Strona 617 z 898
Pokaż wyniki od 6,161 do 6,170 z 8977

Lipcówki 2017

  1. #6161
    Hej dziewczyny polówkowe mam dopiero 10marca. Mam nadzieję że będą same dobre wiadomosci po nich. Dziewczyną które już po gratuluje.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #6162
    Member Awatar AnnaG
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-16 zobacz kalendarz
    Posty
    79
    Cytat Zamieszczone przez pati21 Zobacz posta
    Fajna fotka mam nadzieje ze i ja bede miala takie w 3d moje polowkowe na 18 lutego mam a wizyte u swoje doktorki 22
    Pati, Candies - Dzięki Poproście lekarza o zdjęcie, żeby w jakimś fajnym momencie zrobił fotkę, myślę że dla nich to nie problem.

    Mój gin chyba czuje wyzwanie z racji że jestem fotografem i zawsze mi jakieś fajne ujęcie cyknie ;D

    Pati odnośnie tego szpitala (nie wiem czy nie za późno). Gadałam z przyjaciółką i tak:

    Budynek w którym robią tomografię i rezonanse to budynek nr 2, wchodząc od bramy głównej i patrząc na budynek główny ten z tomografią będzie po lewej stronie. Opis poszczególnych oddziałów:

    1. ratunkowy
    2. tomograf, izba przyjęć - środkowy budynek kładką, od głównego po lewo
    3. oddział położnicy
    4. kardio
    5. pediatra

    Dla mnie to zamotane, ale pewnie jak tam już przyjedziesz to ta rozpiska wyda się jasna
    Ostatnio edytowane przez AnnaG ; 07-02-17 o 12:04

  4. #6163
    Member Awatar AnnaG
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-16 zobacz kalendarz
    Posty
    79
    Cytat Zamieszczone przez Lavvika Zobacz posta
    Czy jakaś z dziewczyn z Wroclawia może siedzi na zwolnieniu lub sie prze-bardzo-nudzi i chcialaby się kiedyś spotkać na kawę lub soczek ?
    Ja z czasem słabo, na zwolnieniu nie siedzę ale.. Spotkać się mogę
    Tylko może pod koniec następnego tygodnia, np czwartek. Możemy pójść gdzieś na kawkę

  5. #6164
    Member Awatar Lavvika
    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-26 zobacz kalendarz
    Posty
    68
    Cytat Zamieszczone przez AnnaG Zobacz posta
    Ja z czasem słabo, na zwolnieniu nie siedzę ale.. Spotkać się mogę
    Tylko może pod koniec następnego tygodnia, np czwartek. Możemy pójść gdzieś na kawkę
    Będziemy w kontakcie

    Ja właśnie zrobiłam naleśniki z dwoma nadzieniami - jedne z serkiem danio waniliowym +brzoskwinie a drugie z serkiem danio straciatella + banany omnmnonm :O

  6. #6165
    Jusia mi z próbek whstarczy, że po poprzednim porodzie dostałam pudło z probkami i jakimś badziewiem w szpitalu. Wypełniłam jakieś badziewie(bo trzeba było, żeby to dostać) i mi przez pół roku wydzwaniali z jakimiś majtka.i, maszynkami do golenia, czy zegarkami. Więc teraz jaki mi znowu pudło zaproponują, to podziękuję, niech sobie w buty wsadzą

  7. #6166
    Senior Member Awatar Lajla
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-27 zobacz kalendarz
    Posty
    525
    Cytat Zamieszczone przez Tysiatysia222 Zobacz posta
    Hej dziewczyny polówkowe mam dopiero 10marca. Mam nadzieję że będą same dobre wiadomosci po nich. Dziewczyną które już po gratuluje.
    No to znów wizytujemy tego samego dnia też będę mieć wtedy połówkowe.

  8. #6167
    Cytat Zamieszczone przez Lajla Zobacz posta
    No to znów wizytujemy tego samego dnia też będę mieć wtedy połówkowe.
    No to super

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #6168
    Senior Member Awatar Mami4
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-09 zobacz kalendarz
    Posty
    510
    Hej. Ja dzis ogarnialam garderobe. Odkad sie wprowadzilismy sluzyla za skladzik zbednych gratow a pasuje ja wiosna zrobic i zmaontowac caly system polek itp. To porzadek jest mam nadzieje ze maz sie zmotywuje i zamowi zabudowe cala

    Ja po wizycie takze ok za dwa tyg mam kolejna wizyte z usg polowkowym wstydziocha nie pokazala sie nam wczoraj dupke na mame wypiela i tez dla tego ruchow nie czuje tak bo kopie mnie w narzady znalazla sobie poduszeczki amortyzujace

    Eh zima znow wraca u nas dzis od rana -7 a wczoraj bylo plus 7. Brrr nie cierpie juz marze o ciepleku kawce na tarasie a tu lipa na razie.




  11. #6169
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-08 zobacz kalendarz
    Posty
    2,112
    Cytat Zamieszczone przez AnnaG Zobacz posta
    Pati, Candies - Dzięki Poproście lekarza o zdjęcie, żeby w jakimś fajnym momencie zrobił fotkę, myślę że dla nich to nie problem.

    Mój gin chyba czuje wyzwanie z racji że jestem fotografem i zawsze mi jakieś fajne ujęcie cyknie ;D

    Pati odnośnie tego szpitala (nie wiem czy nie za późno). Gadałam z przyjaciółką i tak:

    Budynek w którym robią tomografię i rezonanse to budynek nr 2, wchodząc od bramy głównej i patrząc na budynek główny ten z tomografią będzie po lewej stronie. Opis poszczególnych oddziałów:

    1. ratunkowy
    2. tomograf, izba przyjęć - środkowy budynek kładką, od głównego po lewo
    3. oddział położnicy
    4. kardio
    5. pediatra

    Dla mnie to zamotane, ale pewnie jak tam już przyjedziesz to ta rozpiska wyda się jasna
    Jak to czytam to glupieje
    Dobrze ze mam oroentacje w terenie to szybko znajde. A zreszta tesc z nami jedzie to niech szuka. Mam ich juz w dupie za przeproszeniem. Dzisiaj to tak mi na nerwach graja.ze.glowa mala.


  12. #6170
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-08 zobacz kalendarz
    Posty
    2,112
    Tak wogole to ja mojego szkraba nie widzialam jeszcze na 3d. Moja nigdy nie przelacza mialam ostatnio zapytac ale wylecialo mi z glowy.


Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.