Strona 141 z 543
Pokaż wyniki od 1,401 do 1,410 z 5427

Czerwcowe Mamy 2017

  1. #1401
    Senior Member Awatar Aniss
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-12 zobacz kalendarz
    Posty
    143
    Jestem po badaniach Wróciłam o 20, ale musiałam się położyć, bo dwugodzinna jazda samochodem mnie wykończyła.
    Z dzieckiem wszystko w porządku, widziałam kręgosłup i żeberka, serduszko, pęcherz i żołądek na swoim miejscu, wymiary prawidłowe Ma już 10 centymetrów! Mój M. był bardzo podniecony tym, że znów może zobaczyć dzidziusia, tak samo jak ja.
    No i prawdopodobnie będzie dziewczynka, ale lekarz powiedział, że za dzisiejszą diagnozę nie ręczy, bo dziecko nie było odpowiednio ułożone i ciągle się obracało względem własnej osi Mi się wydawało, że to chłopiec, ale lekarz powiedział, że chyba jednak dziewczynka, bo to bardziej przypominało wargi sromowe niż penisa. Nadal nie mam 100% pewności, ale teraz już zacznę poważniej myśleć nad imieniem dla córeczki
    Zdziwiłam się, bo do tej pory mój M. mówił "mój syn, mój syn", a gdy dowiedział się, że dziewczynka to ucieszył się tak samo, jakby usłyszał o chłopcu Chyba wreszcie (dzięki USG) dotarło do Niego, że to, co we mnie jest, jest Jego i żyje naprawdę. Przestało być abstrakcją Cieszę się z tego powodu i jestem dumna

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1402
    Senior Member Awatar mrówka17
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    17-06-2017
    Posty
    329
    Hej dziewczyny
    Troche mnie nie było ale od niedzieli same przeboje u mnie. Mam krwawienia i juz dwa razy musiałam jechać na wizytę także nie miałam głowy do pisania czy w sumie czegokolwiek. Z maluchem na szczęście ok ale muszę się bardzo oszczędzać i leżeć więc mam powtórkę z pierwszej ciąży.

    Super ze u Was wszystko dobrze. Cieszę się Reni ze wizyta byla udana

    Co do biustu po porodzie. Ja przed ciąża milam rozmiar B. W ciąży urosl mi do D, zaraz po porodzie wywalilo mnie do E a po karmieniu..... Duże A mi zostalo także ja bylam w tej mniejszości kobiet ktorym po porodzie biust zmalal w stosunku do tego sprzed ciąży. Co ja się naplakalam teraz liczę ze urośnie i juz tak zostanie hehe.

    Co do świąt to my dziś popołudniu jedziemy do moich rodziców. Trochę się boję tej drogi ze względu na to krwawienie ale lekarz powiedział że jechać mogę ale jakby się coś działo to szukać pomocy w trymiga. Mam wyrzuty sumienia bo jadę na gotowe i nawet w Wigilię mamie nie pomogę bo będę leżeć ale mam nadzieję że zrozumie.

    Maluszek ma juz 7.5cm wiec rośnie jak na drożdżach. Tydzien temu na prenatalnych mial 5.75cm.
    Aa no i odebrałam wyniki prenatalnych. Wszystko ok z moją fasolinką

    Tabelke zrobię jak się ogarne dziewczyny, przepraszam ze jeszcze jej nie ma ale to przez ostatnie wydarzenia.

  4. #1403
    Senior Member Awatar mrówka17
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    17-06-2017
    Posty
    329
    Aniss gratuluje prawdopodobnej dziewczynki

    Chyba jest rok na dziewczynki bo wszyscy znajomi którzy są w ciąży potwierdzają dziewczynkę.
    Pamiętam jak byłam w ciąży ze swoim Kacperkiem i każdy mowil ze będzie mial chłopca no i u nas też chłopak. Na forum z 25 dziewczyn 19 miało chłopaka wiec teraz liczę ze tez będę w większości bo się jakoś nastawilam na córeczkę w sumie to czuje ze będzie mala Kaja okaże się czy dobrze mnie intuicja kieruje.

  5. #1404
    Member Awatar Juston
    Dołączył
    Apr 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    40
    ewak mam ten sam problem. Też jestem szczupłą osobą o pokaźnym biuście, ale teraz to on jest ogromny. Już żaden biustonosz z przed ciąży nie jest na mnie dobry

