Strona 672 z 1002
Pokaż wyniki od 6,711 do 6,720 z 10016

Kwietniówki 2017

  1. #6711
    Senior Member
    frezyjka

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-31 zobacz kalendarz
    Posty
    412
    Nie wiem jak wy ale ja mam wrażenie jakby mi sie brzuch obniżył. Lepiej mi sie oddycha przy tym tez.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #6712
    Senior Member Awatar yza
    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    okolice Łodzi
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-08-12 zobacz kalendarz
    Posty
    9,936
    Hej.
    Dzięki dziewczyny za odpowiedź.
    My też sporo jeździmy, tym bardziej, że przed nami wiosna i lato więc w miejscu siedzieć nie będziemy i faktycznie tak jest, że jak się ma fotelik na bazie, to później ten zapinany na pasy nie satysfakcjonuje.
    Jeśli chodzi o upuchliznę to niestety zmagam się z nią :/ pierścionków nie noszę już, buty ledwo wiążę. Niestety taki urok tej ciąży. Ulę urodziłam latem i nie miałam takich dolegliwości więc w moim przypadku nie ma zasady.

    Jestem po badaniach, strasznie dużo osób było na pobraniu, ale o dziwo - bez problemu mnie przepuścili. Wyniki jutro.
    Dzisiaj też KTG, ale dopiero wieczorem, jak J wróci z pracy.
    No i Ulcia poszła do przedszkola ale się cieszyła




    Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem

  4. #6713
    Senior Member Awatar yza
    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    okolice Łodzi
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-08-12 zobacz kalendarz
    Posty
    9,936
    Frezyjka, ja brzuch mam cały czas nisko. Taki urok :/
    Trochę wcześnie by Ci się brzuch obniżył!
    Kiedy masz wizytę u gin?




    Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem

  5. #6714
    Ja też mam brzuch nisko. Nie wiem jak mała jest teraz ułożona bo przy każdym jej ruchu tak mnie boli w dole brzucha że masakra. Wizyta dopiero za tydzień w czwartek.

  6. #6715
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    1,031
    witajcie a mnie oprócz pięknego słoneczka obudził przeogromny ból głowy zapowiada sie niezła migrena, bierzecie jakies leki przeciwbólowe, bo nie wiem ile wytrzymam

    frezyjka ja raczej mam jeszcze wysoko, a w pierwszej ciazy mi sie obniżył tak tydzień lub dwa przed rozwiązaniem, ale każdy ma inaczej, mi sie mega cięzko oddycha wiec usiska na przepone choc dziecko czuje bardzo nisko jak chodze


  7. #6716
    Senior Member
    Drzewko Pomarańczowe

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-10 zobacz kalendarz
    Posty
    549
    Dzień dobry Dziewczyny

    Ja tez puchnie . Na początku puchły mi tylko ręce a teraz to już i nogi i twarz. Czasami to wyglądam jak bym przytyła przez noc kilka kg.

    Ale cóż, takie uroki naszego stanu .

    A co do fotelików to my tez raczej dużo będziemy jeździć. Ale tak naprawdę to częstotliwość wyjazdów nie jesst miara bezpieczeństwa. Jest samochód, jest ryzyko.

  8. #6717
    Senior Member
    frezyjka

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-31 zobacz kalendarz
    Posty
    412
    Ja mam wizyte dopiero 13 marca bo miałam miec planowo w przyszły czwatrek ale mojego lekarza cały tydzien nie ma i mam na 13 umowiona dopiero. Kurcze a ja teraz znowu czesciej chodze siku i tez malęgo czuje nisko.

    zdecydowalismy z mezem jednak u nas bedzie Nikodem mial byc Szczepan ale padło na Nikodema jednak. Wybor juz ostatecznie został dokonany. No coz jednak chłopcy wybrali. W poprzednich ciazach to brzuch mi sie kilka dni przed porodem obnizył a tu w sumie to jeszcze ponad miesiac do terminu.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #6718
    Senior Member Awatar ania b
    Dołączył
    Jan 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    266
    Hej, zrobilam sobie przerwe bo znow kiepsko sie czuje, ach te mdlosci
    Nie puchbe ale stopa mi urosla, natomiast pierscionek i obraczka to niestety mi spadaja, raz malo nie zgubilam

  11. #6719
    Senior Member Awatar ania b
    Dołączył
    Jan 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-04-20 zobacz kalendarz
    Posty
    266
    Mi sie b. podobaly wozki cybex ale nie mialy pimpowanych kol a fotelik do mojego wozka nie pasowal. BeSafe tez ma fotelik z ta opcja lezenia, ale gdzies czytalam, ze lepiej zeby dziecko podczas jazdy nie znajdowalo sie w tej pozycji.

  12. #6720
    Senior Member Awatar yza
    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    okolice Łodzi
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-08-12 zobacz kalendarz
    Posty
    9,936
    Wiadomo, że nie może dziecko przebywać za długo w foteliku czy leżaczku, ale zdrowy rozsądek jest najważniejszy. Przecież jadąc nad morze kilka godzin, nie będę dzieliła podróży na kilka dni nawet jak jeździmy z Ulą teraz, to w dalszym ciągu robimy sobie przerwy, nie ma co się spieszyć, a komfort jest najważniejszy.




    Kiedy decydujesz się na dziecko, zgadasz się, że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.