Strona 707 z 724
Pokaż wyniki od 7,061 do 7,070 z 7231

Skarby sierpnia 2017

  1. #7061
    Member
    Golka1333

    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Cieszyn
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    09.08.2017
    Posty
    93
    Bjuli gratulacje! Dobrze ze już jesteście w domku kruszynka pewnie silna jest! Czekamy na jakieś zdjęcie w Bielsku są naprawdę dobrzy lekarze sama zastanawiałam się czy tam nie rodzic.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #7062
    Member Awatar Zaazul
    Dołączył
    Feb 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Posty
    49
    Hej dziewczyny. Na poczatek chcialam pogratulowac wszystkim juz rozpakowanym Prawda, dlugo sie nie odzywalam, ale duzo stresu było. Babcia leżała na OIom 11 dni, potem odeszła, co bylo zresztą oczywiste, i nawet poczulam ulge ze nie trwalo to długo, W zeszly pt było pożegnanie, lekko nie było ale dałam radę, musialam. Jest mi teraz smutno bo stracilam najprzychylniejsza mi osobe w rodzinie, moją przyjaciołke i powierniczkę, ale staram się dawać rade, musze, i skupiam sie na oczekiwaniach. W domu praktycznie wszystko gotowe, szyjka 1 cm, rozwarcie 1,6 wiec pewnie niedługo wyjdzie,

  4. #7063
    Bjuli gratulacje , dobrze ze juz w domku jestescie , dużo zdrówka dla malutkiej

    Zaazul przykro mi z powodu babci .. trzymaj sie

  5. #7064
    Nie zaglądałam na forum kilka dni, a tu kilka z Was już są mamami. Ilusive gratulacje. Powiedz w którym tygodniu urodziłas? Pozostałym dziewczynom oczywiście też gratuluję malenstw.:-)

  6. #7065
    Senior Member Awatar maminka3
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Ciężarna mama dwojga urwisów ;)
    Posty
    319
    Bjuli, serdecznie gratuluję!
    I bardzo sie cieszę, że z córeczką wszystko ok; Twój przypadek był mi szczególnie bliski, bo przeżyłam to samo w pierwszej ciąży, tylko urodziłam w terminie.
    Niemniej dużo zdrówka dla Was obu! :*

  7. #7066
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Bjuli no to stresu mialas co niemiara... nie zazdroszcze.
    Ale dobrze trafilas bo akurat wojewodzki ma swietny oddzial noworodkowy
    Zaazul bardzo mi przykro, ze w tak zaawansowanej ciazy przysarzyla Ci sie taka tragedia... podejrzewam, ze musi byc Ci bardzo ciezko...
    mam nadzieje, ze szybko i bezproblemowo sie rozpakujesz

    Ja dzis zapierniczam caly dzien celowo! Co by szybiej urodzic
    No i ostatni dentysta tez dzis byl grany nastepna wizyta za pol roku na przeglad




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  8. #7067
    Senior Member Awatar Famirabelka
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-06-10 zobacz kalendarz
    Posty
    673
    Gratulacje dla rozpakowanych mam!!!!!!!!!!!! i jak najmniej problemów.
    10.06.2017 nasz maluszek już jest z nami
    14.09.2016 OM i pierwsza ciąża

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #7068
    Część dziewczyny. Czytam Was przez pewien czas, ale jakoś brakuje czasu żeby coś odp. Też jestem mamą na sierpień 2017. Mam nadzieję, że przyjmijcie mnie do swego grona. Serdeczne gratulacje dla rozpakowanych mam!

  11. #7069
    Junior Member
    nat85

    Dołączył
    Feb 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-28 zobacz kalendarz
    Posty
    26
    Bjuli gratuluję i życzę Wam dużo zdrowia i sił!

    Zaazul bardzo mi przykro z powodu Twojej babci. Wiem, że jest Ci ciężko ale trzeba być silnym dla naszych maluszków!

  12. #7070
    Senior Member
    KRÓLIŚKA

    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-06 zobacz kalendarz
    Data
    6 sierpień 2017
    Posty
    226
    Gratulacje Bjuli!! Dobrze ze wszystko jest ok:-)

    Zaazul dobrze, ze sie trzymasz jakos po tym wszystkim :-*

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

skarby sierpnia 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.