Strona 167 z 543
Pokaż wyniki od 1,661 do 1,670 z 5424

Czerwcowe Mamy 2017

  1. #1661
    Member Awatar NPK
    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Nowa Sól
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-13 zobacz kalendarz
    Data
    13.06.2017
    Posty
    79
    Roksana, ja jestem Noemi i uwielbiam swoje imię

    Co do wizyty, to ja właśnie jestem po tej na NFZ i jak mu powiedziałam o tych bólach miesiączkowych, to mówi, że magnez, ale pogadaliśmy jeszcze chwilę i dołożył duphaston... Kurczę, a miałam nadzieję, że uda mi się bez leków... No ale nic.

    Patrzył jeszcze na te wyniki, bo dzisiaj odebrałam i się pyta, po co robiliśmy cholesterol Śmiał się jak głupi z tej swojej pomyłki (pisałam o tym w zeszłym tygodniu). Hemoglobina mi spadła do 12, buraki muszą iść w ruch... No i ta glukoza - mówi, że najwyżej zrobimy następnym razem, bo ostatnio miałam dobrą, to spoko, a ja się nieśmiało odezwałam, że w sumie za chwilę już krzywa cukrowa mnie czeka, a ten mi na to, że on nie ma w zwyczaju robić obciążenia, bo to obrzydliwe! No dobra, nie jest to spełnienie moich marzeń, ale bez przesady...



  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1662
    Member
    miła12

    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-12 zobacz kalendarz
    Posty
    63
    Czesc Dziewczyny- ja wczoraj byłam u swojej lekarki i wszystko jest w porzadku co mnie bardzo cieszy, odebrałam te ż wyniki badan z Kopernika i tez sa ok, gorzej bo nie chcieli mnie juz zapisac na te nastepne które sie powinno do 20 tygodnia wykonac, zasłaniaja sie brakiem miejsc, jestem w 16 tyg i 4 dniu chcociaz ciaza wygląda na starsza, zadzwoniłam więc do innych plaówek w Krakowie które swiadcza te badania na NFZ ale taka sama sytuacja.....dopiero na 8 lutego to juz bedzie po 20 tygodniu, I w zasadzie to terza musze skontaktowac sie z moja lekarka czy tak jest ok. Przeraza mnie fakt że jest tak duzy problem do dostepu do swiadczen na NFZ, jestem ubezpieczona pracuję a skorzystac nie moge....nawet do lekarza chodze prywatnie żeby zaoszczędzic sobie nerwów, 21 wiek a w przycodni w której jest ginekolog -taka nasza rejonowa, nie maja nawet USG-jakiegokolwiek.....masakra

  4. #1663
    Senior Member Awatar mrówka17
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    17-06-2017
    Posty
    329
    Minion super ze z maluchem wszystko dobrze. Z tym l4 to mega lipa... Ja tez się boje czy mi da lekarz w lutym w Wawie bo jednak bede chodzić do zupełnie kogoś innego. Stres jest jakby nie patrzeć. Ale to juz będzie 5mc wiec może nie będą wydziwiać.

    Z przeprowadzki sie mega cieszę, tylko moze to głupio zabrzmi ale meczy mnie moja przyjaciółka ktora by teraz ze mną spedzala kazda swoja wolna chwile. A ja po prostu nie mam na to sily i ochoty. Głupio mi strasznie ale jak na sile sie wprasza codziennie to sie denerwuje na nią.

  5. #1664
    Senior Member Awatar Martussia
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-06-09 zobacz kalendarz
    Posty
    177
    Ja przy moim pierworodnym miałam właśnie lekkie pęknięcie parę szwów bez nacinania, ale miałam super położną do dziś ją mile wspominam ( minęło już 18 lat od tamtego momentu ) Następne 2 porody odbyły się bez nacinania, ale panikę położna zrobiła mi przy 2 porodzie, bo powiedziała, że pękłam. Jednak jak przyszedł lekarz okazało się, że to krwotok Skakali z jednej na drugą rękę tak mnie pokuli żyły mi od tego popękały Potem byłam tak słaba Lekarz kazał dać mi krew, bo nie mogłam wstać z łóżka. Byłam tak blada Po transfuzji poczułam się o niebo lepiej, aż rumieńców dostałam
    Chodź mam troszkę doświadczenia strasznie boję się tego, że trafię na wredną położną, która mnie natnie

