Strona 506 z 724
Pokaż wyniki od 5,051 do 5,060 z 7231

Skarby sierpnia 2017

  1. #5051
    Junior Member Awatar Galadriela
    Dołączył
    Apr 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-19 zobacz kalendarz
    Posty
    11
    A ja nadal do pracy zasuwam bez przerwy i coraz bardziej zastanawiam się ile jeszcze dam radę, tym bardziej, że ostatnio sporo stresów a i środowisko niekorzystne zdrowotnie... (żeby nie było- naprawdę lubię swoją pracę i daje mi też dużo satysfakcji ).
    Dzisiaj robiłam krzywą cukrową, ale jakoś dałam radę- motywowało mnie, że nie chcę drugi raz tego powtarzać :P
    A teraz próbuję sprzątać, ale Mała przy każdym skłonie daje mi kopniaka, żebym się wyprostowała , haha, księżniczce niewygodnie

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #5052
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Panna jaki slodki pepek ❤️
    Gratuluje idanych wizyt!
    Tusziba dzieki za linka, tez sobie to chyba sprawie




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  4. #5053
    Senior Member
    KRÓLIŚKA

    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-06 zobacz kalendarz
    Data
    6 sierpień 2017
    Posty
    226
    Ha ha panna!!! tez miałam jakiegos takiego szkuta ale dawno go wyrwalam:-D

    Burzujka jak tam na warsztatach? Do tesciowej nie pojechalismy bo moj zachorowal:-D chyba go pokaralo za to ze nie chcial na te warsztaty jechac;-) wiec dupa z dupa:-D ani tu ani tu:-D

  5. #5054
    Ja tez po wizycie. Wczoraj wieczorem juz nie wchodziłam na forum. U nas również wszystko gra Ala ma juz 700 g.
    Co do mojego skłonnego do twardnienia brzuszka to tak już będzie bo jestem drobna i macica musi ćwiczyć. Mam utrzymać luteinę i msgnez. A biodra będą bolec jeszcze bardziej również z powyższej przyczyny takie pocieszenie

  6. #5055
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Aaaa warsztaty!
    Noo powiem Wam, ze warto bylo sie wybrac ciekawy wyklad byl o szczepionkach i o karmieniu piersia. Prezentowane byly tez foteliki beSafe a wpasnie taki chce sobie kupic wiec dla mnoe to byly cenne informacje
    Poza tym ja,jak to ja, musialam zaznaczyc swoja obecnosc... w trakcie byl konkurs, trzeba bylo napisac z czym kojarzy mi sie haslo 'mamo to ja'. Na odwal sie napisalam totalna glupote, ktora wstydzilam sie pokazac mojej siostrze. I przy rozdaniu nagrod, pierwsze trzy miejsca wygraly dziewczyny, ktore zrobily (w domu) takie jakies recznie robione 'skojarzenia'. Potem przeszli do wybrania najlepszych z tych karteczek co sie wypisywalo. I ja do mojej siostry: byle nie ja blagam spale sie ze wstydu! Prowadzacy powiedzial moje imie...
    Zaczelam panikowac i juz caly moj rzad slyszal jak mowilam blagam tylko nie ja tylko nie ja (prowadzacy powiedzial moje nazwisko..!), Boze o nieee to ja! I przeogromnie zarzenowana musialam pojsc na srodek i przez mikrofon przeczytac co tam wymodzilam. Żenua roku.. ale dzieki temu wygralam dla Felka fajna zabawke




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  7. #5056
    Senior Member Awatar panna-nienormalna
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-03 zobacz kalendarz
    Posty
    521
    Ooo ale fajnie, Burzujka, ja kiedyś wygrałam kolację dla dwojga w mega drogiej restauracji, narysowałam długopisem zwykłym kulę ziemską i samolot- podróż dookoła świata-prezent jaki bym chciała dac drugiej połówce na Walentynki w czasie mojego rysowania mąż, wtedy jeszcze chłopak przedłużał umowę o tel bo to ten salon organizował.
    My też będziemy mieć be safe, ewentualnie cybex. W sklepie facet nam pokazał i przemawia do nas to bezpieczeństwo. Tylko nie wiemy jeszcze czy z tą bazą czy bez. Ale np w tym sklepie była promka że jak kupisz zestaw fotelik ten najmniejszy i fotelik ten następny (chyba tak do 4 r.ż.) to bazą jest za złotówkę. Ale nie wiem czy jest sens już kupić fotelik na takie zaś, bo może jeszcze kiedyś wejdą inne rozwiązania.
    Gratulacje udanych wizyt! niech rosną maleństwa
    Ja też biorę teraz magnez bo też trochę mam takie skurcze chwilowe.
    Co do mojego pępka- zamykam temat haha

  8. #5057
    Senior Member Awatar DeDe
    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-02-01 zobacz kalendarz
    Posty
    1,284
    Aniulka jak tam po wczorajszej wizycie? Wszystko ok?




  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #5058
    DeDe szczerze to nie wiem. Przy moim ryzyku nie miałam USG więc stres po wizycie nie mniejszy niż przed z wielkości macicy doktorka wnioskuje że dziecko rozwija się prawidłowo... tylko serduszko słuchała... a Ty o której masz dziś wizytę? Trzymam za was kciuki

  11. #5059
    Witam wszystkie mamusie !

  12. #5060
    U nas właśnie leci 24 tydzień. Termin porodu na 15 sierpnia według ostatniej miesiączki a według usg 6 sierpnia. W środę dowiedzielismy się że mam łożysko przodujace i trochę się tym zmartwilam. Czy któraś z mam również ma ?
    Pozdrawiam

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

skarby sierpnia 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.