Strona 8 z 70
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 694

Nowy rok , Nowe nadzieje na te śliczne II kreseczki :)

  1. #71
    Senior Member Awatar salome
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-09-28 zobacz kalendarz
    Posty
    230
    Część dziewczyny! przyłączam się do was bo również czekam na upragnione dwie kreseczki. Staramy się już drugi cykl (w pierwszym okazalo sie ze zrobil mi sie torbiel) wiec mam nadzieję że tym razem się uda. Pierwsze dziecko też udało się zmajstrowac za drugim razem więc obserwuję swoje ciało a to dopiero tydzień po owulce ...od wczoraj boli mnie podbrzusze i piersi do tego chodze nerwowa i maz sugeruje że chyba okres mi się zbliża oby nie... do zrobienia testu muszę poczekać jeszcze parę dni ale nie chce się rozczarować za szybko tak jak przed Wigilią. Trzymam kciuki za wszystkie staraczki

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #72
    Cytat Zamieszczone przez skiperowa Zobacz posta
    Ja właściwie dzisiaj tez mam wolne bo mam badania okresowe w pracy i próbuje się dodzwonic do gina na wizytę ( ale nie tego do którego chodziłam wcześniej, ten nowy do ktorego się teraz zapisze specjalizuje się w planowaniu rodziny i leczenia nieplodnosci) ale albo jest zajęte albo nikt nie odbiera wrrr a tak to byłam honorowo oddać krew i dostałam 8 czekolad będzie w sam raz na chandre ;-)
    Mniam ! Smacznego ! To odpoczywamy razem )Oby lekarz okazal sie super swietny ,, i by zbyt dlugo nie musial z wami pracowac :*
    Cytat Zamieszczone przez elizz Zobacz posta
    Cześć dziewczyny,
    mam do Was pytanie. Od kilku miesięcy w dni płodne pojawia mi się krwawienie. Trwa róznie od jednego dnia nawet do 5. Strasznie się tym martwię, bo wczęsniej tego nie miałam. Boję się, ze to coś powaznego. Co mam zrobić? Moja gin kazała mi brać castagnusa przez 2 cykle. Niesttey nic sie nie zmieniło. Teraz mam zrobić badania w 2 i 3 dc. Czy ktoras z Was tak miala?
    Elizz niestety ja nie mam pojecia co mogloby Ci dolegac , jednak radzilabym zbadac hormony , mam jednak nadzieje ze w tym miesiacu okaze sie ze dzidzius juz na swoim miejscu i nie musisz

    Cytat Zamieszczone przez salome Zobacz posta
    Część dziewczyny! przyłączam się do was bo również czekam na upragnione dwie kreseczki. Staramy się już drugi cykl (w pierwszym okazalo sie ze zrobil mi sie torbiel) wiec mam nadzieję że tym razem się uda. Pierwsze dziecko też udało się zmajstrowac za drugim razem więc obserwuję swoje ciało a to dopiero tydzień po owulce ...od wczoraj boli mnie podbrzusze i piersi do tego chodze nerwowa i maz sugeruje że chyba okres mi się zbliża oby nie... do zrobienia testu muszę poczekać jeszcze parę dni ale nie chce się rozczarować za szybko tak jak przed Wigilią. Trzymam kciuki za wszystkie staraczki
    Salome hejjjj ! Trzymam kciuki by objawy byly ciazowe a nie @ :* w sumie dziewczyny ! Prawie wszystkie podobnie bedziemy testowaly

  4. #73
    Co do plamienia podczas owulacji, ja tylko raz miałam pojedyncze plamienie i nic poza tym. Ale takie dochodzące nawet do 5 dni to może faktycznie coś zwiazanego z hormonami

  5. #74
    Senior Member Awatar salome
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-09-28 zobacz kalendarz
    Posty
    230
    Dzięki C@rolin@ :* oby tym razem się udało. Elizz niestety nie umiem Ci odpowiedzieć bo mnie podczas owulacj pobolewa tylko jajnik i nic poza tym. Może przejdz sie do innego ginekologa skoro ten nie umie Ci pomóc. Powinien Ci zlecić jakieś badania tym bardziej że starasz się o dziecko.