  6. #1665
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Cytat Zamieszczone przez miła12 Zobacz posta
    Czesc Dziewczyny- ja wczoraj byłam u swojej lekarki i wszystko jest w porzadku co mnie bardzo cieszy, odebrałam te ż wyniki badan z Kopernika i tez sa ok, gorzej bo nie chcieli mnie juz zapisac na te nastepne które sie powinno do 20 tygodnia wykonac, zasłaniaja sie brakiem miejsc, jestem w 16 tyg i 4 dniu chcociaz ciaza wygląda na starsza, zadzwoniłam więc do innych plaówek w Krakowie które swiadcza te badania na NFZ ale taka sama sytuacja.....dopiero na 8 lutego to juz bedzie po 20 tygodniu, I w zasadzie to terza musze skontaktowac sie z moja lekarka czy tak jest ok. Przeraza mnie fakt że jest tak duzy problem do dostepu do swiadczen na NFZ, jestem ubezpieczona pracuję a skorzystac nie moge....nawet do lekarza chodze prywatnie żeby zaoszczędzic sobie nerwów, 21 wiek a w przycodni w której jest ginekolog -taka nasza rejonowa, nie maja nawet USG-jakiegokolwiek.....masakra
    Miła cieszę się, że wszystko ok z Dzidzią Gdzie chodzisz do gina jeśli mogę spytać? Ja na Szwedzką i po swoich przebojach z nimi miałam się już przepisać gdzieś indziej, znalazłam kilka opcji ale jednak się rozmyśliłam, tym bardziej, że wszystko co znalazłam to po drugiej stronie Krakowa. Póki co z nami jest wszystko ok, więc nie chciałam już latać po innych, ale po porodzie na pewno przeniosę się gdzieś. Przyznaję, że NFZ jest bardzo irytujące, człowiek płaci składki na ubezpieczenie a potem łaska o wszystko. Mi na szwedzkiej apropos skierowania na niektóre badania które należą się nam jak psu buda, Pani kierownik powiedziała, że nie mają pieniędzy...raz ja zapłacę za badania i raz za badania zapłacą....śmiech na sali:/
    Co do badań o których wspomniałaś, to rozumiem, ze mówiłaś o USG połówkowym?, To nie do 20 tygodnia tylko do 22 więc spokojnie zdążysz. Chyba, że mówisz o jakichś innych badaniach o których nie wiem.
    PS. jestem 4 dni za Tobą

  7. #1666
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Cytat Zamieszczone przez suffka Zobacz posta
    Witajcie Mamusie!
    Sama jestem mamą 2-letniej dziewczynki i na co dzień zajmuję się zdrowiem ciężarnych i noworodków. Swoją pracę magisterską poświęciłam paleniu w ciąży (jest to jeszcze nie dokładnie zbadany obszar) i mam nadzieję, że informacje uzyskane dzięki ankiecie pozwolą mi na rozwój kariery naukowej w tym temacie. Dlatego proszę nie potraktujcie tego jak SPAM i poświęćcie mojej ankiecie 5 minutek. Jest ona całkowicie anonimowa oraz bardzo zależy mi na szczerych odpowiedziach. Z góry bardzo Wam dziękuję za pomoc!
    https://docs.google.com/forms/d/e/1F...qpkpA/viewform
    Gratulacje Brzuchatki.
    Dużo szczęścia i zdrowia dla Was!
    zrobione powodzenia

  8. #1667
    Senior Member
    Kozaczek

    Dołączył
    Mar 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-07-18 zobacz kalendarz
    Data
    17.07.2013
    Posty
    2,777
    Ja przy porodzie podpisałam, ze maja mnie nie nacinać, ale było zagrożenie życia. Bardzo duże nacięcie miałam... Na początku siedziałam ładnie itd, ale jak zaczęło się goić płakałam z bólu... te szwy mnie ciągnęły, cudowały, siedzieć się nie dało
    Muszę zapytać lekarza jak to wygląda przy kolejnym porodzie, czy jak będzie następne ciut mniejsze (marze o tym) to czy da rady tego uniknąć.

    Moj gin mówił, ze krzywa wg zalecan nie musimy mieć robionej, skoro naczczo wychodzi w normie...
    Ja dlatego chodzę prywatnie, bo u mnie cyrk robią usg jedynie w szpitalu i to tak dosłownie 10 min i następny. Jak zapytasz o płeć czy szczegóły to zapraszają prywatnie

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1668
    Senior Member
    Kozaczek

    Dołączył
    Mar 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-07-18 zobacz kalendarz
    Data
    17.07.2013
    Posty
    2,777
    Ale mam problem ide dzisiaj na pożegnanie koleżanki z pracy i nie mam się w co ubrać :/ najlepiej zostałabym w domu powiem Wam! Straszna się zrobiłam!

  11. #1669
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Cytat Zamieszczone przez Minion87 Zobacz posta
    Hej Dziewczyny!

