Strona 81 z 1002
Pokaż wyniki od 801 do 810 z 10016

Kwietniówki 2017

  1. #801
    Member
    Kkarolcia27

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-03-31 zobacz kalendarz
    Posty
    55
    Cytat Zamieszczone przez aga8411 Zobacz posta
    Dobry...
    Kkasia wada jest ale funkcjonuje z nia normalne wszystkie objawy ze tak powiem chopiece dzialaja rano wiec nie ie ma z niczym problemow ale zobaczymy co bedzie dalejja mam chyba z wyliczen usg 8t6d
    Nastepna wizyta i szereg badan ale nawet nie staram sie na nfz odpuszczam
    Chlopaki spia
    Rosol zrobilam wczoraj wiec polowa roboty za mna
    Popoludniu jakas bielizne jade kupic bo cos przyciasnawa
    Milego dzionka mamausie
    Mój nick to Kkarolcia...

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #802
    Senior Member Awatar Okrąglinka
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Szczęśliwa Mamuśka - Cudownych Dzieciaczków ♡ & Aniołka ♡ (*)
    Posty
    10,577
    My juz od rana na nogach
    Szykujemy się na Imprezkę Rodzinna
    52 urodziny mojej Mamy i imieniny mojego Ojczyma
    Także mała siedzi z wałkami na głowie, bo chce mieć loki
    25.02.2011 21:50 4000g 56cm 10 pkt 40+4 tc SN

    Czekamy na Nasz Maleńki Cud <3 Szymuś <3

    16.05.2016 Aniołek (*) 9tc
    Tabela Kwietniówek - https://docs.google.com/spreadsheets...?usp=drive_web

  4. #803
    A my dzisiaj mamy leniwy dzień dopiero co wstaliśmy bo Julia spała do 9 a później szalała z nami w łóżku - lubie takie poranki.
    Tak się zastanawiamy nad wyjazdem nad morze bo jeszcze nie byliśmy na wakacjach ale znając życie moja ginekolog powie że lepiej nie jechać.
    Wczoraj z mężem pozwoliłam sobie na kolacje na fast food tak mnie póżniej męczyło że szkoda gadać.
    Miłego dnia

  5. #804
    Senior Member
    marteczkaa

    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    211
    Polecam morze Ja od kilku dni wlasnie sie urlopuje, dzis pogoda deszczowa ale nie przeszkadza to spacerom! milej niedzieli :*

  6. #805
    Senior Member Awatar sysiasia44
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    724
    Hej.. U mnie smutna niedziela bo maz wyjechal na kurs 300 km od nas :/ a wiec na dobre sie zaczelo pol roku rozstan..
    Tez czuje caly czas okropne zmeczenie i rozdraznienie..

  7. #806
    Senior Member Awatar sysiasia44
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    724
    Oj ja chetnie bym pojechala nad morze odpoczac

  8. #807
    Ja właśnie marzę o spacerach nad morze ale zająć życie nigdzie nie pojedziemy. Dopiero w styczniu na narty bo mąż w tamtym roku pokochał narty i pojedziemy ja oczywiście będę spacerować i odpoczywać.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #808
    Senior Member
    Maminka89

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-15 zobacz kalendarz
    Posty
    372
    Dziewczyny,
    Piszecie jak szalone, tyle stron miałam do nadrobienia

    Witam nowe mamy w naszym gronie

    U mnie nic się nie zmienia, wciąż na widok i zapach mięsa reaguję bardzo źle. Zanim coś zjem to muszę powąchać czy dam radę. Większość dnia mnie mdli, ale da się przeżyć.
    W piątek miałam słabszy dzień i jak zasnęłam po obiedzie to spałam 13 godzin! Szaleństwo

  11. #809
    Senior Member Awatar Magdzia
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Katowice
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-06-19 zobacz kalendarz
    Data
    19.06.2011
    Posty
    708
    hej,

    Znikłam na troche ale jak wracam po pracy do domu to jestem tak padnieta ze zasypiam jak tylko syna położę spać. Dom zarósł brudem a ja nie mam siły sprzątać Cały weekend byłam na szkoleniu wiec padnięta jestem.
    Co do ciąży to byłam w pt. na USG kropeczka urosła a serduszko pięknie bije. Kolejne badanie 30.09 a ja do tego czasu chyba oszaleje i wtedy pewnie pójdę na l4 bo narazie mi jeszcze nie dał a sił mam coraz mniej. Choć nie wiem czy dam rade ten miesiac popracować. Mam wycofac tabletki na insulinoodpornosć ale musze zacząc brać luteline ech ja do następnej wizyty oszaleje ze strachu czy wszystko ok

  12. #810
    Senior Member Awatar Magdzia
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Katowice
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-06-19 zobacz kalendarz
    Data
    19.06.2011
    Posty
    708
    co do objawów ciązowych to wszelkie kuchenne zapachy mnie mdlą i koło popołudnia czuje sie gorzej a właśnie pracuje od 11 do 17 wiec masakra.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.