Strona 561 z 724
Pokaż wyniki od 5,601 do 5,610 z 7233

Skarby sierpnia 2017

  1. #5601
    Senior Member Awatar maminka3
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Ciężarna mama dwojga urwisów ;)
    Posty
    319
    Illusive, oby Twoja druga ciąża była spokojniejsza Moja córka też była o tydzień większa i zaczęłam rodzić równo tydzień przed terminem. Może urodziłabym szybciej, ale ostatni tydzień przeleżałam plackiem na patologii, bo na wizycie kontrolnej lekarz mówił, że brzuch twardy i w każdej chwili może się zacząć. To był najnudniejszy tydzień w moim życiu :/ I jeszcze tęsknota za synkiem - omal się tam nie posypałam

    U mnie dwie ciąże były ze spinającym się często brzuchem i skurczami. Dopiero teraz nic mi nie dolega w tym kontekście.
    Zabawne, zawsze myślałam, że każda kolejna ciąża jest cięższa, bo kobieta jest starsza siłą rzeczy, a ja widzę u siebie odwrotną tendencję. I żebyście wy tego doświadczyły już w kolejnej ciąży

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #5602
    Member
    Golka1333

    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Cieszyn
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    09.08.2017
    Posty
    93
    Do 23 to nie pamietam kiedy wytrzymałam! U mnie 21 a ja już spie ale wstaje przed 7 do pracy.
    Mi z kilkanaście razy dziennie twardnie brzuch a magnez biore... Kurcze teraz sie zastanawiam czy to napewno normalne? W środe ide na te trzecie prenatalne wiec zobacze co mi powie.
    Ilusive ja czuje takie pieczenie w nocy jak musze wstac do ubikacji czasami to aż ból jest i wydaje mi sie ze to pecherz... Ale moze mi sie tylko wydaje:/
    A powiem Wam że jestem szczesliwa bo mam ciuszki wyprane dla naszej kruszynki skorzystałam z pogody i wziełam sie wczroraj za to az cztery pełne pralki! Teraz czeka mnie urządzanie pokoju no i to nieszczesne pracowanie... Cały czas myśle ze jeszcze duzo zostało a kolezanki mnie strasza zrob to za wczasu bo roznie bywa itd... A Wy jak myslicie?

  4. #5603
    Member Awatar Renata&Dominisia
    Dołączył
    Mar 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    09.08.2017
    Posty
    47
    maminka3, zapytam Ciebie jako doświadczonej mamy :-) pamiętasz w którym tygodniu Ci się dzieciątko ustawiło główką do dołu?

  5. #5604
    Member
    Golka1333

    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Cieszyn
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    09.08.2017
    Posty
    93
    A moja malutka też jest o tydzień wieksza

  6. #5605
    Member Awatar Renata&Dominisia
    Dołączył
    Mar 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    09.08.2017
    Posty
    47
    Golka1333, ja jeszcze nie poprane, nie poprasowane, największe rzeczy jak łóżeczko i wózek z fotelikiem nie zakupione, mam zamiar zrobić to do końca czerwca, czyli około miesiąc przed terminem co by miejsca mi nie zajmowały a ubranka nie zdążyły się zakurzyć ;-)
    Zakupiłam za to wszystkie drobne rzeczy: a) apteczne tj. medykamenty do pupci, pępuszka, oczek, maść do brodawek, b) do szpitala tj. koszule do karmienia, majtki poporodowe, podkłady itp. c) do pielęgnacji: wanienka, ręcznik, obcinaczki, pieluszki tetrowe no i do spanka mam śpiworek, prześcieradła, zestaw (kołderka+poduszka) do wózka, wszystkie ubranka też skompletowane (pajace, body, półśpiochy, kaftaniki itd).

