Strona 285 z 724
Pokaż wyniki od 2,841 do 2,850 z 7231

Skarby sierpnia 2017

  1. #2841
    Senior Member Awatar tusziba
    Dołączył
    Dec 2016
    Mieszka w
    Wadowice
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-08 zobacz kalendarz
    Data
    08.08.2017
    Posty
    279
    No ja dziś czuje się dobrze....ale może już tydzień wystarczy tej męczarni... Ja niestety nadal sama i na razie nie zapowiada się żeby mąż przyjechał więc z przytulasków jak narazie nici....

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2842
    Senior Member Awatar MamaT
    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    Lublin
    O mnie
    Mama Antosia ur.4.11.2009 i Hani ur.10.05.2012
    Posty
    4,604
    A ja dziś zamulona jak nie wiem pojadłam teraz i popilam cola mniam



  4. #2843
    no widzicie Wy tez dziewczynki macie przeczucia co do plci i ja mam wlasnie caly czas przeczucie ze dziewczynka dlatego szoku doznalam w srodea z moim synusiem tez juz w 14tyg ewidentnie bylo siusiaka widac i sie potwierdziloa zobaczcie moja druga znajoma tez na genetycznych w 12tyg lekarz powiedzial jej ze na 99,9%bedzie dziewczynka i jest dziewczynka Ania tak jak ktoras pisala ze z dziewczynki zawsze mozna predzej sie pomylic bo moze sie podwinac itd a z chlopaka raczej dziewczynka sie juz nie zrobi aczkolwiek pewnie i takie przypadki gdzies sie tam trafiajamysle ze juz za 3 tyg bedzie widac co i jak akurat wizyte mam 8 marca w dzien kobiet to moze siusiak zginie i bedzie dziewczynka,taki prezencik

  5. #2844
    Cytat Zamieszczone przez panna-nienormalna Zobacz posta
    Jak tam dzisiaj, jak znosicie taką ogromną pogodę? :/
    Ja dziś wstałam na siku ok 4, a o 5 obudziłam męża na przytulasy! Haha. Zrobił mi potem herbatkę i o 6 zaczął się szykować do pracy. Przez to dzisiaj pewnie nie obejdzie się u mnie bez popołudniowej drzemki
    U nas nawet ładna pogoda i coraz cieplej, oby tak dalej bo ja chcę już wiosnę i słoneczko :-)

    Cytat Zamieszczone przez tusziba Zobacz posta
    No ja dziś czuje się dobrze....ale może już tydzień wystarczy tej męczarni... Ja niestety nadal sama i na razie nie zapowiada się żeby mąż przyjechał więc z przytulasków jak narazie nici....
    Tusziba u mnie też mąż na odległość, w delegacji także rozumiem i znam ten ból ach..
    Dziewczyny też macie takie humory bo ja na przemian złość i radość, ale złość przeważa. Te hormony :-)
    Jutro ide na genetyczne, mam nadzieję że poznam płeć i że wszystko będzie ok :-)

  6. #2845
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Kolejny dzien szarówy...:/
    Maz od wczoraj sie do mnie ledwo co odzywa, oziebly jak nie wiem a najlepsze jest to ze ja na prawde nie wiem dlaczego :/ eh czemu trafil mi sie egzemplarz, ktory jak baba fochuje sie za nie wiadomo co...:/
    Dobrze ze mam dzis dzien zapelniony roznymi rzeczami, nie bede sie na nim skupiac orzynajmniej

  7. #2846
    Senior Member Awatar Niulla17
    Dołączył
    Jan 2017
    Mieszka w
    Lwówek Śląski
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-16 zobacz kalendarz
    Data
    24 Sierpień 2017
    Posty
    122
    Hej a u mnie dzień bardzo super się zapowiada po wczorajszym kupnie wózka jestem przeszczesliwa o wszędzie bym nim już jeździła ;*

  8. #2847
    Senior Member Awatar tusziba
    Dołączył
    Dec 2016
    Mieszka w
    Wadowice
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-08 zobacz kalendarz
    Data
    08.08.2017
    Posty
    279
    Mi dzień też się zapowiada całkiem, całkiem...za niedługo wybieram się do Krakowa na jakieś zakupy....może coś poszaleje hehe

    Miłej Sobotyyyyy !