    Ja już po lekarzu, u dzidziusia wszystko ok...tętno 140. Tak się wiercił, że nie dało się niestety ani potwierdzić płci ani zrobić mu zdjęcia. Jeszcze mnie zestresowała, bo zaczynając USG zapadła taka straszna cisza, którą przerwało jej pytanie "a Pani robiła prenatalne?" przez te 20 sekund miałam już najgorszy scenariusz przed oczami...ale jak zaczęłam dopytywać czy wszystko ok to DOPIERO wtedy mi powiedziała, że tak tylko, że ciąża wygląda na starszą (i to by się w sumie zgadzało z tym USG prenatalnym)...ale żeby zawiesić takie pytanie w powietrzu i nie wyjaśnić o co chodzi kobiecie w ciąży ... Może jestem przewrażliwiona Dodatkowo gin nie chciała mi dać dalszego L4 mówiąc, że "może bym sobie na chwile wróciła do pracy jeszcze"...powiem szczerze, że aż mnie zatkało, bo nie wiem jak u Was, ale nie jest łatwo "wrócić sobie do pracy na chwilę"...zwłaszcza jak się od prawie 2 m-cy przynosi L4 z powodu ciąży i ktoś na zastępstwo został przyjęty a wszystkie sprawy przekazane...W końcu dostałam do 02.02 (wtedy mam kolejną wizytę), ale już się denerwuje co będzie dalej. Nie chce się prosić o L4 na każdej wizycie...Tak się nachwaliłam wcześniej, że nie mam problemów z lekarzem, że dziś mnie pokarało i sama jestem niezadowolona z wizyty

    Jest też dobra wiadomość, chyba mój maluszek też się nie cieszył z podglądania go, bo w końcu go zaczęłam czuć po badaniu i to dość wyraźnie. Może się inaczej obrócił, ale nareszcie czuje, że tam jest w środku

    Czekam na Wasze styczniowe wrażenia z badań

    Mróweczko powodzenia w przeprowadzce...Spory stres, ale też chyba radość...na pewno Ci tam będzie dobrze

    Kasiuszka zdrówka dla synka
    Minionku, nie jesteś przewrażliwiona. Wcale Ci się nie dziwię, że się zestresowałaś. Mnie też irytuje jak ogląda, ogląda i cisza jak makiem zasiał. Ja rozumiem, że ona musi się skupić, ale z naszego punktu widzenia to wygląda zupełnie inaczej. Skupiona mina wygląda trochę jak zmartwiona. Tym bardziej jak rzuciła Ci takim pytaniem o to USG genetyczne. No ale na szczęście na stresie się tylko obeszło i wszystko jest ok: )
    Co do L4 mnie zawsze lekarz pyta czy mi L4 potrzebne, więc chyba nie byłoby problemu. Nie wiem jednak czy nie zacząłby marudzić gdybym jednak chciała. Ja dostałam raz L4 jak miałam problem z tą nerka, układem moczowym czy coś takiego, no ale przyszłam zgięta wpół więc bez dyskusji było w ogóle. Ja na pewno bym wydębiła dla siebie L4 bo zawsze mam wymówkę, że moja aktywność w pracy wiąże się z wizytami u klientów, którzy są czasem i 3 godziny jazdy autem w jedną stronę. Choć tak naprawdę czasem jeżdżę, czasem jestem tylko w biurze, tylko wtedy firma nie ma ze mnie żadnego pożytku; ) Ale ostatnio się jakoś nie wysilam prawdę mówiąc.
    Nie martw się Minionku na zapas z tym L4, im dalsza ciąża tym myślę mniejsze obawy, że będzie coś marudził o L4. Moze w razie gdybyś miała znowu taką sytuację, wytłumacz mu obrazowo jak to wygląda u Ciebie w pracy. W każdej pracy jest inaczej. U mnie tez ewentualny powrót na trochę nie miałby żadnego sensu. Więc jeśli już pójdę to nie wrócę aż po macierzyńskim. Może jednak będzie w miarę kumaty gość, tylko dziś mu wyobraźni zabrakło
    Gratulację ruchów Już nie mogę doczekać się takich prawdziwych, na razie tylko jakieś małe smyranko i nie jestem pewna czy to Dzidzia ale chyba tak: )

  12. #1670
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Cytat Zamieszczone przez ewelina110389 Zobacz posta
    Tez sie chwalilam swoim lekarzem na forum....i teraz co...zmieniam lekarza to ten mi 3 razy z rzedu odwolal wizyte co mi sie nigdy nie zdarzylo u niego. 19tc a wyobrazcie sobie ze bylam 2 razy u lekarza tylko...
    Ewelinko, ja rozumiem, że coś lekarzowi mogło wypaść, że musiał zmienić datę wizyt Twoich, ale jesteś w ciąży może przesunąć na najbliższy dzień w którym przyjmuje. Są pewne priorytety i on powinien o tym wiedzieć. Tym bardziej, że zdarzyło Ci się to 3 razy. W głowie się nie mieści! Trzymam kciuki żeby nowy lekarz był sensowniejszy

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

czerwcowe mamy 2017

czerwcowe mamusie 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.