  6. #1405
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Hej Mamuśki,
    no troszkę i mnie nie było. Trochę się nastresowałam z tym bólem podbrzusza i nereczki. Wciąż coś tam lekko czuję ale tylko tyle z tego, że się martwię czy nic się dalej nie rozwinie, bo nie jest to jakiś ból przeszkadzający.
    Biorę nospę i urosept i mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Choć wczoraj przez telefon przyznałam się mojej Mamie, że miałam takie problemy. A ona przypomniała mi historię, którą ostatnio mi opowiadała jak była u mnie. Że była w połowie ciąży już i bolało ją coś bardzo. Właśnie podejrzewali, że może nerka. Miała jechać do szpitala żeby się tym zająć ale chciała najpierw moją starszą siostrę odwieźć do babci, żeby ktoś się nią zajął no i już do spisztala zabrała ją karetka a dziecko straciła Tak mnie Mama tym nastraszyła, że aż zesztywniałam. No ale w szpitalu robili mi USG przez brzuszek i dopochwowe i z Maluszkiem wszystko w porządku, z łożyskiem też. Śmieszny ten nasz Dzidziuś. Na USG genetycznym leżał sobie wyluzowany, miał prawą rączkę pod główką, jakby na plaży leżał. A teraz Matka zestresowana, patrzymy na USG a ten obydwie rączki pod głową i dalej się relaksuje Pai doktor mówiła , że sporo urósł przez tydzień od tego genetycznego. Mąż tak mi zazdrościł, że znowu widziałam Maluszka.
    No właśnie, na genetycznym nie powiedziano mi płci i nie mam z tym ciśnienia ale jakoś ciągle podświadomie mówię w rodzaju męskim. Może dlatego, że na początku wszyscy mi wkręcali, że będę mieć chłopca, bo nie wymiotuję i ładnie wyglądam.
    Dziś ok 15 wyjeżdżamy na święta na Słowację, aż pod granicę węgierską. Niby tylko 330km ale jednak długo się jedzie. Mam nadzieję, że nic mi się tam nie przytrafi. No właśnie...apropos tego wyjazdu. Tak mnie Pani doktor rozbawiła...Mówię, w tym szpitalu, że planowaliśmy w piątek jechać z Mężem na Słowację na święta i się zastanawiam czy mogę. A ona do mnie z takim spokojem. Ach tak, na narty chcieliście państwo jechać, hmmm? I się zastanawia co mi powiedzieć, czy możemy jechać czy nie. A ja takie gały na nią. Mówię, nie no do teściów. I sobie myślę, jaką niemądrą istotą musiałabym być, żeby w 4 miesiącu ciąży wybrać się na narty...???A jej reakcja...Przecież powinna mnie walnąć w łepetynę, jesli nawet miałabym taki pomysł No ale może kabelki w głowce jej nie połączyły od razu
    Dobra, dziewczynki, uciekam dekorowac pierniczki, pakowac prezenty i siebie na wyjazd i w drogę.
    Szczęśliwych, zdrowych i wesłoch świat Wam zyczę. Bez zadnych niemiłych niespoedzianek. Będę tu do Was zaglądac:*****

  7. #1406
    Member
    ewak

    Dołączył
    Dec 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-17 zobacz kalendarz
    Posty
    60
    Reni, mi moj lekarz opowiadal ostatnio ze jego zona gdy była w pierwszej ciąży to pojechali w 5 miesiącu na narty.. gdy zas byla w 2 ciazy byli w Egipcie i ten Pan co wsadza ludzi na wielbłądy, az nie chcial sie zgodzic zeby z takim brzuchem jezdzila, ale on powiedział, ze bierze na siebie odpowiedzialność bo jest jej ginekologiem
    Dziwne ma czasem pomysly ten moj Pan doktorek.. ja nie wchodzilam z nim w dyskusje, bo sie nie znam.
    Mam tylko nadzieje, ze u Ciebie będzie wszystko dobrze, i drogą minie bezproblemowo

    Juston u mnie ten sam problem.. az wstyd mi pisac jaki mam rozmiar stanika... najwyżej po ciazy ostro zabiore sie znow za bieganie.. moze jak troche kg zleci, to biust tez zmaleje.. OBY.

  8. #1407
    Senior Member
    Kozaczek

    Dołączył
    Mar 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-07-18 zobacz kalendarz
    Data
    17.07.2013
    Posty
    2,777
    Jeśli idzie o rozmiar stanika to ja mam na styk z karmienia 70G także ten... urosły strasznie w 1 trymestrze, ale zawsze miałam ładne duże baaardzo jędrne piersi, twraz po karmieniu były małe i bardzo miękkie, bez stanika to o pani
    Także spokojnie...

    Zdrówka wszystkim leżącym mamusiom i tym martwiajacym sie :* Powolutku będzie dobrze. Mnie nadal zatoki bolą i zaraz zabieram się za ciasta

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1408
    Senior Member Awatar kasiuszka26
    Dołączył
    Aug 2011
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-07 zobacz kalendarz
    Posty
    552
    U mnie noc średnia starszy z gorączka i bólem brzucha, młodszy ma mega katar. Mrówka sprawdź czy priv doszedł

  11. #1409
    Senior Member
    Kozaczek

    Dołączył
    Mar 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-07-18 zobacz kalendarz
    Data
    17.07.2013
    Posty
    2,777
    Co do aktywności w ciąży znam trzy mamy jeżdżące na narty w ciąży ciąża nie choroba, ja znam kilka co pracowało nie lekko itd, a juz mamy podwójne, potrójne i wiecej często kilkanaście kilogramowe dzieci noszą na tych brzuchach, wiec jakas tam aktywność pewnie by nie zaszkodziła.

  12. #1410
    Senior Member Awatar Reni83
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-06-22 zobacz kalendarz
    Posty
    533
    Dziewczynki, chyba troche złe zabrzmiałam Aktywność w ciąży jak najbardziej jestem za, oczywiście o ile nie ma przeciwwskazań. Ciaza to nie choroba- rowniez sie zgadzam. Nie mniej jednak sa takie sporty co do których w zyciu do głowy by mi nie przyszło zeby w ciąży sie podejmować. Tu zaliczam naprzyklad jazda na nartach czy tez łyżwach. Może sugeruje sie tym jak mi idzie jazda na powyższym i jak czesto zdarza mi sie zaliczyć glebę no ale mysle ze kazdy czuje na co może sobie pozwolić. Mnie pomysł z nartami bardzo zdziwił

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

czerwcowe mamusie 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.