Strona 266 z 543
Pokaż wyniki od 2,651 do 2,660 z 5429

Czerwcowe Mamy 2017

  1. #2651
    Senior Member
    ewelina110389

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-07 zobacz kalendarz
    Posty
    340
    Ale tu sie dzieje chwila nieuwagi i potrm trzeba kilka stron na forum nadrabiac ;-)

    Mój gin nie jest zwolennikiem witamin zreszta tak jak ja, wiec narazie nic nie biore. Ale mialam tylko raz robioną morfologie...teraz juz napewno mi wyjdzie słaba hemoglobina i mi cos przepisze. Co do burakow to też polecam i jako źródlo żelaza i jako pomoc przy zaparciach. Musze w koncu sie w nie zaopatrzec...dobrze ze mi przypomnialyscie o tym buraczku :-)

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2652
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Ewa, i tego Ci życzę oby jak najdłużej omijały..

  4. #2653
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Mróweczko, właśnie pytałam te panie z apteki o to, że podobno dzieci bardzo rosną bo też coś takiego słyszałam. One powiedziały mi, że nie ma żadnych badań potwierdzających tę teorię. No ale może być różnie, w sumie nie ma też badań zaprzeczających temu. Ja się właśnie tak podpytywałam o te witaminy bo oprócz niedoboru wapnia co łączę z brakiem tarczycy to morfologie mam na 5+ cały czas ale tak każda mi mówiła o tych dha, że jednak postanowiłam, że się na nie zdecyduje. Nie wiadomo jak to naprawdę jest a coś trzeba było postanowić.
    Strasznie mi przykro z powodu synka Twojej siostry Musiała to być dla niej straszna tragedia...
    Ja swoje tabsy to już na automacie łykam i jakoś się tym bardzo nie przejmuję. Nie są to jakieś ciężkie dla organizmu leki więc i tak się cieszę

  5. #2654
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Normalnie aż mi się pichcić zachciało. Idę sobie zrobić jakieś smoothie i buraczki upiec

  6. #2655
    Member
    ewak

    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-17 zobacz kalendarz
    Posty
    60
    Mi by sie jakies tabsy na uspokojenie przydaly ... sąsiedzi nad nami maja 2 corki, ktore wlasnie prowadza konkurs skokow w dal... i zestaw stoperów do uszu... a planowalam sie zdrzemnac... :/

  7. #2656
    Senior Member Awatar Roksana93
    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-04 zobacz kalendarz
    Posty
    117
    Minion,wyluzuj to absolutnie nie jest żadne przytyk. Dla mnie jest to poprostu astronomiczna kwota na sam tylko wózek. I tak, wierz mi ze za takie pieniadze skomletowalam poprzednia wyprawkę. Mam auto za 3600 wiec sama porównaj.
    Ostatnio edytowane przez Roksana93 ; 28-01-17 o 15:15



  8. #2657
    Senior Member Awatar mrówka17
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    17-06-2017
    Posty
    329
    Reni smoothie bym tez sobie wypila mmmm smaka mi narobiłaś

    Co do mojej siostry to naprawde silna babeczka. Pisałam Wam kiedys ze jak miała rodzic tego maluszka pierwszego to zostawili ją samą sobie i bylam z nią przez pól nocy jak biedna rodziła. Nikomu nie życzę takiej tragedii. Nie bede Wam opisywać bo to nic przyjemnego ale naprawde uważam ze jest silna jak diabli

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #2658
    Senior Member Awatar mrówka17
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    17-06-2017
    Posty
    329
    Roksana powiem Ci ze zachodzę w głowę jak to zrobiłaś. Ale widocznie jesteś bardzo przedsiębiorcza. Ja na wózek wydalam 1700 do tego łóżeczko ze wszystkimi dodatkami kosztowało 600zl plus pieluchy podkłady i inne chemiczne rzeczy z 200zl no i wiadomo ciuszki i inne dodatki zapewne z 1000L pochlonely. Laktator nie laktator wiec mysle ze takie auto spokojnie poszlo

    Uważam ze każdy robi taka wyprawke jaka chce. Ja osobiście chciałam miec w zasadzie wszystko nowe bo taki miałam kaprys. Wiec w pełni rozumiem Minionka. Jesli ja stać to niech kupuje i wózek za 6000 ja popieram kupowanie tego co chcemy kupic a nie kupowanie byle czego byle było. Nie chciałam nikogo urazić moze źle sie wyraziłam ale jak dla mnie za 1600zl to można zrobić marna wyprawkę. Takie jest moje zdanie bo kazda rzecz kosztuje i to niemało.

  11. #2659
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Cytat Zamieszczone przez Minion87 Zobacz posta
    Ewa nie martw sie, ja tez jestem totalnie zielona jeśli chodzi o wyprawkę dlatego planuje w przyszłym tyg zacząć cos ogarniać juz
    Co do wyprawki też jestem zielona. Już nie mogę się doczekać aż do rodziców pojadę i zobaczę co tam zostało dla mnie po dzieciaczkach mojego rodzeństwa. W końcu będę mogła zacząć robić jakieś zakupki. Chociaż takie kosmetyczne rzeczy to spiszę sobie już chyba jutro i będę się rozglądać za okazjami.

  12. #2660
    Senior Member
    megianto

    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-27 zobacz kalendarz
    Posty
    506
    Jakieś sprawdzone sposoby na zatkane zatoki?
    Już 4 dzień boli mnie głowa, a tu trzeba się uczyć, bo sesja
    Słyszałam, że inhalacje z wody i soli są dobre. Tylko w jakich proporcjach?

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.