Strona 428 z 724
Pokaż wyniki od 4,271 do 4,280 z 7231

Skarby sierpnia 2017

  1. #4271
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Mama Franusia [*] i aniołka [*]
    Posty
    1,051
    burzujka ale super zdjęcie Felka dobrze że wszystko w porządku.

    Dziewczyny chyba korzystają z ładnej pogody bo cisza na forum.
    01.07.2016r.[*]
    15.04.2017r.[*]

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #4272
    Senior Member Awatar Niulla17
    Dołączył
    Jan 2017
    Mieszka w
    Lwówek Śląski
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-16 zobacz kalendarz
    Data
    24 Sierpień 2017
    Posty
    122
    Jem magnez ( aspargin ) i dzisiaj taki skurcz łydek że aż się prawie poplakalam ... czemu tak jest ??

  4. #4273
    Senior Member Awatar Cymoka
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    30.07.2015
    Posty
    769
    Oj, kilka dni mnie nie bylo i kilka stron do nadrobienia. Dziś robilismy wstępny odbiór mieszkania... niby 100m2, a takie male te pomieszczenia mi sie wydają, ale w surowym stanie, to tak już jest.

    Gratuluje udanych połowkowych i poznania, albo upewnienia sie co do płci maluszków

    Cytat Zamieszczone przez Dżemik Zobacz posta
    Cały czas kochana. Mi kręgosłup ledwo zipie - 3 ciąże i zero rehabilitacji. Nerki mam obecnie zdrowe (wyniki książkowe, na usg czysto), a ból jest.

    Mam spięte i twarde mięśnie przy kręgosłupie. Do tego stopnia, że boli jak diabli, bo one nie pracują, a kości ciągną, siada mi miednica, a jeden z mięśni tak się spiął, że prawą nogę podnosi mi wyżej - w efekcie krzywo chodzę. Mam nauczkę, bo miałam masę czasu by po drugiej ciąży coś z tym zrobić. A teraz cierpię. Jak po porodzie czegoś nie zrobię to operacja za jakiś czas..

    Największy problem mam właśnie od odcinka lędźwiowego do kości ogonowej.
    Polecam wizyty u fizjoterapeuty...ja nie moglam lezec, siedzie ani stac... płakałam jak mialam pójść do wc... nie moglam czasem stanąc na nogę, a przesunięcie stopy o 2cm powodowalo taki ból ze wolalabym rodzic. Fizoterapeuta postawil mnie na nogi po pierwszej wizycie... potem jeszcze kilka a po serii 5 spotkan w ciagu 2 tyg bol przeszedl na tyle, ze przez kilka miesiecy mialam spokój, a już moj neurochirurg mnie na zabieg chcialm zapisac i straszył operacją .


    Cytat Zamieszczone przez burzujka Zobacz posta
    Metrowiec? A co to za ciasto?
    Panna, nie powiem ze zupelnie nie ma ubranek dla chlopcow bo sa i mam kilka fajnych perelek juz ale jest tego od groma mniej niz dla dziewczynek..
    A ja większość perełek -szortów, bermudów, buggy, bluz i sweterkow kupowalam Hance w działach męskich i typowo chlopięcych kolorach .


    Co do smarowania to smatuję się max raz na tydzien jak sobie prypomnę - brzuch duzy, rozstępów brak. W ostatniej ciązy bylo to samo. Mam balsam z serii Hipp Mama i jakis inny, Palmersa mialam w pierwszej ciazy ale strasznie draznił mnie zapach.

    Moja córka paktycznie przez cała ciąże ułozona była głowkowo i ani razu nie zrobila obrotu - przynejmniej ani nie czulam ani na USG nigdy nie wyszlo. Tymek tez grzecnie idealnie już lezy głową w dół, ale ogólnie do dzieci potrafią się przekręcać nawet kilka dni przed porodem choć jak do 34 tyg bea nadal nieprawidłowo ulozone to jest duza szansa, ze się już nie przekręcą, bo są juz spore i malo miejsca mają. Są jakieś cwiczenia na przekrecanie nawet, a kiedyś bylo u nas i na zachodzie sposoby na zmiene polozenia przy porodzie, ale ostatnio sie u nas tego nie praktukuje nie wiadomo czemu .



  5. #4274
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Cytat Zamieszczone przez panna-nienormalna Zobacz posta
    Burzujka, dzieci się nie pożycza xD
    To moze sie zamienimy? Ja Ci moge jedynie meza pozyczyc... ale nie wiem czy dobrze na tym wyjdziesz :P

    Nati dziekuje




    Szczęścia nie można kupić, ale można je sobie urodzić.

