Strona 818 z 1005
Pokaż wyniki od 8,171 do 8,180 z 10047

Kwietniówki 2017

  1. #8171
    Senior Member Awatar ania b
    Dołączył
    Jan 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    272
    Palina - no pewnie, ze bedzie dobrze!
    Meg nie zazdroszcze, ale tez musisz myslec pozytywnie.
    Z ta pepowina to chyba w czasie porodu wszystko jest kontrolowane i ewent. CC, ale przed to ciezka sprawa ...pamietam jak z Benem sie stresowalam. Na dodatek moja polozna zmienila prace i nie bylo terminow u innych takze mialam pod koniec duze przerwy miedzy wizytami ... wszystko bylo jakies takie nie do konca wtedy... teraz jest duzo lepiej, az sie boje to pisac...
    Sysiasia, no wlasnie tutaj nikt nie wywoluje jesli po terminie a nie ma innych przyczyn ... w Pl to chyba roznie ale najwyzej do 14 dni sie czeka. Wiem, ze po 14 dniach codziennie chodzila do szpitala na kontrole a ze wszystko bylo ok to czekali. Ale to musi byc meczace.

    Ben ostatnio kiepsko spi. Chyba czuje ze szykuja sie zmiany... i ze ja jestem inna.

    Ale macie sny dziewczyny ... ja swoich prawie nigdy nie pamietam. Z Beniem czesciej sie budzilam i gozej spalam to pamietalam troche, ale moje to fajne byly bardzo przyjemne

    Dziewczyny z dzieciaczkami rzadziej sie odzywaja, ale to tak juz jest-zajmuja sie maluszkami tym przed wuzytami zycze dobrych wiesci

    My czekamy na wozek, czas dostawy do 5tyg. uplywa we wtorek a ze go wysylaja z Holandii a ja nie mialam zadnego info, to wyslalam dzis maila z zapytaniem. Dostalam odp. ze w nastepnym tyg. otrzymaja dostawe ale oni... niezle. Jak juz bedzie wysylka do nas to nas poinformuja. W sumie sie dziwnie nie przejelam bo czulam, ze tak bedzie, ale maz sie wymarudzil. Takze z obietnicy ze bedzie na czas nici... wiem, ze jak wysla to nie powinno byc dluzej niz 3-4dni, ale kiedy wysla? Tego nawet oni nie wiedza.
    Dzis pierwsze ubranka Disi poprane i zaczelam ukladac w komodzie jej rzeczy. A ze komoda duza i mam jeszcze przewijak z polkami i lozeczko z szuflada to i czesciowo moje ubrania pociazowe Po weekendzie dostaniemy dostawe od szwagra z malymi rozmiarami a ze bede na urlopie od wtorku to powinnam ogarnac wszystko w przyszlym tyg. Tesciowa zaproponowala, ze jak bedzie w Norwegii to kupia nam pieluchy, bo tam sa duzo tansze... dobre co nie, a poza tym to wszystko jest strasznie drogie nawet dla Szwedow. W sumie to nie chcialam zbyt duzo bo nie wiem jakich bedziemy uzywac na poczatku pampers/ libero. Na koniec wyszlo ze kupia dla Bena i po jednej paczce nr 2. A w Pl w Lidlu sprzedaja pieluchy? Bo tutaj tak i one maja super rzepy, ale trzeba czesto znieniac wiec tylko dla tych maluchow polecam 2-8 mies. A libero to moge polecic np. Yzie, nw czy juz pisalam czy tylko myslalam o tym- byly duzo lepsze na poczatku dla Bena bo byl szczuply w bioderkach i dlugi a pampersy odstawaly mimo, ze wagowo ok przedzial. Ale rzepy maja kiepskie i Ben rosl szybko wiec od 4 przeszlam tylko na papmersy -lidlowskie nie nadazaly juz wchlanic.
    Dostalam tez wyniki- nie wykryli alergii i dobrze, ale qupki po przedszkolu luzne i chyba od pomidora ma czerwone wypieki po jedzeniu, ale to akurat powszechne u dzieci i szybko znikaja.
    Ale sie rozpisalam...znow
    A imiona... ja kiedys juz duuuzo napisalam. Jakos mi latwiej dla chlopcow. Ale oryginalnie i ladnie wg mnie to Ròża, Ida, Bianka. Z "dawniejszych" imion Tosia, Janina, Zosia, Kalina, Gabrysia. Z mojego otoczenia Klara, Karolina, Wiktoria, Malwina, Karina, Sara, Iza, Ada, Weronika. Popularne i ladne to na pewno Ala, Julia, Maja, Amelia, Lilka, Zuzia, Ola. Zreszta wszystkie dziewczyny wybraly jak dotad fajne imiona, ale Ania lubie najbardziej; p

