Strona 28 z 154
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 1535

Lipcówki 2017

  1. #271
    Senior Member
    Mami4

    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-13 zobacz kalendarz
    Posty
    155
    Dilajla odpoczywaj cierpliwie doskonale rozumiem pamietam poprzednia ciaza. Jedyne obowiazki jakie mialam to lezenie i odwiedziny lazienki.
    Teraz mam nadzieje ze uda sie szczesliwie donosic bez lezenia , wiem ze moge czuc sie dobrze. Ale strach jest. Jak nie to po prostu musze kogos zatrudnic do domu. Na razie nie mysle o tym. Maz nie moze nie pracowac mamy duze raty na karku co mc wrecz ogromne same sie nie splaca.

    Co do wagi jak w kazdej tylam rowno 16_18 kg zalezy od wagi. Ale mi szlo tylko w brzuch ramiona. Bardzo szybko wracalam do wagi. Najszybciej po ciazy lezacej nie wiem czemu tak..moze przez to ze moja waga wtedy to byla woda ktora sie uzbierala , miesni nie bylo po kilku mc lezenia. Teraz odkad wiem ograniczam sie a jestem lasuchem strasznym. Moja slodkosc to dwie male latte dziennie. Nie chce zbyt utyc bo syn ma komunie i nie chcialabym straszyc na zdjeciu
    Mnie te plecy bola okropnie. I czuje ze bedzie jak przy 1 synu bol okropny cale 9mc.
    Zupa ogarnieta dzis pieczarkowa. A na drugie to nie wiem mam kurczaka. I nie wiem co dalej bo smaku brak.

    Ja za to od zawsze mialam problem z cera mam tradzik hormonalny i nic nie pomaga jest czas ze mnie sypie. A teraz ehhh szkoda gadac. Nawet moj efeclar nie daje rady powoli.

    Musze dzis zasiac rachunki poplacic znowu 10 na karku ehhh

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #272
    Senior Member
    Mami4

    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-13 zobacz kalendarz
    Posty
    155
    Cytat Zamieszczone przez Polinka Zobacz posta
    Cześć dziewczyny, jestem tu nowa
    Ostatni @ miałam 4.10.16, owu sama nie wiem kiedy bo majstrowaliśmy regularnie cały miesiąc nad fasolką
    Tydzień temu dowiedziałam się z testu że jestem w ciąży, zrobiłam trzy 1 test 31.10, 2 test 1.11 i 3 test 5.11- tu już dwie mocne krechy.
    W zeszły czwartek tj. 3.11.16 zrobiłam bete- wynik 86,3. W tym tygodniu wczoraj powtórzyłam wynik wyszedł mi 1073,6.
    Czy na podstawie bety mogę odczytać który to tydzień?
    Jutro mam umówioną wizytę u gina, zaplanowana 3 miesiące temu i jak się okazuje strzał w dziesiątkę. Zastanawiam się czy już jutro coś będzie widać na usg?
    Proszę pomóżcie
    Pozdrawiam!
    Z bety tak 5 tydz masz podobnie jak ja wczoraj beta 1259,6 jak dobrze pamietam 6.10 mialam @. Wychodzi mi 4 tyg 6 dni.

  4. #273
    Dzięki Mami4
    czy możesz podpowiedzieć czy na usg już coś będzie widać? Czekałam na tą wizytę 3 miesiące i zastanawiam się czy nie odwołać... choć ciężko jest się dostać do tej ginekolog bo jest rewelacyjna.

  5. #274
    Junior Member Awatar Lilia7
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-08 zobacz kalendarz
    Posty
    9
    Polinka, gratuluję Fasolki
    jeżeli to jest 5ty tydzień to jest szansa że coś będzie widać. Nie odwołuj wizyty, niech przebada Cie i potwierdzi że na tym etapie jest wszystko ok

    U mnie w poprzedniej ciąży w 5 tygodniu widać było pęcherzyk płodowy. Po 10 dniach już był widoczny mały mrugający "przecinek"
    Ostatnio edytowane przez Lilia7 ; 09-11-16 o 12:35


  6. #275
    Junior Member Awatar Szczesliwa M
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-06 zobacz kalendarz
    Posty
    8
    Hej Dziewczyny, ostatnie dni nic nie pisalam- bylaw w szpitalu... podejrzenie ciazy pozamacicznej. Na USG nic nie bull widac beta rosla wolnawo I na ostatni poniedzialek mialam zaplanowany laparoscop... Nie zgodzilam sie na operacje I... jako mama powiedzialam ze bede czekac I walczyc - oczywiscie caly czas bylam w szpitalu. Na drugi dzien po planowanym zabiegu... okazalo sie ze jest pecherzyk! Sa nawet dwa Ciaza blizniacza Beta zaczela rosnac tak szybko I tak bardzo-wlasnie dlatego ze pecherzyki sa dwa Zawsze warto walczyc!

