Strona 131 z 154
Pokaż wyniki od 1,301 do 1,310 z 1535

Lipcówki 2017

  1. #1301
    Junior Member
    Ceddia

    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-17 zobacz kalendarz
    Posty
    6
    Mam tez straszne mdlosci. Zachcianek brak. Mam nadzieje ze minie jak najszybciej

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1302
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-03-11 zobacz kalendarz
    Posty
    1,255
    Cytat Zamieszczone przez Ceddia Zobacz posta
    Pati a dlaczego Cie bolalo? Bardzo dziwne, az dwa dni?
    Jezeli chodzi o bete tp niestety sie nie wypowiem poniewaz nigdy nie mialam robionego w ciąży
    Ogolnie przed bolalo mnie podbrzusze i jakniki kazala brac magnes. Nienwiem dokladnie czy przez usg mnie bolalo ale jak wrucilam od lekarza do domu to zaczelo pobolewac i coraz gorzej do tego stopnia ze kroka nie moglam zrobic az mi nogi paralizowalo takie kucie mialam momentami a wydaje mi sie ze przez usg wlasnie bo jak szukala jajnikow to wydaje mi sie ze mi tam cos naruszyla ogolnie wtedy troche bolalo. No do konca pewnoci nie mam ze przez to bo w poprzedniej ciazy mialam nieraz robiobe usg dopochwowe i nic nie bolalo...


  4. #1303
    To jeszcze Ja więc tak termin mam z OM na 29 lipca Mam synka z czerwca 2008

  5. #1304
    Cieńwiatru.
    Terminu jeszcze nie znam, dowiem się 6.12 coś więcej.
    Ciąża nr 2. Mam syna urodzonego w 2011.

  6. #1305
    Senior Member Awatar 22gosia85
    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    2,284
    22gosia85
    Termin weglug OM 15 lipiec
    Syn ur. 2013r
    Syn ur. 2007r
    Ostatnio edytowane przez 22gosia85 ; 28-11-16 o 22:48





  7. #1306
    Senior Member
    Mami4

    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-13 zobacz kalendarz
    Posty
    155
    Ja jutro rano jadę wydawać kasę tyle krwi mi spuszcza i pól portfela wyczyszczą mam nadzieje ze zdążę w 1,5 godz. Objechać do miasta. Potem mi wchodzą z montażem kuchni

    Dziewczyny z innej beczki. Ja mam zmywarkę od kilku tygodni. I sie nie znam. Co polecacie do odtluszczania czyszczenia zmywarki. Bylam w Tesco a tam tyle tego a ja się nie znam. Ogólnie drogie te środki dla tego nie chciałam w ciemno brać. Bo kapsulki mam Dreft to niemieckie sa.

    Wizytę mam w środę. Mam nadzieje ze będzie ok.




  8. #1307
    Junior Member
    AnnaG

    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-07-16 zobacz kalendarz
    Posty
    20
    AnnaG
    Termin porodu 16 Lipca
    To moja pierwsza ciąża - tym bardziej ciesze się że jest was tyle wieloródek
    Lat 28

    Do zmywarek polecam kapsułki 3w1 i raz na miesiąc taki żel specjalny do czyszczenia ze wszystkich syfów. Juz leżę w łóżku a marki nie pamiętam to napisze Ci jutro.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1308
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-03-11 zobacz kalendarz
    Posty
    1,255
    Skad komar sie wziol! Tylko slysze jak bzyka ale go nie widac. Dobrze ze jeszcze mam to cos do gniazdka na komary.
    Zazdroszcze wam zmywarek tez sobie kiedys kupie moze za 10 lat haha

  11. #1309
    Senior Member Awatar pati21
    Dołączył
    Dec 2013
    Mieszka w
    Radom
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-03-11 zobacz kalendarz
    Posty
    1,255
    Dzień dobry.. codzien to coraz gorzej mi wstac. Wieczorem nie moge zasnac rano wstac a w ciagu dnia chodze senna.
    Balwana dzisiaj nie ulepimy sniegu brak a szkoda. Lece jesc sniadanie. Dobrych woesci życzę wam dziewczyny na wizytach

  12. #1310
    Ja.tez sie dolacze..marta900 termin porodu 6.07.2017 pierwszy syn urodzony 14.12.2014

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

lipcowki 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.