  6. #4275
    Senior Member Awatar Cymoka
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    30.07.2015
    Posty
    769
    Mnie kręcą chlopiece ubranka - styl mi bliższy takim ubrankom
    https://www.zara.com/pl/pl/dzieci/ni...1p4271123.html
    http://www2.hm.com/pl_pl/productpage...bieski%20denim
    http://www2.hm.com/pl_pl/productpage...html#Niebieski
    https://www.zara.com/pl/pl/dzieci/ni...7p4166113.html

    Tymek bedzie mial wiekszość rzeczy tam sposobem po Hance . Ostatnio robiłam remanent i z wielkiej gory ciuszkow tylko 2 kartony srednie byly rózowych i typowo dziewczęcych



  7. #4276
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Ta bluza z zebami ❤️
    Szkoda ze mam tymczasowy zakaz zakupowy...
    Ja bym swojej corki tez raczej w roze nie ubierala podobaja mi sie szare i czarne ciuszki.

    Dzis za to kupilam sobie dwie sukienki
    Mam wesele 1 maja i szukalam czegos co bede mogla wykorzystac tez nie bedac w ciazy i udalo sie

  8. #4277
    Senior Member Awatar Zielona_Pokrzywa
    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-24 zobacz kalendarz
    Posty
    195
    Hej dziewczyny Dzisiaj podglądałam kluseczkę u lekarza i w końcu się ujawniła Dziewczynkaaaaaaaaa! Więc będzie Gabrysia.
    Ja lubię czarny kolor ale z okazji okazji- kupilam różowe ubranka
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	17619676_1277724915614262_73391864_n.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	60.6 KB
ID:	100557Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	17577675_1277724865614267_629736928_n.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	57.3 KB
ID:	100558

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #4278
    Dziewczyny pomocy. Mialam juz tak drugi raz-pierwszy gdzies tydzien temu i drugi raz dzis. Mecze sie z zaparciami, od 2tyg nie bylam porzadnie w toalecie. Probowalam wszystkiego lacznie z czopkami i marne rezultaty. Dzis w nocy mialam tak silne bole brzucha ze az sie skrecalam z bolu, zaczynaly sie zaraz pod biustem gdzie zrobila mi sie twardy 'walek' jakby i schodzilo do podrzusza i na koniec gazy. Czy to moze byc niebezpieczne? Jestem w 19tc wiec watpie ze sa to juz skurcze. A moze to efekt bardzo wolnego trawienia i tego co zalega w jelitach?

  11. #4279
    Senior Member Awatar Zielona_Pokrzywa
    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-24 zobacz kalendarz
    Posty
    195
    Agnes91 - z takich domowych rzeczy to może:
    1. kisielek z mielonego siemienia lnianego (1 łyżkę zalać wrzątkiem, wymieszać,odstawić na 5 min.i zjeść).
    2. śliwki suszone na noc -tak 5 lub 6 sztuk zalać wrzątkiem w szklance i odstawić na noc.Rano na czczo zjeść te śliwki i popić wodą która zostanie.
    3. Wypić mleko -ale to ja mam taki sposób, od razu kibelek.
    4. 2 łyżki na czczo dowolnego oleju np.oliwy z oliwek. Wypić rano i potem wieczorem.
    5.Może jakiś syrop w aptece polecą dla ciężarnych?

  12. #4280
    Cytat Zamieszczone przez Agnes91 Zobacz posta
    Dziewczyny pomocy. Mialam juz tak drugi raz-pierwszy gdzies tydzien temu i drugi raz dzis. Mecze sie z zaparciami, od 2tyg nie bylam porzadnie w toalecie. Probowalam wszystkiego lacznie z czopkami i marne rezultaty. Dzis w nocy mialam tak silne bole brzucha ze az sie skrecalam z bolu, zaczynaly sie zaraz pod biustem gdzie zrobila mi sie twardy 'walek' jakby i schodzilo do podrzusza i na koniec gazy. Czy to moze byc niebezpieczne? Jestem w 19tc wiec watpie ze sa to juz skurcze. A moze to efekt bardzo wolnego trawienia i tego co zalega w jelitach?
    O kurcze! 2 tyg!!! Wspolczuje!!!! To pewnie od gazów i zaparc te bole i twardnienie. Ja staram sie zawsze miec maslanke naturalna i popijam, jedz sliwku suszone, blonnik jedz, duzo pij, cieplą/ gorącą wide z cttryną na czczo- ale podejrzewam, że stosowalas to wszystko skoro siegnelas po czopki. Wiesz co przegladam moj porapisz i pisze tam ze moze to tez byc problem tarczycy- moze dawno nie mialas badan???a ruszasz sie? Cwiczysz troszke? Aha u pisze tez zeby sprawdzic skutki uboczne przyjmowanych lekow i witamin. Niestety nic wiecej Ci nie pomoge. Jak co to lec do lekarza

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

skarby sierpnia 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.