Strona 176 z 468
Pokaż wyniki od 1,751 do 1,760 z 4679

Chcę zostać mamą w 2018 roku !

  1. #1751
    Niuniabella ale że co duża dawka migdałów działa cuda, może warto spróbować
    Hathor jutro kciuki masz pewne, dawaj szybciutko znać

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1752
    Dzięki hator za odpowiedź, jutro umawiam się do lekarza, jak się nie uda do tego co zwykle, to do innego

  4. #1753
    burzujka, dzięki za info, dobrze że na forum są dziewczyny, które mogą doradzić...choć szkoda że na podstawie własnego doświadczenia

  5. #1754
    Senior Member Awatar Natalie
    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem i będę mamą
    Posty
    4,088
    Cytat Zamieszczone przez paatryszka Zobacz posta
    panna-nienormalna też najpierw chciałam prowadzić ciążę na nfz i w razie czego doglądać prywatnie, ale po kilku przejściach i komentarzach typu "pani myśli że na nfz to się łatwo prowadzi ciążę?" dałam sobie spokój... owszem trzeba teraz płacić, ale bez łaski na każdej wizycie mam usg i jestem spokojna że nic złego się nie dzieje
    dwie ciąże prowadziłąm na nfz bez żadnych problemów i "łask" więc chyba zalezy jak się trafi, teraz też będę na nfz prowadzić

  6. #1755
    Senior Member Awatar Niuniabella
    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Mama 2 Aniołków [*], staram się o pierwszą szczęśliwie zakończoną ciążę
    Posty
    801
    Cytat Zamieszczone przez Kasbaka Zobacz posta
    Niuniabella ale że co duża dawka migdałów działa cuda, może warto spróbować
    Hathor jutro kciuki masz pewne, dawaj szybciutko znać
    Jem ok 12-15 migdałów dziennie A taka radę dostałam na innym forum

  7. #1756
    Dzięki, na pewno wypróbuję szczególnie że uwielbiam migdały

  8. #1757
    Senior Member Awatar panna-nienormalna
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-03 zobacz kalendarz
    Posty
    517
    Spieszę z dalszymi wyjaśnieniami - firma która wynalazła clexane miała patent 15 lat, potem patent wygasa, właśnie po to żeby nie było monopolu na lek, jak wygasł to zaczęła robić ten lek inna firma i sprzedawać pod inną nazwą- neoparin
    Mój mąż taki mądry xD
    Także po konsultacji z lekarzem, zmieńcie na tańszy jeśli chcecie zaoszczędzić
    A pomyśleć że ja brałam te dwa opakowania clexane, no ale mój S już nie pracuje czynnie w aptece, więc nie wiedział nawet że jest zamiennik dopiero wybadał sprawę jak poznał nazwę i skonstruował z kumplem z pracy który jeszcze dodatkowo pracuje w aptece

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1758
    Panna nienormalna , pozdrów męża dzieki wiedzy od niego z czystym sumieniem zaoszczędzimy kupę kasy 10 ampułkostrzykawek neoparinu 0,4 z refundacja kosztuje 3,55 zł ! Niedawno weryfikowałam te ceny

  11. #1759
    Senior Member Awatar panna-nienormalna
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-03 zobacz kalendarz
    Posty
    517
    Muszę mu teraz piwo kupić za te porady, powiedział :P
    Nie ma za co więcej kasy na Wasze maluszki będzie

  12. #1760
    Senior Member Awatar Asia1487
    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie
    O mnie
    Jestem mamą i staram się o drugie maleństwo
    Posty
    1,810
    Hathor trzymam kciui za 2kreseczki
    Ale ta @mnie wymeczyla. Juz dawno tak się nie lało jak teraz.

    Zbieram się do pracy. Miłego dnia :-*



Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.