Strona 458 z 724
Pokaż wyniki od 4,571 do 4,580 z 7233

Skarby sierpnia 2017

  1. #4571
    Senior Member Awatar Dżemik
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-07 zobacz kalendarz
    Posty
    593
    Tu zdjęcia z Radkiem 24tc
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	24 tydz.3.jpg
Wyświetleń:	57
Rozmiar:	94.2 KB
ID:	100636
    3 tyg przed porodem
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140606_120635.jpg
Wyświetleń:	47
Rozmiar:	91.5 KB
ID:	100638

    A tu obecnie parę dni temu
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG1526.jpg
Wyświetleń:	30
Rozmiar:	96.8 KB
ID:	100637
    I dzisiaj
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMAG1565.jpg
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	90.0 KB
ID:	100639



    Aniołek[*] 10tc 28.07.2016

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #4572
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,154
    Cajafuerte, czyli dziewczynka??
    Dwudziestkapiatka gratuluje udanej wizyty
    Dzemik ale Ty sobie fajnie wygladasz...! U mnie brzuch bez wiekszych zmian. I cos Felek od dwoch dni spokojniejszy i oczywiscie juz sie zaczelam martwic i sobie wkrecac :/ ale raz na jakis czas sie odezwie




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  4. #4573
    Senior Member Awatar Cymoka
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    30.07.2015
    Posty
    769
    Cytat Zamieszczone przez Dżemik Zobacz posta
    Nie do końca tak z tym wędzidełkiem. Synek się urodził z bardzo krótkim, praktycznie od czubka języka i na boki miał zrośnięte, nie wystawił nawet troszeczkę języka poza buzię (już pomijając fakt, że nie nacięli go zaraz po porodzie), miał je operowane po 5mc życia, chirurgicznie pod narkozą, bo jak już pisałam było tak krótkie i zrośnięte, że konieczne było założenie szwów, więc nie mógł zrobić tego laryngolog.
    A co do KP - z córką wiem, że źle była przystawiana, ale nie miałam wtedy tej wiedzy co później. Brodawki poranione, nieefektywne karmienie - zanik pokarmu, 3 tyg karmiłam.
    A synek, mimo wędzidełka, idealnie łapał pierś, NIGDY mnie nie bolało podczas karmienia, wręcz nie czułam, że mam dziecko przy piersi, zero bólu, karmiony prawie dwa lata. Od 1 doby miał smoczek z racji silnego odruchu ssania, fakt, mimo podawania butelki (próbowałam mój pokarm podać na wyjazdach) - bezskutecznie, bo sobie nie radził. A nie przypuszczałam, że karmienie może być tak lajtowe i bez bólu.
    Więc myślę, że nawet dziecko z krótkim wędzidełkiem jeśli będzie dobrze przystawione, to można karmić z powodzeniem.
    To ze w twoim przypadku jakoś się udało mimo to to nie jest niestety reguła - mialas szczescie po prostu. Hanka miala takie 'w miarę' niby ładnie łapała, ale przez to wędzidełko właśnie miała male przyrosty i szybko sie męczyla. Tez nie mialam problemów z poranionymi brodawkami ładnie sie przystawiała... ale przyrosty ruszyły bardziej po podcięciu. Jeden przypadek - ten twój niestety nie jest potwierdzeniem reguły. To jak ze wszystkim - komuś może sie udać, ale statystyki mówią co innego. Dlatego lepiej zwrócić przy jakimś problemie z kp na to uwagę, bo nie zawsze jak widac w twoim i moim przypadku w szpitalu tego pilnują .



  5. #4574
    Senior Member Awatar Dżemik
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-07 zobacz kalendarz
    Posty
    593
    Ale ja nie powiedziałam, że mój przypadek potwierdza regułę, tylko miałam na myśli to, że jednak z takim wędzidełkiem da się karmić z powodzeniem. I nie powiedziałabym, że w moim przypadku głównym czynnikiem było po prostu 'szczęście' bo jednak już jakieś doświadczenia, większe skupienie się na tym co robię (czego przyznaję nie robiłam na pierwszym razem), no i trochę większa wiedza niż wcześniej wpłynęły na powodzenie, tym bardziej, jak wiadomo, wiele matek poddaje się na starcie właśnie przez brak wiedzy i odpowiedniej pomocy. Ale wiadomo, że przypadków, gdzie wędzidełko zaburzy karmienie jest o wiele więcej niż tych 'udanych'.



    Aniołek[*] 10tc 28.07.2016

  6. #4575
    Senior Member Awatar panna-nienormalna
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-03 zobacz kalendarz
    Posty
    521
    Booooziu, znów lidl rzuci dziecięce ciuszki i ciążowe.... znów tyle kasy pójdzie
    Ale będą staniki do karmienia! Tym razem pojadę rano od razu

    Gratuluję udanych wizyt i poznanych płci

    Mój brzuch trochę przyspieszył, ale chyba wciąż jestem z tych mniejszych.