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #8172
    Senior Member Awatar ania b
    Dołączył
    Jan 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    272
    O Helenka, zgadzam sie z Maminka. Hela to tak zadziornie; )

  4. #8173
    Senior Member Awatar Ala_D
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-29 zobacz kalendarz
    Posty
    305
    rzadziej się odzywam, ale ja np czytam na bieżąco
    ciekawi mnie co u Was, ale zawsze jak zaczynam odpisywać to albo ktoś wejdzie, albo Mała zaczyna marudzić
    teraz akurat wisi na cycu, to jest chwila a propos, co na bolace sutki? Mała musi jeść, a ja na samą myśl się robię blada z bólu

    Meg, dobrze, że już jest lepiej

    Palina, wiadomo, cc to nie jest super rzecz, ale jak ma pomóc Maleństwu, to trzeba przeżyć

    Trzymajcie się:*

  5. #8174
    Senior Member Awatar Ala_D
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-29 zobacz kalendarz
    Posty
    305
    Ale jestem zła!!!!
    Szpital ponoć tak bardzo na kp nastawiony. Jak prosiłam się kogolwiek przez pierwsze pół godziny kiedy Mała była ze mną, żeby mi ktoś pokazał jak prawidłowo przystawiać, to nikt nie miał czasu, musiałam "na czuja" to robić, a dzisiaj jakoś czas znaleźli, żeby zrobić butelkę i podać jej bez mojej zgody...

  6. #8175
    Dziękuje za przesłane imiona - są w nich te, które mają dziewczynki u nas w rodzinie i są piękne, a że rodzina duża to imiona porezerwowane cóż czekam na swoją malutką i wtedy zdecyduje jak ją zobaczę

    Ania ja tez czekałam na wózek długo i tak naprawdę był potrzebny po prawie dwóch tygodniach - na początku nosiłam małego w chuście. Pochwal się jaki model wybraliście - uwielbiam wózki

    Ala nie musisz zgadzać się na dokarmianie, zapytaj czy jest w szpitalu certyfikowany doradca laktacyjny - ważne, aby maluch brał całą brodawkę, a nie tylko koniec - mi właśnie przez ssanie samej końcówki po dwóch dniach krew ciekła, a skąd człowiek ma to wszystko wiedzieć ? jak to pierwszy raz. I drugie ja uważam, że purelan najlepszy, smarować po każdym przystawieniu i jeszcze swoim mlekiem. Cena wyższa fakt - ale z oszczędności można przypłacić utratą laktacji i wtedy dopiero koszta - puszka dobrego mleka 40 zł jak już ból nie do zniesienia to nakładki są w rozmiarach - więc proponuje umówić się ze sprzedawcą na zwrot - one są pakowane ale na oko da się ocenić - mi pasowały lovi - były mięciutkie -'siostrze z avent, ja przez nakładki karmiłam prawie tydzień - raz z raz bez - bo prawda taka, że te sutki trzeba zahartować

    Maminka - Julia ślicznie, ale mamy już w rodzinie

    Piękna dziś pogoda - muszę zagonić męża, aby umył taras po zimie, bo zapowiada się w weekend ponad 20 stopni to będziemy się wygrzewać

    Jest na forum tutaj super ogrodniczka Katarzyna- co mi doradzi na szybko do donic na teraz - myślałam o bratkach aby coś było kwiatowego - a nie umarzło, bo wiadomo jak to z naszą pogodą

    Miłego dnia dla Was

    Co u Yzy dobrego ? Okraglinka nas już opuściła na dobre - a szkoda, bo miała tą extra tabelę, w ogóle zostało tu bardzo mało mamusi - w tabeli pamiętam było ponad 30
    Ostatnio edytowane przez mami_mami ; 31-03-17 o 07:41

  7. #8176
    Senior Member Awatar MegW
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-14 zobacz kalendarz
    Posty
    246
    To moje Liczenie ruchów jest według Cardiff

    A tu o innych metodach http://www.bemam.pl/kopniaczki-w-nas...plodu-w-ciazy/

    Ala takie są realia w naszych szpitalach... w tym szpitalu co rodziłam wcześniej też były takie nadgorliwe... oczywiście nie w tą stronę co trzeba...

