Strona 563 z 724
Pokaż wyniki od 5,621 do 5,630 z 7231

Skarby sierpnia 2017

  1. #5621
    Senior Member Awatar Anita21
    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    W-ów
    O mnie
    Marek ur. 05.11.2013r / Mia 21.08.2015r
    Posty
    8,413
    Cytat Zamieszczone przez Natiizg Zobacz posta
    Cześć dziewczyny co myślicie o 3 badaniach prenatalnych? Wybieracie sie?
    Tak. Ja idę 24.07

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #5622
    Senior Member Awatar maminka3
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Ciężarna mama dwojga urwisów ;)
    Posty
    319
    Cytat Zamieszczone przez burzujka Zobacz posta
    To nie moja teoria tylko mojego lekarza :P
    Stres taki zwiazany z praca i bycie w ruchu niestety wplywa na twardnienia brzucha.
    Ja, niestety, nie usłyszałam o tym od żadnego z lekarzy... :P Sama doszłam do takiej konkluzji po kilku latach doświadczeń i dwóch ciążach

  4. #5623
    Senior Member Awatar maminka3
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Ciężarna mama dwojga urwisów ;)
    Posty
    319
    Cytat Zamieszczone przez Natiizg Zobacz posta
    Cześć dziewczyny co myślicie o 3 badaniach prenatalnych? Wybieracie sie?
    Tak, mam 7.07. na NFZ

  5. #5624
    Senior Member Awatar panna-nienormalna
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-03 zobacz kalendarz
    Posty
    521
    Dziewczyny, pytanie z innej beczki. Właściwie to dwa
    Termin mam na 3go, ale cc będzie tydzień wcześniej. Także myślę sobie czy czasem nie zrobić chrzcin młodej w naszą różnicę ślubu, czyli ostatni weekend sierpnia by wypadło. Stąd pytanie moje, czy to nie za wcześnie? W sensie na dojście do siebie po cc i ogólnie wdrożenie w życie z małym dzieckiem. No i drugie, to wymyśliłam że jakby wrzesień był ciepły to chcielibyśmy jechać na weekend nad morze. Daleko nie mamy, bo 2,5h drogi, ale czy właśnie też nie za wcześnie?

  6. #5625
    Senior Member Awatar DeDe
    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-02-01 zobacz kalendarz
    Posty
    1,284
    panna-nienormalna Kwesita dojścia do siebie po cc to jest sprawa mega indywidualna. Gdy się dowiedziałam na początku ciąży o prawdopodobnej cc kontaktowałam się z koleżankami które je miały żeby się dowiedzieć jak to wygląda już po wszystkim. To jedna bite 3 tygodnie nie mogła prawie nic zrobić,gdyby mogła to brałaby morfine ciągle.. a druga już w pierwszym tygodniu doszla do siebie na tyle że mogła funcjonować. Tak samo jak indywidualną sprawą jest poznawanie się z maluszkiem. Z pierwszą córką chyba bym się bała jechać tak szybko nad morze, byłam wyczerpana nocami gdzie budziła się co 1,5h i czasami nie wiedziałam co robić gdy płakała lub nie mogła zrobić kupy. Teraz już bardziej doświadczona bym się pewnie odważyła jechać nad morze po tym czasie. Także chyba sama będziesz musiała wyczuć na ile się czujesz z wyjazdem żeby być z niego zadowolona a nie zestresowana




  7. #5626
    Cytat Zamieszczone przez panna-nienormalna Zobacz posta
    Dziewczyny, pytanie z innej beczki. Właściwie to dwa
    Termin mam na 3go, ale cc będzie tydzień wcześniej. Także myślę sobie czy czasem nie zrobić chrzcin młodej w naszą różnicę ślubu, czyli ostatni weekend sierpnia by wypadło. Stąd pytanie moje, czy to nie za wcześnie? W sensie na dojście do siebie po cc i ogólnie wdrożenie w życie z małym dzieckiem. No i drugie, to wymyśliłam że jakby wrzesień był ciepły to chcielibyśmy jechać na weekend nad morze. Daleko nie mamy, bo 2,5h drogi, ale czy właśnie też nie za wcześnie?
    kochana my tez planujemy we wrzesniu gdzies pojechac na krotkie wakacje z dzidzia wiec szczerze sama sie zastanawiam czy nie za wczesnie ale wydaje mi sie ze bedzie ok i damy rade

