Strona 77 z 83
Pokaż wyniki od 761 do 770 z 827

Nowy rok , Nowe nadzieje na te śliczne II kreseczki :)

  1. #761
    Tasiek ja robiłam w obojętnie, którym dniu cyklu. Zrob koniecznie tą prolaktyne z obciążeniem, mój doktor twierdził, że ma masę pacjentek, co podstawowe badanie było ok , a po obciążeniu za duży wzrost. same jestem jego przykładem....

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #762
    jak nie widzi nic dziwnego a co to było na USG ?? pytałaś co może być innego ? masz racje, że go zmieniasz

  4. #763
    Powiedział że ciałko żółte które może być widoczne do samego okresu. Nie chce mi się z nim już dyskutować. Czas na zmianę.
    Ta prolaktyna z obciążeniem, to kupowalas sama tą tabletkę czy jak? Jak to badanie wygląda?
    Dzisiaj mam 38 dc. Zastanawiam się też na ziołami. Narazie odstawilam ale chyba będę piła dalej od @ ale tylko do ovu. Ja mam mieszankę z niepokalankiem a podobno może ona wydłużyć cykl.

  5. #764
    Tasiek przeciez ciałko żółte jest w jajniku a nie w macicy... nie poprostu poszłam do labolatorium powiedziałam ze chciałam zrobic test z obciążeniem prolaktyna i pobrały mi na czczo krew co ważne przed badaniem dzien wcześniej nie rób wysiłku, unikaj stresu i wyśpij sie dobrze. Dostałam potem tabletkę metoclopramidu, po 1 lub po 2 godz ponownie badanie krwi. Wynik miałam tego samego dnia wieczorem na stronie internetowej.

  6. #765
    Dziewczyny macie jakies sprawdzone sposoby niefarmakologiczne na ból gardła ? Jakaś masakra walczę z nim od wczoraj ? Był juz czosnek z mlekiem i miodem aż mnie mdli od tego cały dzien dziś. Wiem ze powinno sie stronić od lekow

  7. #766
    Tasiek Apropo ziół ja tez piłam do owulacji przepięknie wyregulowany mi przedewszystkim prolaktyne a miałam 700 norma u mnie do 490 Aż nie mogłam uwierzyć. Właśnie za sprawa owocu niepokalana. On ma takie właściwości, mieszanka dla mnie bomba.

  8. #767
    Ja nie mam okresu. Dziś nie testowałam bo zaspałam do pracy. Jutro. Znowu testuję.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #768
    Mama_m jak tam? Testowalas?

    Ja byłam wczoraj u innego ginekologa. Dostałam na wejściu panel badań hormonalnych do zrobienia. Dokładne usg. I z wynikami do niego i będziemy ustawiać hormony. Jestem zadowolona. Mam poczucie że się dobrze mną zajął.

  11. #769
    Hej Dziewczyny, wczoraj wpisali mnie do domu. Miałam jeszcze przed wypisem zrobione USG i z dzieckiem wszystko dobrze, łożysko tez nie uszkodzone wiec juz dłużej mnie nie trzymali. Aby za 2 tyg mam iść na kontrolę do mojego gina. Może już wtedy poznam płeć
    Dostałam 300zl mandatu - policjant jak to powiedział ze względu na mój stan dał mi najniższy możliwy mandat i dostałam 6 pkt karnych. Ja nie uznaje swojej winy, niestety przyjęłam ten mandat pod wpływem stresu itp ale po rozmowie z mezem stwierdziliśmy ze nie będziemy już nic z tym tematem robic bo teraz trzeba się przygotowywac na przyjście dziecka na świat a nie latać po sądach i się stresowac.
    Tasiek, nie martw sie, obserwuj czy dalej nie masz okresu. Dobrze zrobiłas ze zmieniłas lekarza, może ten podejdzie do tematu bardziej poważnie. Niestety ja też już przerabialam iluś ginekologow i póki co zostaje przy swoim mimo że krążą o nim różne opinie. Wszystko trzeba na własnej skórze sprawdzić. Tasiek ja też piłam te zioła i tez chyba miałam z niepokalankiem i bardzo sobie chwale. I piłam tylko do owulacji. Mi właśnie zioła odrobinę skrociły cykle z 32 dni do 28,29.
    Blanka, ja aż tak daleko nie sprawdzałam bety ale moim zdaniem przyrost jest prawidlowy, skoro ostanio miałas kolo 4000 to po 2 dniach powinno się podwoić czyli wynieść 8000. Jak się czujesz? Kiedy masz następna wizytę?

  12. #770
    Dziewczyny testowałam i wyszła druga blada kreska :-D byłam rano na badaniu beta, dostałam dane do logowania aby pobrać wyniki i czekam :-)

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.