Strona 225 z 476
Pokaż wyniki od 2,241 do 2,250 z 4755

Majówki 2017

  1. #2241
    Bobini -proszek do prania pachnie bardzo słabo jak mydełko, wiec nie ma uciążliwego zapachu.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2242
    Senior Member
    marteczkaa

    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    211
    Anabella bardzo Cię boli? Może zadzwoń albo podjedź do lekarza?

    Dzięki dziewczyny, ja myślałam nad Lovi, ale nie chciałabym, żeby ubranka aż tak bardzo pachniały.. Chyba pomyślę nad tym Bobini

    Jestem dziś taka roztargniona, że szok, posoliłam dwa razy ryż i wyszła taaaaaka solanka... :|

  4. #2243
    To raczej od tego czosnku. Ja bardzo go nie toleruje. Myślałam że w tabsach bedzie lepiej tolerowany. Ale niestety nie. Tak mi w brzuchu fermentuje że pewnie sasiedzi słyszą ten bulgot aż mi się odbija niesmacznie tym czosnkiem. Wiecej go nie biore i zobacze jak bedzie pozniej.
    Kamil kopie jak szalony więc też mu nie smakuje.
    Ogladam Madzie Gessler i idę spać

  5. #2244
    Juz tylko 3 dni i poniedzialek;!!!! Wizyta u lekarza... Jeśli maleństwo się odroci odpowiednio to sie dowiem czy chowa się tam Julka czy.. ( nie mam pomysłu na imię dla chłopca ; chyba wyczerpalam limit tajnych imion na trzech braci )
    Oby nic się nie zmieniło i została Julka. Grunt ze maleństwo zdrowe i ze nie możemy się juz doczekać żeby je wziasc w ramiona
    Czy czkawka w 21 tygodniu ciąży jest możliwa?? Przy żadnej ciąży tego nie doswiadczylam i takie miałam wczoraj wrazenie . zastanawiam się czy to faktycznie była czkawka ?

  6. #2245
    Senior Member Awatar Madzia_Q89
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-21 zobacz kalendarz
    Posty
    706
    Dziewczyny może wy mi pomożecie. Z różnych względów chciałabym przestawić swoją wizytę o tydzień wcześniej, problem w tym, że mam zwolnienie do 6 lutego czyli byłby tydzień różnicy. Wiecie może jak to wygląda i jak zrobić to z sensem?

  7. #2246
    Senior Member
    Kamowata

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-16 zobacz kalendarz
    Posty
    194
    Madzia, chyba musialabyś iść specjalnie po zwolnienie drugi raz, bo z tego co mi mówili to 3 dni po można donieść, ale nie wolno im wystawić na zapas.

    Ja kupiłam Lovelę w Rossmanie, nie wydaje mi się, żeby miała jakiś intensywny zapach - zobaczymy po praniu
    A co do spania to temat rzeka :P Dziś tylko 4 pobudki na siku, a chodzę i ziewam.
    W ogóle dziewczyny, w jakiej pozycji śpicie? Ja robię sobie twierdzę z rogala i po prostu kładę się na plecach - głowa i nogi są trochę wyżej.
    Dziś próbowałam spać i na jednym boku i na drugim, ale synuś tak protestował, że aż się śmiałam
    Skopał mnie jak nigdy i po prostu musiałam zmienić pozycje
    Jestem ciekawa jak Wy się kładziecie

  8. #2247
    Muszę przyznać że bardzo przyjemny jest ten plyn do prania bobini z rossmana wzielam sie za przepierke rzeczy. Po tylu latach leżenia na strychu ciut śmierdzą... A że miałam silny katar to dopiero dzisiaj to poczułam
    mam 2 komplety pościeli. I ochraniacz na materac i kocyki i kołderkę łóżeczka tylko brak...

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #2248
    Kamowata ja tylko na bokach juz mogę bo ledwie oddycham jak leze na plecach a i mój kręgosłup tego nie toleruje.
    Przy czym kiedy leżę na prawym boku mlody jest strasznie ruchliwy i spać nie daje. A na lewym długo nie leżę bo mi ręce dretwieją...wiec kręcę sie jak opętana z poduchą między nogami

  11. #2249
    Senior Member
    marteczkaa

    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    211
    Anabella aaa to jak od czosnku to okej, tzn. nie okej ale wiadomo hihi lepsze to niż coś innego. Ja to samo latam z tym rogalem raz na jedną stronę, raz na drugą, ale tak jak Kamowata też często się budzę Rzadko zasypiam na prawym boku bo mnie ugniata jajnik coś, umiłowałam sobie lewą stronę, z tym że wtulam się w rogala, a pod plecy daję jeszcze jaśka, mój mąż się wtula i mam mało opcji żeby się kokosić, ale w nocy się to zmienia hihi

    Madzia, lekarz może wystawić zwolnienie tylko 3 dni wstecz, więc po prostu i tak byś musiała przyjść 6 lub 9 lutego na wizytę.

    Majka289 gdzieś czytałam, że jak najbardziej jest możliwa

  12. #2250
    Senior Member
    DanCia1

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-06 zobacz kalendarz
    Posty
    142
    Hej Mamusie. Chwilę mnie nie było, bo nie miałam dostępu do internetu, a teraz ciężko mi nadrobić wszystkie wpisy.
    Kamowata ja zasypiam z rogalem na lewym boku i w takiej pozycji się budzę. Raczej nie biegam na siku w nocy, chyba że mąż się trzaska w kuchni i mnie obudzi :P Ta poducha to dla mnie najlepsza rzecz, na jaką mogłam trafić w ciąży.

    Byłam dziś na obciążeniu glukozą 75g. Nie było tak strasznie - choćby cukier puder z odrobiną wody, ale znośne. Wynik mnie zaskoczył bo na czczo cukier był super, a po 2 godzinach od wypicia glukozy było tylko 106 przy normie od 140.. (?) Nie wiem czy to już na hipoglikemie wskazuje czy nie.. może miała tak któraś z Was?
    Na szczęście reszta wyników się poprawiła.

    Synuś chyba będzie piłkarzem, bo mój pęcherz wziął sobie za piłkę i kopie, aż boli :P a najśmieszniejsze jest to jak odpukuje mniej więcej w to samo miejsce kiedy zapukam w brzuch :P

    Dziewczyny napiszcie jeszcze jak idzie wicie gniazdka ? Ja niedługo kończę remont i w końcu będę mogła mebelki wstawić do pokoju Synusia.. a później przyjdzie już powoli czas na odliczanie :P
    Stresujecie się już porodem ?

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.