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #2848
    Member Awatar Asiaczek1982
    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    O mnie
    Termin porodu 21.08.2017
    Posty
    30
    Cytat Zamieszczone przez burzujka Zobacz posta
    Panno, tutaj nic sie nie ukryje
    Moj lekarz mi powiedzial w 12tc ze to za wczesnie na plec.. i teraz sie zastanawiam czy to wlasnie nie z tego wzgledu, ze mozna latwo pomylic a czlowiek sie juz nastawia.
    Ogromnie licze ze jak bede w 16tc to mi juz powie!
    Asiaczek mam do Ciebie pytanie!
    Bo zaczelismy sie zastanawiac nad tym czy przypadkiem nie pojechac sobie urodzic w Bielsku. W wawie jest tasma produkcyjna, w wielu szpitalach traktuja pacjentki jak smiecie, caly ogrom zaniedban... a wynajrm poloznej zaczyna sie od kwoty 1500zl...
    niestety pojecia nie mam jak jest w Bielsku? Z domu rodzinnego najblizej mam do wojewodzkiego, ale za moich czasow zbyt dobrze o tamtejszej porodowce sie nie wypowiadano.. jestes na miejscu to moze masz juz jakies rozeznanie? Warto byloby tam rodzic? Jak tak to gdzie? I czy wiesz ile kosztuje tam wynajem poloznej?
    Kochana, tutaj koszt połoźnej to 500-600 zł. Opcje są dwie, lub w sumie 3. Dziewczyny, które chcą rodzic w super warunkach, najczęściej wybierają klinikę Esculap. Tam poród (cesarka) to koszt 2500 zł, nie wiem jak poród naturalny. Ja tam nie będę rodzic, niby super warunki, ale szpital stacjonarny, klasyczny, jakoś daje mi większy komfort psychiczny. Ja pierwsze rodziłam na Wyspiańskiego, drugie tez chciałam tam urodzić. Tak szczerze, to ile osób to opinii. Moja szwagierka rodziła w Wojewódzkim i była bardzo zadowolona, jesli masz blisko, to jest to dobre rozwiązanie. W wojewódzkim jest tez dość duży oddział noworodkowy i trochę się zastanawiam nad nim, bo nie ma takich problemów z porodem rodzinnym jak na Wyspiańskiego. Zdarza się, ze z Wyspiańskiego odsyłają do Wojewódzkiego a odsyłania wolałabym uniknąć. Także musisz sobie wszystko przeanalizować co jest dla Ciebie najlepsze.


  11. #2849
    Member Awatar Zaazul
    Dołączył
    Feb 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Posty
    49
    Byłam dziś na USG, jak na razie wszystko ok. Na genetycznym byla mowa o chlopcu, i chociaz wiedzialam ze jest za wcześnie, nastawiłam sie troche na tego syna a dziś to się nie potwierdziło. I mimo ze ciesze sie ze dziecko zdrowe, to troche nieswojo mi sie zrobilo na slowa ,,na ten moment to dziewczynka" ale cóż. Ważne żeby wszystko było ok.

  12. #2850
    Member
    Golka1333

    Dołączył
    Feb 2017
    Mieszka w
    Cieszyn
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-09 zobacz kalendarz
    Data
    09.08.2017
    Posty
    93
    No zobaczymy jak to bedzie z ta płcią ja idę 9 marca wiec myśle ze sie potwierdzi juz! A dziewczyny powiedzcie mi bierzecie wit D? Ja biorę tylko pregne i letrox 150 bo mam tarczyce i właśnie nie wiem czy wit D tez brać czy jak...

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

skarby sierpnia 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.