Awatar *Mira
    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Chorzów
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-16 zobacz kalendarz
    Posty
    2,218
    Arwen, dziękuję, nie jest źle. Choroba pod kontrolą, wyniki dobre, brzuch siny jak diabli ale to akurat pikuś. Jest coraz ciężej ale to słodki ciężar, jeszcze 10-12 tygodni i mogę rodzić

    Szafirku, polecam na ból gardła Tantum Verde, dużo skuteczniejszy niż ciążowy Prenalen a tak samo bezpieczny.

    Marta, co do szyjki to z mojej wiedzy jak się otwarła to jest po zabawie i zaraz przyjdzie @.
    Ostatnio edytowane przez *Mira ; 16-07-17 o 10:16

    31.12.2016 - Aniołek (*) 8 tc.

  5. #4364
    Senior Member
    Mikallo

    Dołączył
    Oct 2013
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Staram się o ciążę
    Posty
    709
    Cytat Zamieszczone przez Szafirek Zobacz posta
    Mira do usług

    Arwen teraz naładujcie bateryjki, bo od jesieni będzie się pewnie u Was dużo działo

    Mikallo oczywiście, że pamiętamy bardzo mi miło że cieszysz się razem zemną A ty już 10tc zaczęłaś wow. Jak się czujesz?

    Marta niestety nie pomogę, nie mam pojęcia jak to z szyjką jest.


    Kurcze, wstałam dziś z bolącym gardłem i katarem.. Apteka będzie koniecznością dziś.
    Cieszę się, że o mnie pamiętasz. Tak juz 10tc leci, czas ucieka jak szalony Co do samopoczucia to u mnie różnie, bardziej na źle niż na dobrze. Ale nie narzekam i cieszę się, że powoli objawy mijają Mdłości były najgorsze ale regularne jedzenie małych, czestych posiłkow pomogło.
    Dużo sił dla Was dziewczyny! Niech maluszki rosną zdrowo

    Arven, Hipp życzę powodzenia w oa

  6. #4365
    Hipp, oj nie, nie staramy sie. 6 porazek znioslam, ale nr 7 juz moge nie udzwignac. Chociaz nigdy nie mow nigdy. A gdzie sie leczysz jesli moge spytac?

    Mira, ten czas tak zapiernicza, ze masakra. Patrze na Twoj suwaczek i oczom nie wierze!

    Kasia, jak tam? Robilas jakies badania po szczepionkavh juz?

    Ann, sporo czasu trwa nim lekarze zaczynaja myslev o immunologi niestety.

    Asiafaj, widze, ze blizniaki. Wow!

    Mikallo, dzieki

  7. #4366
    Arwen jak dotychczas to w niższym kalibrze. W Czerwionce u dr Kluszczyka. No tak siódme poronienie to już bardzo dużo. Podziwiam Cie zza to że dałaś rade wyhamować tę machinę ;( to jest poprostu samonapędzające się. Mi jakoś ostatnio po głowie też często chodzi bezdzietność i adopcja ;(
    Arwen a pamiętasz po ilu wlewach powtarzałas immunofenotyp?

  8. #4367
    Senior Member Awatar Szafirek
    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-15 zobacz kalendarz
    Posty
    871
    O, nie wiedziałam, że tantum verde można dzięki.

    Mikallo, dziękuję Tobie też życzę, żeby maluszek rósł zdrowo no i żeby II trymestr był zdecydowanie przyjemniejszy

    Moja ulubiona część miesiąca- jadę do teściowej na obiad ...

    Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami..

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #4368
    Cześć nie odzywałam się przez jakiś czas i widzę że bardzo dużo dzieje się na forum i mam dużo zaległości do nadrobienia.
    Dziewczyną, którym się udało gratulację i trzymam kciuki.
    Niestety mi się tym razem nie udało w 6 tygodniu poroniłam, mój lekarz twierdzi że lepiej teraz niż później bo mój organizm sam sobie poradził ze wszystkim i nie musiałam iść do szpitala. Wiem że nie mogę się poddawać mój lekarz już szykuje dla mnie nowy plan działania, skoro raz się udało to powiedział że następnym razem zrobimy wszystko aby fasolka została z nami aż do rozwiązania. Dzięki mojemu partnerowi udało mi się przez to jakoś przejść. Zarządził on teraz starania, aż znowu nam się uda.

  11. #4369
    Mikallo, wow juz 10 tydzien , super ! Cieszę sie, ze dolegliwości powoli Cie opuszczają rośnijcie zdrowo

    Wiola, bardzo mi przykro z powodu Twojej straty :*

    Ja sie czuje nieco lepiej, wymiotuje z 20 razy dziennie, ale chociaż pomiędzy jako tako żyje, wiec z dwojga złego wybieram "bulimię "

  12. #4370
    Hipp, jesli to ta sama miejcowosc o ktorej mysle to bliziutko mieszkamy badanie powtarzalam po 2 wlewach. A co do rezygnacji, ciezko sie poddac, ale moje zdrowie psychiczne jest wazniejsze na ten moment.

    Wiola, przykro mi bardzo.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.