    Na brodawki niech mąż ci kupi jakąś maść np. Bepanten na brodawki, albo jakąś lanolinę,... albo coś panie w aptece podpowiedzą... Do tego możesz smarować swoim mlekiem i wietrz piersi aby się szybciej regenerowały... Trzymaj się kochana każda z nas przez to przechodziła ale dla maleństwa damy radę...



  8. #8177
    Senior Member
    Drzewko Pomarańczowe

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-10 zobacz kalendarz
    Posty
    552
    Ala, na poranione sutki dobrze robią podobno muszle laktacyjne. Ale nie takie nakładki do karmienia tylko takie do zakładania między karmieniem. Smarujesz brodawkę i zakładasz. I ona ma wtedy przewiew i jest izolowana od ubrania. I ma zbiorniczek na kapiące mleczko.
    Tu wklejam link, niech małż w aptekach popyta.
    http://www.empik.com/medela-oslona-o...Q&gclsrc=aw.ds

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #8178
    Senior Member Awatar yza
    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    okolice Łodzi
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-08-12 zobacz kalendarz
    Posty
    9,944
    Hej.
    Jestem i ja. Próbuję nadrobić, ale najczęściej to zasypiam by trochę zregenerować siły.
    Lucynka jest cudowna, jesteśmy same w pokoju rodzinnym, cisza i spokój J z nami nie zostaje na noc bo Ulcia też go potrzebuje! Wczoraj byliśmy wszyscy razem, calar nasza czwórka przez całe popołudnie
    Malutka spadła na wadze przez pierwsze dwie doby, ale wczoraj już zaczęła przybierać, wyniki ma wszystkie dobre i szczepienia już zaliczone jest cudowna pięknie ciągnie cyca i widzę, że z każdym dniem coraz częściej i więcej! I dobrze bo u mnie nawał się wczoraj zaczął, więc częste przystawianie przynosi mi ulgę. Śpioszkiem też jest i bardzo lubi szumisia który faktycznie działa!!!
    Tyle u nas w skrócie.

    Gratuluję dziewczyny szczęśliwych narodzin Waszych dzieci obyśmy wszystkie szybciutko mogły iść do domów!

    Za nierozpakowane trzymam kciuki by jak najlepiej zniosły końcówkę ciąży!

    Trzymajcie się cieplutko, a ja idę przytulić się do mojej Lucynki




    Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem

  11. #8179
    Cytat Zamieszczone przez Ala_D Zobacz posta
    Ale jestem zła!!!!
    Szpital ponoć tak bardzo na kp nastawiony. Jak prosiłam się kogolwiek przez pierwsze pół godziny kiedy Mała była ze mną, żeby mi ktoś pokazał jak prawidłowo przystawiać, to nikt nie miał czasu, musiałam "na czuja" to robić, a dzisiaj jakoś czas znaleźli, żeby zrobić butelkę i podać jej bez mojej zgody...
    Tez bym byla zła.... autentycznie zastanawiam sie czy do szpitala nie wydrukowac czegos takiego: https://www.hafija.pl/niedokarmiac.pdf tylko czy to cokolwiek da? Na szczescie u mnie w szpitalu jest room-in czyli dziecko zostaje na noc z mama (tylko nie wiem jak po cesarce..)

  12. #8180
    Szuimiś działa - tylko u mnie i ja i mój 2 letni syn nie umie się bez niego obejść dlatego Was pytałam czy któraś się nie uzależniła od tego - my ewidentnie tak - ale za to moje dziecko odkąd przestał ssać cyca w nocy - śpi od 21 do 9 rano, jak się przebudzi lub mówi przez sen to sensor się włącza i on idzie spać dalej śpi sam w pokoju i to szumidło jest extra

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.