Strona 81 z 83
Pokaż wyniki od 801 do 810 z 827

Nowy rok , Nowe nadzieje na te śliczne II kreseczki :)

  1. #801
    U mnie jak narazie wszystko dobrze, wizytę kontrolna mam za półtora tygodnia - mam nadzieje ze również okaże się że wszystko jest ok trochę muli mnie to siedzenie w domu, jednak człowiek był przyzwyczajony do życia na wysokich obrotach, praca, silka, jakieś wypady do miasta a tu nagle wstaje o której chce zamiast o 5 rano, i zastanawia się co będzie dziś robic. Trochę to męczące no ale jakoś te 2 miesiące jeszcze spędzę na nic nie robieniu a potem skupie się na kompletowaniu wyprawki - bo póki co nie chce jeszcze się spieszyc.
    Augustynka, szkoda ze pojawił Ci się ten torbiel, nie wiedziałam że clo może wywoływać takie skutki uboczne - nie dziwie się ze dziewczyny wahają się czy wogole to brać. Co do progesteronu to masz na myśli np. Duphaston? Wiesz ja brałam od samego początku ciąży na podtrzymanie, i mi się wydawało ze trochę po nim przytyłam - jednak nie wiem czy wzrost wagi spowodowany był przyjmowaniem tego leku czy po prostu ciąża. Joga fajna sprawa - tez zaczęłam szukać na necie jakis ćwiczeń bo ile można tylko spacerować u nas ogólnie tez upały a słyszałam że z tym tygodniu dopiero ma temperatura podskoczyc. Wczoraj zaopatrzylismy się w taki wiatrak biurowy bo mieszkamy na piętrze to gorączka jest bardziej odczuwalna niż na parterze heh. Jakieś plany na wakacje macie? Wyjeżdżacie gdzieś?

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #802
    Hej dziewczyny faktycznie cisza pewnie przez tą pogodę, staram się korzystać z każdej minutki pięknych dni i odpoczywać. Nawet bym powiedziała, że były takie 2-3 dni upałów, że miałam taką nie moc jak nigdy. Samopoczucie nawet ok, chociaż od 9 tygodnia zaczęłam odczuwać delikatne nudności, piersi stały się może ciut obolałe- do tej pory miałam spokój ze wszystkimi dolegliwościami, ale chyba 9-10 tydz. najgorszy. BHCG najwyższa, a później już spada.
    Apropo tej torbieli, myślę, wręcz jestem pewna na 99%, że jej przyczyną jest właśnie clostybegyt. Dlatego monitoring jest taki ważny przy tym leku. Sprawdza się na monitoringu jak rośnie, jeśli mało dodaje się tabletki, jeśli za dużo, dawkę się zmniejsza, koniecznie. Potem jajeczko rośnie i rośnie przekroczy już 25 mm i nie pęka, bo organizm nie jest gotowy i jego hormony na jego pęknięcie i pozostaje torbiel czynnościowa, która produkuje hormony dlatego też czasem są krwawienia. Pozatym ta torbiel często jest mylona z czekoladową, bo komórka jajaowa rozrastając się rownież pęka, krew wlewa się do środka i na usg wygląda to bardzo podobnie jak trobiel czekoladowa. Ja też sama nie podjęłam się clo, chociaż miałam już zacząć od następnego cyklu, bo ten w ktorym zaszłam ze względu na brak objawów spisałam na straty, rozmawiałam już nawet z lekarzem, który zlecał mi badania estradiolu pamiętam lh i fsh, oczywiście monitoring miał byc minimum 3 razy. Wiesz ja myślę, że zioła ojca sroki chociaż nie są natychmiastowe, po jakimś czasie dają efekt. Nie mówię, też ze lek clostybegyt jest zły, znam kilka osób, które dzieki temu lekowi zaszły w ciążę, bo on poprawia jakoś komórki jajowej i samą owulację, ale musi byc przepisany przez mądrego ginekologa, a już najlepiej ginekologa-endokrynologa plus monitoring i napewno się okaże co i jak. Wiesz co mogę Ci jeszcze jedną rzecz powiedzieć. Mój ginekolog miał teorię, że w dzisiejszym świecie, to każdemu brakuje jakis witaminek. kazał kupić mi jakiś zestaw witamin dla kobiet w ciąży, karmiących i planujących ciążę. takowy znalazłam i miałam brać około 3 m. brałam dokłądnie 3 m, do tego magne b 6 i zioła.
    Skiperowa dobrze, że u Was wszystko ok, mieszkasz w mieście, czy na wsi? W mieście lato to najgorsza rzecz na świecie, pojechałam wogóle z warszawy pod kraków i siedzę sobie u rodziców. Jeśli będzie wszystko ok to będę sie wybierać do grecji chyba. Lekarz nie widzi narazie p/wskazań. ale tym razem urlop typowo wypoczynkowy bez chodzenia. Morze i parasolka a Ty ? wogóle zastanawiam się nad tym wyjazdem, ciągle mam wątpliwości, niby lekarz ,mnie namawia, ale sama nie wiem....