    Wczoraj byliśmy wózki pooglądać, ale mieli dość mały wybór w tym sklepie, więc tylko ten x-lander nam się podobał, bebetto nie było, a jeszcze fajny był mutse, taki niższy, zgrabny, idealny dla mojego wzrostu 160 ale cena odstraszyła

  7. #4576
    Senior Member Awatar Zielona_Pokrzywa
    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-24 zobacz kalendarz
    Posty
    195
    Gratuluję udanych wizyt Wasze kluseczki ładnie ważą Moja ma 360 g (+/- 50 g)i do zdjęcia dzióbek zrobiła..co to będzie potem...o zgrozo
    Tez Wam pokażę, a co i siebie tez pokażę, już brzucholek wychodzi. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	jola.jpg
Wyświetleń:	52
Rozmiar:	53.4 KB
ID:	100640 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	17820897_1288651254521628_2028161895_n.jpg
Wyświetleń:	66
Rozmiar:	75.1 KB
ID:	100642Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	17841716_1288651264521627_400815141_n.jpg
Wyświetleń:	67
Rozmiar:	75.7 KB
ID:	100643

  8. #4577
    Senior Member
    cajafuerte

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-24 zobacz kalendarz
    Posty
    293
    Tak, u nas dorodna dziewuszka. Bardzo silna. Myślałam, że to chłopaczek bo tak kopie a tu niespodzianka. Teraz mamy zagwozdkę z imieniem. Nosimy trudne, obcobrzmiące nazwisko, ale na szczęście większość imion pasuje. Stwierdziliśmy, że Jaśmina chyba zbyt oryginalne, Malina, to takie dla starej baby. Jest jeszcze Lidka, która siedzi mi od początku ciąży i tak no nie wiemy. Jak wy wybrałyście tak odrazu te imiona?

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #4578
    Senior Member Awatar Cymoka
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    30.07.2015
    Posty
    769
    Cytat Zamieszczone przez cajafuerte Zobacz posta
    Tak, u nas dorodna dziewuszka. Bardzo silna. Myślałam, że to chłopaczek bo tak kopie a tu niespodzianka. Teraz mamy zagwozdkę z imieniem. Nosimy trudne, obcobrzmiące nazwisko, ale na szczęście większość imion pasuje. Stwierdziliśmy, że Jaśmina chyba zbyt oryginalne, Malina, to takie dla starej baby. Jest jeszcze Lidka, która siedzi mi od początku ciąży i tak no nie wiemy. Jak wy wybrałyście tak odrazu te imiona?
    Mam znajomych ktorzy w ciazy do brzucha mowili Malina, ale nie mysleli by tak nazwac dziecko po porodzie. Jeszcze tydzien po wyjsciu ze szpitala (mala urodzila się w 34 tyg) nie mieli imienia. Pomysleli ze bedzie Malina, ale... rodzina sie oburzyła, wiec jadac do USC stwierdzili ze bedzie Lena. a i tak mowią tylko Malina... Poradzilam, zeby moze jej chociaz drugie dopisali Malina i tak jest Lena Malina - a wszyscy i tak Malina mowią ,



  11. #4579
    Senior Member Awatar Zielona_Pokrzywa
    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-24 zobacz kalendarz
    Posty
    195
    Cytat Zamieszczone przez cajafuerte Zobacz posta
    Tak, u nas dorodna dziewuszka. Bardzo silna. Myślałam, że to chłopaczek bo tak kopie a tu niespodzianka. Teraz mamy zagwozdkę z imieniem. Nosimy trudne, obcobrzmiące nazwisko, ale na szczęście większość imion pasuje. Stwierdziliśmy, że Jaśmina chyba zbyt oryginalne, Malina, to takie dla starej baby. Jest jeszcze Lidka, która siedzi mi od początku ciąży i tak no nie wiemy. Jak wy wybrałyście tak odrazu te imiona?
    Jaśmina jakie ładne. Malina też fajnie, Malinka taka słodka. Lidia też ładne, chociaz mi zdrobnienie się nie podoba, bez zdrabniania elegancko.
    Ja akurat jakoś studiowałam listę imion i nic mi się nie podobało, bo w więszości widzę albo ciotki albo znajomych, którzy się kojarzą różnie. A Gabriela i parę innych zapasowych typów, akurat nie mam ani w rodzinie ani w okolicy i jak Gabrysia zostanie u nas Gabrysią, to będzie miała dobrego patrona Akurat mi się kojarzy dobrze, bo Archanioł Gabriel zwiastował nadejście Jezusa, a ja w Boże Narodzenie zrobiłam test, i tak jakoś Gabriel sam naszedł nam A ze jest dziewczynka, to Gabriela.

    W ogóle trudno wybrać imię na całe życie. Ja się cieszę, że mój tata nie dopuścił do głosu nikogo i mnie nazwał Jolanta. Nie mam ani koleżanek o tym imieniu, a w ciągu życia poznałam 2 Jolanty. Za to całą masę Kasi, Mart, Magd, Julii, Baś, Agnieszek. A ja jedna Jolanta i ciągle mnie z Joanną mylili :P

  12. #4580
    Jakie słodkie mamusie!!! Dżemik jak fajnie!!! Pokrzywa malutki brzusio-albo tak idealnie zamaskowany!!!! Fajne ładne zadbane mamy. Jakoś mi sie tak miło zrobiło jak Was zobaczylam!!!

    Panna ja bede na wyjezdzie- ale tez bede polowac na ubranka. I te kochane skarpetki i pizamka no i dla mnie cos moze wezme

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

skarby sierpnia 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.