Strona 273 z 898
Pokaż wyniki od 2,721 do 2,730 z 8974

Lipcówki 2017

  1. #2721
    Junior Member Awatar ŻonaGraja
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-06 zobacz kalendarz
    Posty
    9
    Witajcie po weekendzie

    u mnie taki sajgon, że się ogarnąc nie mogę - ale chyba czas zwolnić ... od dwóch dni zauważam na bieliźnie male "wloski" krwi.. Staram się nie panikować bo jutro idę na usg prenatalne, to od razu poproszę doktora by zerknąl czy widać ska dmogą być takie niteczki z krwi... Brzuch mnie cały bardzo boli i twardy ,mam okropnie ...
    Nie chcialabym jeszcze iść na zwolnienie

    Piszecie o usypianiu- ja przy pierwszej córce w zasadzie od początku uczylam ją spania w lopźeczku... Owszem czasem bralam ją do siebie i spałyśmy razem ,a el kiedy w 6 mies zaczęła mi praktycznie cale noce przesypiać stwierdzilam ,że i dla niej i dla nas bedzie lepiej by spala sama - ja nie balam się , ze ją gdzieś przyduszę , a ona miala wygodę i dużo miejsca

    Ze smoczkiem i nocnikiem też nieżle poszlo- ale tak jak piszecie , najlepiej latem oduczac Nasza Panna miala jakoś 1,5 roku w wakacje , wiec latala beż pieluch .. na wsi u babci można było sobie spokojnie na to pozwolić , nawet jeśli zdarzaly się jakieś "wypadki"- nie było tragedii

    Ogolnie grzeczne i fajne miałam to dziecię - trochę zwiercone i nie potrafiące usiąść na miejscu , ale była naprawdę spoko. Za to teraz czasem ma większe humory
    Co będzie przy kolejnym , aż się boję pomyśleć Bo ponoć każde jest inne więc już szykuję się na pełen hardcore

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2722
    Senior Member Awatar 22gosia85
    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    2,858
    Cytat Zamieszczone przez ŻonaGraja Zobacz posta
    Witajcie po weekendzie

    u mnie taki sajgon, że się ogarnąc nie mogę - ale chyba czas zwolnić ... od dwóch dni zauważam na bieliźnie male "wloski" krwi.. Staram się nie panikować bo jutro idę na usg prenatalne, to od razu poproszę doktora by zerknąl czy widać ska dmogą być takie niteczki z krwi... Brzuch mnie cały bardzo boli i twardy ,mam okropnie ...
    Nie chcialabym jeszcze iść na zwolnienie

    Piszecie o usypianiu- ja przy pierwszej córce w zasadzie od początku uczylam ją spania w lopźeczku... Owszem czasem bralam ją do siebie i spałyśmy razem ,a el kiedy w 6 mies zaczęła mi praktycznie cale noce przesypiać stwierdzilam ,że i dla niej i dla nas bedzie lepiej by spala sama - ja nie balam się , ze ją gdzieś przyduszę , a ona miala wygodę i dużo miejsca

    Ze smoczkiem i nocnikiem też nieżle poszlo- ale tak jak piszecie , najlepiej latem oduczac Nasza Panna miala jakoś 1,5 roku w wakacje , wiec latala beż pieluch .. na wsi u babci można było sobie spokojnie na to pozwolić , nawet jeśli zdarzaly się jakieś "wypadki"- nie było tragedii

    Ogolnie grzeczne i fajne miałam to dziecię - trochę zwiercone i nie potrafiące usiąść na miejscu , ale była naprawdę spoko. Za to teraz czasem ma większe humory
    Co będzie przy kolejnym , aż się boję pomyśleć Bo ponoć każde jest inne więc już szykuję się na pełen hardcore
    Jesli masz twardy brzuch krory Cie boli to zwolnij i do lekarza idz na cito... takie objawy groza utrata ciazy





  4. #2723
    Senior Member Awatar Ewakimou
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-27 zobacz kalendarz
    Posty
    182
    Cytat Zamieszczone przez Reni83 Zobacz posta
    Ewakimou a dlaczego u onko?
    No tak się złożyło, że jeszcze sobie zwiedzam co jakiś czas gabinet chirurga onko, jestem po dwóch biopsjach mammotonicznych, dwa niezłośliwce mi znaleźli. Ale jestem już po wizycie i nic się nie zmienia, stare nie rosną, a nowego też nic nie ma

  5. #2724
    Member Awatar Szczesliwa M
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-06 zobacz kalendarz
    Posty
    97
    Cytat Zamieszczone przez ŻonaGraja Zobacz posta
    Witajcie po weekendzie

    u mnie taki sajgon, że się ogarnąc nie mogę - ale chyba czas zwolnić ... od dwóch dni zauważam na bieliźnie male "wloski" krwi.. Staram się nie panikować bo jutro idę na usg prenatalne, to od razu poproszę doktora by zerknąl czy widać ska dmogą być takie niteczki z krwi... Brzuch mnie cały bardzo boli i twardy ,mam okropnie ...
    Nie chcialabym jeszcze iść na zwolnienie