  4. #803
    U nas wszystko dobrze, choć nie ukrywam ze cały czas czekam na jakieś wyraźne ruchy w zeszłym tyogdniu czułam takie laskotanie i teraz na początku tygodnia tez i od tego czasu cisza. Wiem ze na początku te ruchy mogą być nieregularne ale mimo to troszkę się denerwuje. Ale na przyszłą środę mam wizyte u gina to mam nadzieje ze rozwieje moje obawy ja obecnie mieszkam na wsi mimo że wcześniej całe życie mieszkałam w miescie - również w domku jednorodzinnym i szczerze to ciężko jest mi się przestawic a mieszkam juz tutaj 2 lata. My w tym roku chyba odpuscimy sobie wakacje, po tym nieszczęsnym wypadku musieliśmy kupić samochod za kasę która była przeznaczona na jakiś wyjazd wiec co najwyżej zostanie nam jakiś weekend ale jadę na weekend panieński szwagierki w góry wiec nie narzekam a maz podczas urlopu, jak to często bywa będzie zajmował się drobnymi remontami - odświeżymy mieszkanie i chyba już zrobimy dziecięcy pokój
    Blanka, wyjazd do Grecji super sprawa, podróż ma się odbyć samochodem czy samolotem? Jeśli nie będzie przeciwwskazan i będziesz się czuła dobrze to czemu nie? Słońce, wit D tez wazna sprawa

  5. #804
    Hej dziewczyny!
    Co u Was słychać? Dawno się nie odzywałam. U mnie dzisiaj 23dc I 6dpo! Zioła działają! Do tej pory owulacja późno ok 24 dc zazwyczaj, a zioła pije dopiero drugi miesiąc. Pojawił się niestety kolejny problem... odebrałam wczoraj wyniki badań i się załamałam. Jaki ja mam bałagan w hormonach!!! LH 12.9 mUI/ml (norma w fl do 11.4), PROGESTERON 5.92 ng/ml (mieści się w normie ale mógłby być wyższy) , TESTOSTERON 0.865 ng/ml (norma do 0.481), PROLAKTYNA 677.10 mIU/I (norma w fl do 496) no i najgorsze TSH 5.92 mIU/I (norma do 4.2 ale starając się o ciążę powinno być ok 1.5 max do 2). Ogólnie rzecz ujmując mega bałagan. I teraz trochę zglupilam, bo najprawdopodobniej dostanę leki na tarczyce, a wtedy zioła w odstawke. A ja widzę że one jednak działają... Sama nie wiem co dalej. Wizytę u gina mam w następny czwartek.

  6. #805
    Tasiek szkoda ze nie zrobiłaś
    fsh. Bo stosunek
    Lh do fsh jest ważny. Noe martw sie prolaktyna bo moja była 9000 jak
    Zaczynałam leczenie i była spowodowana wysokim tsh który spadł mi bardzo
    Szybko a po około 3 m uregulowały sie cykle i hormony. Nie chce Cie straszyć ale ważne żebyś zrobiła monitoring cyklu i sprawdziła czy wogole owulacje występują!I czy jajniki nie sa policystyczne. Powinnaś sie cieszysz ze wiesz co i jak. Apropo ziółprzy euthyrox to ja piłam bo one nie wpływają na tsh. Norma teraz została podniesiona do 2,5 a noe jak dawniej uważano poniżej 2

  7. #806
    Blanka dzięki za radę, w poniedziałek zrobię fsh. Myślę że ginowi przydadzą się oba wyniki. A co do m9nitoringu to akurat robię co miesiąc, nawet po kilka razy i o dziwo owulacja występuje za każdym razem. Dlatego zdziwily mnie te wyniki, bo mimo że późno to jednak występowała. A ten cykl jest takim piwerszwym w miarę normalnym po tych poronieniach. A pamiętasz może jakie miałaś tsh i fsh?

  8. #807
    Blanka a nadal bierzesz euthyrox?

