Strona 161 z 454
Pokaż wyniki od 1,601 do 1,610 z 4533

Chcę zostać mamą w 2018 roku !

  1. #1601
    Mikallo to szybciutko na badania, pewnie gin bedzie wiedział co z tym zrobić, a przy okazji zamiast testu możesz bete
    Ja jak co miesiąc zaczynam mieć objawy wszelakie, psm daje znać o sobie, a jeszcze tydzień do @, i jak to przetrwać i nie zwariować

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1602
    Senior Member Awatar Asia1487
    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie
    O mnie
    Jestem mamą i staram się o drugie maleństwo
    Posty
    1,806
    Test negatywny, brzuch nadal boli, @brak, ale pewnie sie pojawi.




  4. #1603
    Senior Member Awatar hathor
    Dołączył
    Mar 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą i chcę być jeszcze raz:)
    Posty
    861
    Ja też czytałam niedawno o wycieku z piersi, ale nie chce znów pomieszać. To chyba chodziło o prolaktyne.
    U mnie dziś 37dc, @ nadal brak, piersi wciąż pobolewają, innych objawów brak.

  5. #1604
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Mama Franusia [*] i aniołka [*]
    Posty
    1,044
    Mikallo dobrze że idziesz sprawdzić prolaktynę bo to jest oznaka że masz ją prawdopodobnie za wysoką. Parę lat temu walczyłam z wysoką prolaktyna i dużo na ten temat czytałam.
    Natomiast teraz od porodu już prawie 3 tygodnie biorę bromergon na zbicie laktacji no i wysokiej prolaktyny w organizmie bo przecież niestety nie było mi dane karmić swojego maluszka a z piersi od czasu do czasu skapnie jakaś kropelka a'la mleko.

  6. #1605
    Asia mam nadzieje ze @ nie potraktuję Cie tak jak mnie w ostatnim cyklu, trzy dni spóźnienia, testy negatywne nadziee narobione i dupa... trzymam kciuki z całej siły

    Kasbaka moze to nie urojone objawy a prawdziwe, u mnie cisza i spokoj, poza bolącymi i nabrzmialymi cycami absolutnie nic się nie dzieje.

    Mikallo do lekarza szybciutko, tez powinnam sie umówić do chirurga onkologa, zeby zająć sie w koncu pieprzykiem na brzuchu, bo juz mnie ostatnio lekarz nastraszył, mimo ze nic sie z tym pieprzykiem nie dzieje. I wybrać sie nie moge....

  7. #1606
    Asia jeszcze nic straconego.

    Hathor 37?! I jeszcze nie testowałaś? Czy coś przeoczyłam,...?

    U mnie 29dc ale brzuch zaczyna boleć. Niech @ przyjdzie szybko bo już chcę zacząć kolejny cykl.

    Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami..

  8. #1607
    Kaaasia zapierniczaj wyciąć tego pieprzyka ! Szczególnie, że w ciąży zaraz bedziesz, zbyt wiele młodych kobiet sie zawija z tego swiata z powodu tego swiństwa. Nowotwory w ciąży rozwijają sie w zawrotnym tępie straciłam tak koleżankę, miałaby 28 lat w tym roku i osierociła dwuletnia córeczkę.
    Kończę z czarnym tematem
    Dziewczyny czekam na info o dwóch kreskach )

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1608
    Senior Member
    Mikallo

    Dołączył
    Oct 2013
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Staram się o ciążę
    Posty
    671
    Dzieki dziewczyny za wsparcie :*
    Testy ciazowe robie bo wczoraj lekarz mi kazal robic ale 2 kresek brak. Mysle, ze jezeli mam podwyzszona prolaktyne to raczej nici z ciazy w tym cyklu. W poniedzialek lub wtorek zrobie wyniki i wszystko bedzie jasne. Podlecze sie i kolejny cykl bedzie moj

    Jak u Was dziewczyny?

  11. #1609
    Dzień dobry
    Już dziś niestety bez słoneczka na mazowszu...a wczoraj już taki powiew lata...
    Dzięki dziewczyny, dziś już rozrabiaka rozrabia i więcej śmiechu niż łez ale zmiana pieluchy będzie mi się długo kojarzyła z koszmarem bo strasznie się broni i ma powody
    Ja nie wiem jak jutro go chirurg/urolog dorwie to ja już zapowiedziałam, że nie wchodzę z nim, niech tatuś trzyma bo on skubany silny już i sie wyrywał będzie
    Mikallo jeżeli wyciekają ci pojedyncze kropelki po naciśnięciu i 8 mies temu skończyłaś karmić piersią - jeśli dobrze zrozumiałam - to norma jest Oczywiście powiedz lekarzowi przy wizycie, kontrolne badanie prolaktyny też nie zaszkodzi, ale od 6 do 12 mies po zakończeniu cycania laktacja ma się prawo utrzymać w minimalnym stopniu Nawet zalecając mi usg piersi po obu ciążach cipolożka kazała MINIMUM 6 -8 mies od zakończenia cycania bo wcześniej zmiany w gruczołach są za duże. Po córce około 10 mies jak ścisnęłam to kropelki się pojawiały a po synu po 6 mies był spokój ale jego karmiłam krócej i i towarzyszył temu naszemu cycaniu ogromny stres Na grupach mamusiek to baaardzo czeste zjawisko także oddychaj
    Trzymam kciuki za pozytywy i zaglądam czy otwierać szampana
    Miłego dnia laseczki

  12. #1610
    Senior Member Awatar hathor
    Dołączył
    Mar 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą i chcę być jeszcze raz:)
    Posty
    861
    Nie testowałam, bo mam ten cykl bardzo wydłużony, @ planowana była na piątek, więc to dopiero 3 dzień.
    Ale już mnie zaczyna kusić ten test...

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.