    Piszecie o usypianiu- ja przy pierwszej córce w zasadzie od początku uczylam ją spania w lopźeczku... Owszem czasem bralam ją do siebie i spałyśmy razem ,a el kiedy w 6 mies zaczęła mi praktycznie cale noce przesypiać stwierdzilam ,że i dla niej i dla nas bedzie lepiej by spala sama - ja nie balam się , ze ją gdzieś przyduszę , a ona miala wygodę i dużo miejsca

    Ze smoczkiem i nocnikiem też nieżle poszlo- ale tak jak piszecie , najlepiej latem oduczac Nasza Panna miala jakoś 1,5 roku w wakacje , wiec latala beż pieluch .. na wsi u babci można było sobie spokojnie na to pozwolić , nawet jeśli zdarzaly się jakieś "wypadki"- nie było tragedii

    Ogolnie grzeczne i fajne miałam to dziecię - trochę zwiercone i nie potrafiące usiąść na miejscu , ale była naprawdę spoko. Za to teraz czasem ma większe humory
    Co będzie przy kolejnym , aż się boję pomyśleć Bo ponoć każde jest inne więc już szykuję się na pełen hardcore
    Hej, czy w zwiazku z tymi plamieniami bierzesz jakas luteine, duphason ? Koniecznie sie oszczedzaj i lez jak najwiecej. Piszesz ze w tym tyg masz usg prenatalne. Mamy ten sam termin porodu a ja od lekarza uslyszalam ze 30.12 to najwczesniejszy termin kiedy powinnam robic to badanie:/

  6. #2725
    Senior Member Awatar 22gosia85
    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    2,858
    Cytat Zamieszczone przez Szczesliwa M Zobacz posta
    Hej, czy w zwiazku z tymi plamieniami bierzesz jakas luteine, duphason ? Koniecznie sie oszczedzaj i lez jak najwiecej. Piszesz ze w tym tyg masz usg prenatalne. Mamy ten sam termin porodu a ja od lekarza uslyszalam ze 30.12 to najwczesniejszy termin kiedy powinnam robic to badanie:/
    Zeby mogli wyliczyc przyziernosc karku w odpowiednim czasie musisz sie zmiescic miedz 11 a 13t 6 d.... zmiescisz sie w wymaganym czasie ale to raczej ostatni dzwonek... chyba ze rzeczywiscie Twoja ciaza jest duzo mlodsza niz wychodzi z om

    Ja mam termin porodu tydzień pozniej... a usg mam 22 grudnia... pani mi dala do wyboru czy 11 tc czy 13tc
    Ostatnio edytowane przez 22gosia85 ; 19-12-16 o 18:27





  7. #2726
    Senior Member Awatar Dilajla
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    02.07.2017
    Posty
    1,189
    Dziewczyny a jakie macie plany na sylwestra?
    My z mężem idziemy na zabawę do lokalu. W sumie dla dobrego towarzystwa tylko bez tańców bo mam żałobę a po 2 moje spojenie też nie pozwala na szaleństwa

  8. #2727
    Senior Member Awatar 22gosia85
    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    2,858
    Cytat Zamieszczone przez Dilajla Zobacz posta
    Dziewczyny a jakie macie plany na sylwestra?
    My z mężem idziemy na zabawę do lokalu. W sumie dla dobrego towarzystwa tylko bez tańców bo mam żałobę a po 2 moje spojenie też nie pozwala na szaleństwa
    Ja Sylwestra spedze w domowym zaciszu z mezem i dziecmi... i kotami :P





  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #2728
    Senior Member Awatar Ewakimou
    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-27 zobacz kalendarz
    Posty
    182
    Cytat Zamieszczone przez Dilajla Zobacz posta
    Dziewczyny a jakie macie plany na sylwestra?
    My z mężem idziemy na zabawę do lokalu. W sumie dla dobrego towarzystwa tylko bez tańców bo mam żałobę a po 2 moje spojenie też nie pozwala na szaleństwa
    Dobrze, że przypomniałaś o sylwestrze my raczej biała sala, z filmami i soczkiem, chyba, że się wybierzemy na Śląsk do znajomych, chociaż jazda mi się nie uśmiecha, zwłaszcza w tym okresie drogowego szaleństwa... No i najważniejsze Dziewczyny- oszczędzajcie się! :*

  11. #2729
    Senior Member Awatar Dilajla
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    02.07.2017
    Posty
    1,189
    jeszcze pytanie z innej beczki. Czy wy też jesteście dalej takie wrażliwe na zapachy? No ja nie mogę wytrzymać z dezodorantami i płynami do płukania. Zmieniam co rusz i nie mogę trafić na nic co by mi odpowiadało

  12. #2730
    Senior Member Awatar Candies0000
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-03 zobacz kalendarz
    Posty
    300
    Cytat Zamieszczone przez pati21 Zobacz posta
    To mi wychodzi 11 tydz i 3 dzien. Czyli chyna dobrze. W aplikacji w tel wg terminu porodu wychodzi mi juz 12.tydz..
    Mnie w aplikacji też 12 pokazuje byłam dziś na usg genetycznym i wymiary maluch ma na 11w3dni także ładnie podrósł ostatnio.





Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.