  7. #276
    Junior Member Awatar Lilia7
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-08 zobacz kalendarz
    Posty
    9
    Szczesliwa M, gratuluję z całego serca! Ale miałaś przeżycia, grunt że pozytywnie wszystko się skończyło (hm, raczej się dopiero zaczyna ). Teraz masz podwójne szczęście


  8. #277
    Senior Member
    Mami4

    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-13 zobacz kalendarz
    Posty
    155
    SzczesliwaM brawo czasem warto zaufać sobie. Trzymam kciuki.

    Polinka idź. Ja np znalazłam stare usg i 5tydz serce + czyli juz bilo. Ja mam za tydz wizytę czyli 6 tydz bedzie.
    Kończę ten obiad i musze zawieść dzieci na basen a potem trening maja wiec w domu na noc. A nie jest łatwo do miasta mam prawie 20km.




  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #278
    Cytat Zamieszczone przez Szczesliwa M Zobacz posta
    Hej Dziewczyny, ostatnie dni nic nie pisalam- bylaw w szpitalu... podejrzenie ciazy pozamacicznej. Na USG nic nie bull widac beta rosla wolnawo I na ostatni poniedzialek mialam zaplanowany laparoscop... Nie zgodzilam sie na operacje I... jako mama powiedzialam ze bede czekac I walczyc - oczywiscie caly czas bylam w szpitalu. Na drugi dzien po planowanym zabiegu... okazalo sie ze jest pecherzyk! Sa nawet dwa Ciaza blizniacza Beta zaczela rosnac tak szybko I tak bardzo-wlasnie dlatego ze pecherzyki sa dwa Zawsze warto walczyc!



    U mnie też były dwa pęcherzyki. W niedziele był już jeden ale na szczęście póki co zdrowy

  11. #279
    Senior Member
    Mami4

    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-13 zobacz kalendarz
    Posty
    155
    Moj mówi to jest nas 6, a ja ze nie wiemy jeszcze ile. I wystraszyl sie u nas bliźniaki to juz hardcore choc dwie dziopki bym chciała auto mamy 7 osobowe to się zmieści tylko na wozki i zakupy przyczepkę
    Żartować można najważniejsze to zdrowe dziecko i spokojna ciaza.

    A wiecie co mnie irytuje . .jak ktos sie dowie ze ktos w ciąży to tekst no bo 500+.
    A ludzie nie rozumieją ze są tacy co mieli dzieci bez 500+ i chca miec kolejne. I nie patrzą na to.




  12. #280
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-03-11 zobacz kalendarz
    Posty
    1,255
    Cytat Zamieszczone przez Szczesliwa M Zobacz posta
    Hej Dziewczyny, ostatnie dni nic nie pisalam- bylaw w szpitalu... podejrzenie ciazy pozamacicznej. Na USG nic nie bull widac beta rosla wolnawo I na ostatni poniedzialek mialam zaplanowany laparoscop... Nie zgodzilam sie na operacje I... jako mama powiedzialam ze bede czekac I walczyc - oczywiscie caly czas bylam w szpitalu. Na drugi dzien po planowanym zabiegu... okazalo sie ze jest pecherzyk! Sa nawet dwa Ciaza blizniacza Beta zaczela rosnac tak szybko I tak bardzo-wlasnie dlatego ze pecherzyki sa dwa Zawsze warto walczyc!
    Dobrze ze zaufalas swojemu instynktowi. Super blizniaki gratuluje zawsze marzylam o blizniakach ale to jest dopiero roboty przy dwujce takich malenkich szkrabach.


    500+ to naprawde drazliwy temat. Mi juz szfagierka powiedziala ze dostane 500. Ja nie wiem czy ludzie zazdroszcza czy co?
    Przeciez wiadomo ze to 500+ nie bedzie trwalo wiecznie. Tylko patrzec kiedy zabiora.


Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

lipcowki 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.