Strona 83 z 476
Pokaż wyniki od 821 do 830 z 4755

Majówki 2017

  1. #821
    Senior Member
    Ewela35

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-31 zobacz kalendarz
    Posty
    101
    DanCial ja wizyte mam 27paż cały tydzień wyczekiwania

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #822
    Senior Member
    Ewela35

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-31 zobacz kalendarz
    Posty
    101
    Ogólnie ja tu chyba najstarsza wiekiem jestem? 35lat.Przynajmniej badania prenetalne będe mieć refundowane

  4. #823
    Member
    ola87

    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-08 zobacz kalendarz
    Posty
    52
    marteczkaa i Ewcia gratulacje! bardzo się cieszę razem z Wami nie wiedziałam, że już tak szybko można poznać płeć. I teraz sama się nie mogę doczekać do poniedziałku bo może i ja się dowiem spodziewałyście się że będzie taka płeć???

    i już o wózkach się tematy zaczęły... ale tempa nabrałyśmy Od razu mam lepszy humor jak Was poczytam. Ja po wizycie na 100% idę na zakupy po jakieś słodkie rzeczy dla maluszka Dziewczyny jak kupicie coś fajnego/potrzebnego dla swoich maluszków to koniecznie piszcie. Ja jestem zupełnie zielona w tym temacie więc bardzo chętnie Was poczytam

    My właściwie nikomu nie powiedzieliśmy, ale wszyscy wiedzieli że się zaczynamy starać więc chyba nie będzie aż takiej niespodzianki

    Dziewczyny czy do USG prenatalnego potrzeba jakiegoś super sprzętu, czy wystarczy że jest poprostu nowszy? Teraz się zastanawiam czy mój gin ma odpowiedni sprzęt... ;P

  5. #824
    Senior Member
    marteczkaa

    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    211
    ola87 Dzięki kochana! Trzymam kciuki, może w poniedziałek już się dowiesz coś więcej! Ja od kilku dni miałam jakieś takie przeczucie że chyba dziołszka będzie.. Mój mąż bardzo chciał syna hihi ale jak tylko dziś się dowiedział to poprpstu dawno nie widziałam w Nim takiej radości! Powiem szczerze że ten sprzęt co miałam prenatalne to faktycznie o niebo lepszy niż ten, który ma w gabinecie mój ginekolog (do gina chodzę do przychodni a badania robiłam w Krakowie prywatnie), ale i na tym i na tym wszystko ładnie widać. Nie ma się co przejmować sprzętem, jak tylko robią na nim USG i wychodzi to jest dobrze!

    Tak tak piszcie jak tylko kupicie coś fajnego dla Maluszków, ja też jestem w tym zielona totalnie i nie wiem od czego w ogóle zacząć..

  6. #825
    Member
    ola87

    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-08 zobacz kalendarz
    Posty
    52
    Ja jak sobie wyobrażam moje maleństwo to jakoś zawsze zaczynam od chłopca, ale po chwili już staje się on dziewuszką w różowych ciuszkach I jestem mega ciekawa jak to wkońcu będzie

    Ja chodzę prywatnie więc sprzęt jest nowy, poza tym myślę że gin by mnie wysłał do kogoś innego jakby nie mógł mi zrobić tego USG...

  7. #826
    Senior Member
    marteczkaa

    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    211
    Mnie też kuszą różowe ciuszki! Ostatnio w pepco widziałam takie cudowności....

    Aaaa no to na pewno sprzęt jest dobry i nie masz się co martwić Ja tylko dlatego chodzę na nfz, bo pracuje w tej przychodni, więc mam zaufanie do tego lekarza, że w stosunku do mnie będzie dokładny. Wierzę w to hihi

    A Wy pracujecie czy już na L4?