    Pozostało do kupienia niewiele: pampersy (kupię Pampersy i Dady, przetestuje które się bardziej sprawdzą), termometr, coś do mycia (czekam na zajęcia dotyczące pielęgnacji bo jeszcze nie zdecydowałam się na konkretną firmę ale pewnie będzie to HIPP albo babydream) no i obowiązkowy Miś Szumiś ;-)

  7. #5606
    Member Awatar Renata&Dominisia
    Dołączył
    Mar 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    09.08.2017
    Posty
    47
    Aaaa i zastanawiam się jeszcze nad sprzętami takimi jak podgrzewacz, laktator.. Dla jednych konieczne, dla innych zbędny wydatek, ciężko przewidzieć czy karmienie będzie przebiegało prawidłowo i czy te rzeczy będą potrzebne, jak Wy do tego podchodzicie? Kupować od razu czy lepiej z tym poczekać? :-)

  8. #5607
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,154
    Cytat Zamieszczone przez Motka Zobacz posta
    Lekarze (nie wszyscy) tylko potrafia nastraszyc, po połowkowym USG płakałam 2 dni! ech...

    Burzujka to co masz w planach, ze bedzie taki wyczerpujący weekend?
    Jutro mam koncert spiewam w chorze i jutro mamy taki coroczny koncert zakanczajacy sezon. Wiec od rana proby, potem koncert w niedziele od rana jade na kurs (jestem asystentem wykladowcy na kursach montessori) i w tym samym czasie moje przedszkole organizuje festyn rodzinny, wiec nie moze mnie na nim zabraknac... takze od samego rana do wieczora bede w ruchu...
    Lubie takie weekendy i poniekad czekam na niego, ale boje sie troche tych twardnien...! Dlatego dzis odpuscilam sobie i leze caly dzien i w poniedzialek tez bede lezec.




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #5608
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,154
    Cytat Zamieszczone przez Golka1333 Zobacz posta
    Do 23 to nie pamietam kiedy wytrzymałam! U mnie 21 a ja już spie ale wstaje przed 7 do pracy.
    Mi z kilkanaście razy dziennie twardnie brzuch a magnez biore... Kurcze teraz sie zastanawiam czy to napewno normalne? W środe ide na te trzecie prenatalne wiec zobacze co mi powie.
    Ilusive ja czuje takie pieczenie w nocy jak musze wstac do ubikacji czasami to aż ból jest i wydaje mi sie ze to pecherz... Ale moze mi sie tylko wydaje:/
    A powiem Wam że jestem szczesliwa bo mam ciuszki wyprane dla naszej kruszynki skorzystałam z pogody i wziełam sie wczroraj za to az cztery pełne pralki! Teraz czeka mnie urządzanie pokoju no i to nieszczesne pracowanie... Cały czas myśle ze jeszcze duzo zostało a kolezanki mnie strasza zrob to za wczasu bo roznie bywa itd... A Wy jak myslicie?
    O to szybko sobie to juz popralas
    ja czekam jeszcze i moze z poczatkiem lipca zaczne prac bo chce zeby bylo na maxa swiezo uprane
    Z wyprawka to zostal nam fotelik (maz mnie wczoraj poinformowal, ze zostanie zakupiony po narodzinach dziecka bo jest jakis durny przesad, ze nie mozna miec wszystkiego kupionego przed porodem!!! Serio sie pytam?! No ale coz...), czekamy na lozeczko od mojego brata a poza tym juz wszystko mam.. dla siebie do porodu tez juz wszystko gotowe, ciuszki, apteczne rzeczy wszystko gotowe, czeka..




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  11. #5609
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,154
    Cytat Zamieszczone przez Renata&Dominisia Zobacz posta
    Aaaa i zastanawiam się jeszcze nad sprzętami takimi jak podgrzewacz, laktator.. Dla jednych konieczne, dla innych zbędny wydatek, ciężko przewidzieć czy karmienie będzie przebiegało prawidłowo i czy te rzeczy będą potrzebne, jak Wy do tego podchodzicie? Kupować od razu czy lepiej z tym poczekać? :-)
    Laktator kupilam bo zamierzam uzywac - miesiac po porodzie wracam na trzy godzinki dziennie do pracy i tatus bedzie z mlodym. Poza tym, w szpitalu moze sie przydac.
    Podgrzewacz - nie... jestem nastawiona na karmienie piersia. Oczywiscie moze sie nie udac... wiec wtedy bedziemy kombinowac.




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  12. #5610
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,154
    Golka odnosnie twardnienia brzucha, moze to przez to, ze pracujesz jeszcze?

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

skarby sierpnia 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.