  8. #5627
    Member Awatar Zaazul
    Dołączył
    Feb 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Posty
    49
    Cześć dziewczyny. U mnie ostatnie dni byly naprawde i ciezkie, dawno nie było mi tak smutno. Kwestia rozstania, ostatecznych pożegnań, utraty złudzeń....Gdyby nie synek w brzuchu to mysle ze rozsypałabym się na kawałki... Smutno mi ze ten najszczesliwszy czas w zyciu kobiety przeplata się u mnie z takim bólem i to juz cale 7 miesiecy, a jeszcze smutniej minze nie przewidzialam tego, nie spodziewalam sie....Ale synek w brzuchu rosnie zdrowo, rusza sie...ma 1700 i ulozyl sie juz główkowo...teraz to juz chyba na pewno Antoś a nie Ania bo widzialam piękne jajka w 3 D.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #5628
    Senior Member Awatar tusziba
    Dołączył
    Dec 2016
    Mieszka w
    Wadowice
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-08 zobacz kalendarz
    Data
    08.08.2017
    Posty
    279
    A my właśnie pozdrawiamy z urlopu z Gór jest fajnie ciepło,nie za gorąco...ale jak za długo pochodzę to brzuch twardnieje...ech...wiec ławeczka i odpoczynek

    Zaazul współczuję tych przeżyć...ale musisz być silna dla Synusia :*

  11. #5629
    Senior Member Awatar maminka3
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Ciężarna mama dwojga urwisów ;)
    Posty
    319
    Cytat Zamieszczone przez panna-nienormalna Zobacz posta
    Dziewczyny, pytanie z innej beczki. Właściwie to dwa
    Termin mam na 3go, ale cc będzie tydzień wcześniej. Także myślę sobie czy czasem nie zrobić chrzcin młodej w naszą różnicę ślubu, czyli ostatni weekend sierpnia by wypadło. Stąd pytanie moje, czy to nie za wcześnie? W sensie na dojście do siebie po cc i ogólnie wdrożenie w życie z małym dzieckiem. No i drugie, to wymyśliłam że jakby wrzesień był ciepły to chcielibyśmy jechać na weekend nad morze. Daleko nie mamy, bo 2,5h drogi, ale czy właśnie też nie za wcześnie?

    Myślę, że trudno Tobie coś poradzić z wyprzedzeniem, bo chodzi o coś tak indywidualnego jak samopoczucie poporodowe. Ostatecznie o wszystkim będziesz decydować po porodzie, więc może nie robić takich planów teraz tylko jak urodzisz?

    Moja bratowa urodziła miesiąc temu przez cc (długi poród dziecka które ważyło 4600 g) i w tym miesiącu robią chrzciny. Ale ona już tydzień po cesarce nie wyglądała jakby przeszła operację.


    Ogólnie, bardzo ważną kwestią dojścia do siebie po cc jest to czy jest robiona po nieudanej akcji porodowe sn czy też jest się krojonym "na zimno". W pierwszym przypadku każdy mięsień ciała jest przygotowany na ból, endorfiny i adrenalina są na bardzo wysokim poziomie, a rozwarcie pomaga szybko i niemal bezboleśnie oczyścić się macicy - jest dużo łatwiej i lżej dojść do siebie.
    Po cc planowanej niestety tak łatwo nie jest, ale to nie znaczy że jest tragicznie - po prostu bardziej i trochę dłużej boli, ale da się to przeżyć wespół z paracetamolem.
    Często kobiety mówią, że 2 cesarka gorsza, ale prawdą jest, jak została ona wykonana - zaplanowana czy nie.

  12. #5630
    Senior Member Awatar Anita21
    Dołączył
    Apr 2013
    Mieszka w
    W-ów
    O mnie
    Marek ur. 05.11.2013r / Mia 21.08.2015r
    Posty
    8,413
    Cytat Zamieszczone przez panna-nienormalna Zobacz posta
    Dziewczyny, pytanie z innej beczki. Właściwie to dwa
    Termin mam na 3go, ale cc będzie tydzień wcześniej. Także myślę sobie czy czasem nie zrobić chrzcin młodej w naszą różnicę ślubu, czyli ostatni weekend sierpnia by wypadło. Stąd pytanie moje, czy to nie za wcześnie? W sensie na dojście do siebie po cc i ogólnie wdrożenie w życie z małym dzieckiem. No i drugie, to wymyśliłam że jakby wrzesień był ciepły to chcielibyśmy jechać na weekend nad morze. Daleko nie mamy, bo 2,5h drogi, ale czy właśnie też nie za wcześnie?
    Jestem po 2 cc na zimno. Już po zdjęciu szwów nikt by nie powiedział że miałam cc bo było o niebo lepiej. Nic nie ciagnelo. Do siebie doszłam po każdej bardzo szybko. Też myślimy by szybko odbebnic chrzciny i mieć z głowy. Ale co jak wyjdzie to się okaże bo jeszcze myślimy o chrzcinach na wiosnę albo latem. Myślę że na spokojnie przez mc to już powinnaś dojść do sb.
    Kiedy włożyli Cię w moje ramiona, zakradłeś się do mojego serca. Wcześniej nie wiedziałam, że można tak kogoś kochać,póki nie stałam się mamą.




    Zapraszam na stronę Mojego Serduszka : https://m.facebook.com/markoweserduszko/

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

skarby sierpnia 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.