  8. #827
    Senior Member Awatar himcia
    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-14 zobacz kalendarz
    Posty
    835
    Czesc dziewczyny,

    gratuluje udanych wizyt! Oby tak dalej. I witamy nowe mamusie.
    Ania, napisz nam czasami co u Ciebie. Fajnie, ze nas czytasz.

    ja na razie powiedzialam ciazy mamie, tacie, bratu i jego zonie (wiec na pewno jej rodzina tez juz wie) i 3 kolezankom. Dwom bliskim (jedna wlasnie od kilku miesiecy stara sie o drugie dziecko, wiec ciezko mi bylo jej powiedziec) i jednej znajomej, ktora powiedziala mi, ze jest w ciazy i ma termin na maj tak jak ja. Rodzinie meza jeszcze nie mowilismy i pewnie powie w grudniu jak do nich pojedziemy.

    Kupowac, na razie nie nie kupuje. Wiekszosc rzeczy mamy. Moze po 3 trymestrze kupie jedne symboliczne body. Duzo mam ciuszkow po corce (nie znalismy plci, wiec sa unisex), na poczatku cos sie wybierze, a potem trzeba bedzie dokupic na lato, ale sklep mam 5 min od domu spacerem, wiec luz. Czekaja nas za to duze zakupy, jak fotelik samochodowy (nowy dla cory, drugie bobo bedzie jezdzic w tym, co cora teraz), lozeczko, wozek.

    Co do plci, to maz powiedzial, ze jednak nie chce znac, bo jak to bedzie dziewczyna znowu, to sie zalamie. Ja tez nie musze znac, fajnie tak z niespodzianka, wiec i tym razem moze nie sprawdzimy. Ale czuje, ze bedzie chlopak tym razem. Wolamy na niego na razie "Majkel".

    Co do pracy, ja nie pracuje zawodowo i tak, wiec nic sie nie zmienia. Zajmuje sie domem, maz mi troche bardziej pomaga, ale sam jest bardzo zapracowany ostatnio.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #828
    Senior Member Awatar Asia1988x
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    wielkopolska
    O mnie
    Jestem mamą i jestem w ciąży :)
    Posty
    2,188
    Himcia, Majkel to całkiem fajnie

    Ja w zeszłej ciąży od groszka na zdjęciu myślałam o nim jako chłopcu, a tu nie wiem bo jeszcze zdjęcia nie zobaczyłam

    wizytę mam 28.10. czyli jeszcze całe 9 dni, w dodatku o 19:00 dzięki Dziewczyny na słowa otuchy

    co do sprzętu usg, w poprzedniej ciąży chodziłam do tzw. "mistrza" usg, lekarz bardzo dobre opinie i oko, b.db. sprzęt. tu gdzie chodzę teraz jest gorszy (sprzęt) lekarka w porządku, ale niestety z małym dzieckiem nie widzę jakoś czekania po godzinie czy półtorej w kolejce, z kolei sama nie pojadę, a tutaj mogę podejść nawet pieszo bo mam bardzo blisko. Z tego co wiem na prenatalne wysyła gdzieś, tylko nie wiem czy na NFZ czy prywatnie. Chodzę prywatnie, ale moja koleżanka np. mimo, że chodziła prywatnie lekarz "znajdował" jakiś powód i wysyłał na NFZ do znajomego lekarza.



    22.10.2016(*)6tc
    tabela październikowych mam
    https://docs.google.com/spreadsheets...N9M/edit#gid=0

  11. #829
    Senior Member
    DanCia1

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-06 zobacz kalendarz
    Posty
    142
    Ja już na l4 od początku września. Ale tylko ze względu na to, że zostałam poinformowana, że po macierzyńskim nie mam tam powrotu, więc stwierdziłam, że nie będę im robić dobrze, tylko poodpoczywam sobie w domu. A Wy jak tam ?

  12. #830
    Member
    nataly

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Staram się o ciążę
    Posty
    50
    Marteczka i Ewcia gratulacje

    Jeśli chodzi o l4 to ja jestem od momentu kiedy się zorientowałam, że mogę jestem w ciąży, czyli bardzo szybko na l4 poszłam tylko dlatego, że pracuję w warunkach rakotwórczych i mutagennych i nie chciałam narażać fasolki.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.