Strona 647 z 898
Pokaż wyniki od 6,461 do 6,470 z 8974

Lipcówki 2017

  1. #6461
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-08 zobacz kalendarz
    Posty
    2,112
    ja bede robic w 25 tyg


  2. dzieckozakupy.pl
  3. #6462
    Senior Member Awatar Dilajla
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    02.07.2017
    Posty
    1,189
    Pati dlatego ja juz teraz mam brać leki na obniżenie. I 3 razy w ciągu dnia mierzyć

  4. #6463
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-08 zobacz kalendarz
    Posty
    2,112
    Ale faktycznie masz wysokie cisnienie juz. Ja mysle ze mnie jak dopadnie to na samym koncu ciazy zobaczymy jak to bedzie teraz mam ksiazkowe nawet nizsze niz przed ciaza.


  5. #6464
    Senior Member Awatar Dilajla
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    02.07.2017
    Posty
    1,189
    Ja od zawsze mam wysokie ciśnienie wiec to było do przewidzenia

  6. #6465
    Senior Member Awatar hopka
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-19 zobacz kalendarz
    Posty
    270
    Ja mam ciśnienie idealne, ale zaczęła mi się powoli szyjka skracać, aktualnie jest w normie bo 3,7 cm, ale to się może w każdej chwili zmienić, no i jeszcze kawał czasu do końca. Ile mają Wasze szyjki?

  7. #6466
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-08 zobacz kalendarz
    Posty
    2,112
    Cytat Zamieszczone przez hopka Zobacz posta
    Ja mam ciśnienie idealne, ale zaczęła mi się powoli szyjka skracać, aktualnie jest w normie bo 3,7 cm, ale to się może w każdej chwili zmienić, no i jeszcze kawał czasu do końca. Ile mają Wasze szyjki?
    Pojęcia nie mam. Moja mierzy po 20 tyg wiec na wizycie napewno mi zmierzy


  8. #6467
    Senior Member Awatar Mami4
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-09 zobacz kalendarz
    Posty
    510
    Ja mam 23 tydz i krzywa juz robie. Wiec decyduje lekarz nie internetowi doradcy

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #6468
    Hej dziewczyny, jestem nowa!
    Dopiero odkryłam to forum

  11. #6469
    Cytat Zamieszczone przez Karolka96 Zobacz posta
    Hej dziewczyny, jestem nowa!
    Dopiero odkryłam to forum
    Witam który tydzień kiedy termin

  12. #6470
    Hej, jestem w 25 tygodniu ciąży i zastanawiam się czy już powinnam kupić wózek ? Moja mam mnie straszy żebym wiekszę zakupy robiła tuż przed porodem albo wysłać męża po wózek jak już urodzę.....aha już to widzę. Przeglądałam oferty na wózki i podobają mi się wózki w firmy Tutek. Czy ktoś z was kupował taki wózek ?

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.