Strona 511 z 543
Pokaż wyniki od 5,101 do 5,110 z 5424

Czerwcowe Mamy 2017

  1. #5101
    Junior Member Awatar Malwa1986
    Dołączył
    Apr 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-13 zobacz kalendarz
    Posty
    21
    Gratulacje Gabi! :-) zdróweczka dla Was!

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #5102
    Senior Member Awatar monikaim
    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    166
    Gabi gratulacje
    ERIS super, że u Was ok

  4. #5103
    Senior Member Awatar Famirabelka
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-06-10 zobacz kalendarz
    Posty
    673
    Cytat Zamieszczone przez Gabi1811 Zobacz posta
    Urodziłam siłami natury uff poród był troche trudny I skomplikowany, ale wszystko już ok maluszek 3640, 57 cm tak ze mniejszy od siostry. Jak się ogarne napisze szczegóły, choc nie chce was straszyć.
    Jejku, gratulacje! Cudownie że maluszek jest z wami już
    10.06.2017 nasz maluszek już jest z nami
    14.09.2016 OM i pierwsza ciąża

  5. #5104
    Senior Member Awatar Famirabelka
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-06-10 zobacz kalendarz
    Posty
    673
    U mnie jutro od rana kucie pionu - mam nadzieje że hydraulicy zawitają punktualnie do nas od rana a nie że to ostatnie piętro na końcu. Muszę wyjść jutro 13.40 z domu, bo jutro na 15 jadę na kontrolne usg. Mam nadzieję że wszystko będzie ok.
    10.06.2017 nasz maluszek już jest z nami
    14.09.2016 OM i pierwsza ciąża

  6. #5105
    Member
    monikapp

    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-27 zobacz kalendarz
    Posty
    62
    Gabi1811 gratulacje! Zdrówka dla Was!!

  7. #5106
    Member
    kwiatek2982

    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-16 zobacz kalendarz
    Posty
    45
    Gratuluje wszystkim dziewczynom, które maluszki mają już przy sobie U mnie termin na 16 czerwca i jak na razie Kacper nie szykuje się na ten świat, jak powiedział mi lekarz w piątek na wizycie. Na razie maluszek ma około 3,5 kg i mam nadzieję, że nie będzie szalał z wagą. Ostatnio czytam Was na bieżąco tylko z pisaniem jakaś rozlazła się zrobiłam.

  8. #5107
    Senior Member Awatar Martussia
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-06-09 zobacz kalendarz
    Posty
    177
    No dziewczyny rano jadę na oddział patologii, bo się przeterminowałam Trzymajcie kciuki ja za was też będę trzymać! Lekarz tak wcześnie mnie skierował by robić KTG i sprawdzić czy wszystko ok. I nie wypuszczą mnie już, wiec wrócę rozpakowana

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #5108
    Ja miałam termin na 17 czerwca I też się nie zanosiło na to, że urodze także lekarze nie sa w stanie tego przewidziec. Nie mialam oznak dzień wcześniej czulam sie po prostu normalnie. Pierwsza noc za mna nie ma co ukrywac obkurczajaca sie macica boli I tu przynajmniej w moim przypadku leki przeciobolowe nie pomagaja zbytnio, jakos przemecze coz robic. Pozatym ok.

  11. #5109
    Senior Member
    megianto

    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-27 zobacz kalendarz
    Posty
    505
    No to trzymamy kciuki Szybko Was tam biorą. U mnie sąsiadka prawie 2 tyg. po terminie i do szpitala jej nie chcieli.

  12. #5110
    Senior Member
    ewelina110389

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-07 zobacz kalendarz
    Posty
    340
    Eris obyście jak najszybciej do domu wrócili, trzymam za Was kciuki !

    Gabi gratulacje! Obkurczajaca sie macica jeszcze ze dwa dni bedzie Cie boleć a potem bedzie ok, mi tez zadne tabletki nie pomagały, a teraz sie ciesze bo już dzięki temu obkurczaniu brzuch jest ładny

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

czerwcowe mamy 2017

czerwcowe mamusie 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.