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #808
    Wiesz co ze mną było tak ze jak zauważyłam ze cos może jest noe tak to zrobiłam badania na własna rękę. I moje wyniki były tsh 5,4 pamietam to do dziś fsh do lh ten stosunek miałam 1,8 a powinien byc bliżej 1. Mówią ze teraz nie ma to większego znaczenia doagnostycznego jednak ten wynik stał sie przyczyna następnych badań. Oba wyniki lh o fsh były w normie. Zaburzone były proporcje pomiędzy nimi. Ze względu na tsh miałam prolaktyne 9000 natomiast po obciążeniu chyba podniosła sie 6 krotnie a trzeba sie martwić pd około 10. Po tych badaniach zrobiono mi DHEAS aldiosteron czyli hormony kory nadnerczy i testosteron tez były w normie z tym ze testosteron był w górnej granicy. Efekt taki ze zaproponowano mi antykoncepcję na 3 m ale
    Sie nie zgodziłam na szcEscie trafiłam do lekarza który jest ze mną do dziś. Robił mi monitoring i okazało
    Sie ze moja owulacja jest rownież pozna Bp w 21-23 dniu cyklu
    Co przy zaburzeniach hormonalnych daje podstawę do leczenia. Ppwoedzial ze trzeba sie skupić na owulacji która bedzie wartościowa czyli jajeczko bedzie dojrzałe hormonalnie a nie przejrzałe poprostu jakoś komórki była przez ta owulacje do dupy. Dostałam na 3 m euthyrox który zachwiał
    Sie
    Prawdopodobnie na skutek silnych stresów jakie przeżyłam wtedy w ciagu kilku miesięcy. Brałam rownież 2 m bromergon potem non prolac ale złe sie czułam po tych lekach i musiałam poczekać aż organizm sie nasyci euthyroxem. Minęło jakies 2 m znalazłam zioła ojca sroki z niepokalankiem bo on zmniejsza prolaktyne a pozostałe składniki głównie właśnie lh i testosteron. Badania zrobiłam kolejne po 3 m stosowania ciągłego ziół i były juz idealne odstawiłam euthyrox i do teraz jest nie potrzebny tsh 1,71 . Nie martw sie rownież progesteronem bo jest zależność ze im wyższa prolaktyna tym niższy progesteron i wiem to po prawie 2 latach walki z moimi hormonami ze to przez tsh które wpływa na prolaktyne a ta z kolei na progesteron nie mogłam zająć w ciąże bo progesteron był Zbyt mały po
    Owulacji. Tasiek on był rownież w normie ale w dolnej granicy. Moje jajeczka nawet nie miały sie jak zagnieździć. Jeśli Ci cos mogę doradzić to to co mi powoedzial mój doktor. Euthyrox Zioła ojca sroki wit dla kobiet planujących ciąże, jeśli mało w nich mg u mnie tak było magne b 6. Przez 3 m. Śluz poprawił sie niesamowicie,
    Zaczęłam
    Czuc prace jaknikow, i po 3 m sie udało. Po prawie 2 latach !! Może dziadek cos pomógł jednak ja mam przeczucie ze on może mnie psychicznie podbudował to zestaw tych witamin pomogło wpłynąć na jajeczko. Tylko koniecznie 3 m minimum bo komórki jajowe zaczynaja sie formułować czy dojrzewać juz na 3 m przed owulacja i trzeba o to zadbać wcześniej. W dodatku stosowałam okłady borowinowe na wypadek niedrożnych jajowodów a i pomogły na estradiol bo miałam tez taki sobie po czym moje endometrium było superowe. Polecam p/ w jest krwawienie i endometrioza. Jeśli by to nie pomogło to ja spróbowała bym clo przy monitoringu zaczynajac od najmniejszej dawki czyli połowy tabletki bo tal byłam umówiona z moim ginem. Burzyłam sie po
    Co mi on jąk mam owulacje normalnie a lekarz mi wytłumaczył Ze owulacja to jeszcze noc liczy sie jej
    Jakość i ten lek to wspomaga. Pomógł tak strasznie dużo osoba których znam, dziewczyny do 2-3 razach zachodziły w ciąże.

  11. #809
    Tasiek co powiedział lekarz na wizycie ?

  12. #810
    Hej hej hej
    Mój gin się przerazil jak zobaczył wyniki, bo każde z badań wyszło źle. Ale powiedział żeby się nie martwić, bo wszystko jest do uregulowania. A takie rozjechane hormony mogą być następstwem wysokiego tsh. Dostałam bromergon na obniżenie prolaktyny ale nic na tsh mi nie dał. Polecił iść do lekarza rodzinnego. Tak też zrobiłam i jestem na gorąco po wizycie. Dostałam skierowanie do endo i na badania krwi ft3, ft4 i tsh do powtórki. Na postawie wyników lekarz rodzinny dobierze mi leczenie, a endo ewentualnie skoryguje i zrobi usg tarczycy. Ogólnie powiedział żeby się nie martwić, bo widział dużo wyższe tsh i spokojnie da się zejść do normy. Sama nie wiem czemu ale jestem w jakimś euforycznym stanie po tych wizytach, wreszcie światełko w tunelu

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.