  6. #75
    Senior Member Awatar Kamilaa2191
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    staram się o drugi cud :)
    Posty
    537
    Cześć dziewczyny przyłączam się. Chyba mogę? Staramy się od października 2016. Jestem też na grupie "chce zostać mama w 2017 roku" Mam na imię Kamila, mam zaraz 26 lat i jedno dziecko-synka za miesiąc skończy 3 lata. Za mną póki co 3 nieudane cykle. W czwartek idę na betę, a raczej jestem zmuszona przez lekarza bo mam wdrożone leki, które mogłyby zagrażać ewentualnej ciąży wiec musze najpierw dowiedzieć się czy zaciazylam. To będzie 11dpo także myślę że beta będzie wiarygodna w ten dzień

  7. #76
    Dziewczyny ... nie wytrzymalam i zrobilam test ... dlaczego ja jestem taka niecierpliwa ...do okresu jeszcze 5 dni ... a jest slaba kreska ! ! ! Co prawda nawet na zdjeciu jej nie widac hahaha ale ja i M ja widzimy ! Cala sie telepie ! I teraz boje sie , bo przeciez ponad 60% ciaz jest poranianych w terminie miesiaczki . Trzymajcie kciuki by kreska ciemniala !!!! Dostalam jakiegos zacmienia umyslu hahaha

  8. #77
    C@rolina@ to cudownie! Napewno będzie ciemniala! Teraz tylko spokojnie

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #78
    Dzisiqj jest moj dopiero 25 dc wiec wszystko sie zdarzyc moze , jutro maja byc testy z allegro juz nie moge sie doczekac ! Nie chce mi sie wierzyc ze mogloby sie udac za pierwszym razem ! Alr juz dzisiaj tak zle sie czulam ze nie wytrzymalam i zrobilqm ,

  11. #79

  12. #80
    Karolina pierwsze moja słowa do Ciebie , tak strasznie mocno Cię ściskam i cieszę się ogromnie ale czad, musisz myśleć, że będzie dobrze. Pamiętaj każda kreska, nawet ta najjaśniejsza z najjaśniejszych potwierdza ciążę ale mnie ucieszyłaś, czemu byś miała nie uwierzyć jesteście zdrowi oboje, Wasze szanse są duże na poczęcie, ale wiesz co ? Jak To teraz będzie, chyba nas nie zostawisz ? I zostaniesz nas pocieszać? Bete jutro zróbii obserwuj jak przyrasta i dbaj o siebie żebym nie słyszała o dziwganiu żadnym !!
    Skiperowa, ale jesteś porządna firma, ja oddawałam krwinki, jak chodziłam do liceum co by mieć dzień wolnego he he
    Elizz plamienie, które jest w okresie ookołoowulacyjnym jest najczęściej prawidłowe i może trwać nawet 4 dni, jest spowodowane pęknięciem pęcherzyka Graffa i bardzo gwałtowym spadkiem estrogenow , może też takie krwawienia sugerować niewydolność ciałka żółtego, czyli poporostu nieprawidłowy poziom progesteronu we krwi. Myślę, że każe krwawienia warto skonsultować z lekarzem... ja tak nie miałam ososbiście, ale uczyli mnie na studiach
    Salome witaj fajnie , że dołączyłaś... drugi cykl to naprawdę, nie dużo . Ja staram sie już ponad rok.... ahh... męża nie słuchaj, bo najczęściej się mylą i gadają głupoty, słuchaj siebie i swojej intuicji, wszystko będzie dobrze
    Kamila2191 również Ciebie witam, Mam nadzieję, że beta będzie widoczna . CO to za leki zażywasz i na co ? jeśli moge zapytać... ?? Jej to faktycznie, ale przynajmniej omijasz ten cały stres i kupowanie tych testów i kuszenie, a może zrobie nastepny i nastepny
    Tasiek, a co u Ciebie ??
    Sama Mama - Maju, mam nadzieję, że u Ciebie wszytko dobrze, bo dziś się nie odzywasz ale myślimy o Tobie
    Pozatym dziewczyny, dziś złożyłam wypowiedzenie z pracy, mój szef, stwierdził, że pewnie odchodzę, do jakiejś innej lini lotniczej i oddał mi moje wypociny, żebym się jeszcze zastanowiła....a Tym czasem, juz się zastanowiłam.... i za 4 miesiące zmieniam pracę cieszę się strasznie, bo zbierałam się na tą decyzję już chyba rok, dla mnie duża zmiana, która napawa mnie entuzjazmem
    Oczywiście testu ciążowego nie zrobiłam, Karolina wybacz, ale jakoś nie dam rady zebrać się w sobie.... dziś następny dzień bez okresu... heh chociaż mam kupionych kilka z każdej firmy po jednym dziś już nie będę robić bo wieczór, ale może jutro rano....
    wogóle dostałam dziś od koleżanki w pracy numer telefonu do jakiegoś bioenergoterapeuty, podobno ma znakomite rezultaty, sama leczyła się długo ba zaburzenia płodności i zaszła ciąże po 3 sesjach, co to kolwiek znaczy , zmienił jej biegunowość, bo miała męską i odpychali się z mężem, wiem brzmi śmiesznie, nawet się uśmiechnęłam, ale potem zaczełam myśleć.... co sądzicie ?

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.