Strona 388 z 1002
Pokaż wyniki od 3,871 do 3,880 z 10019

Kwietniówki 2017

  1. #3871
    U mnie zamrożone są już pierogi, bigos zamykam na gorąco w słoikach nie ma z nim problemu jak się zassie. Poza tym udało mi się od znajomych dorwać pięknego łososia świeżutko złowionego (nad morzem mieszkamy) wyfiletowałam, oskrobałam, podzieliłam na części i zamroziłam - i tak jest to najświeższa ryba jaką można było dorwać

    Nie wiem czy wiecie w jaki sposób restauracje z sushi chronią się przed niektórymi pasożytami? Mają świeżą rybę od dostawców i mrożą ją np. przez 48-72h w bardzo niskiej temperaturze, następnie podaje się, rozmrożoną (oczywiście przy zachowaniu zasad higieny), surową rybkę Nie takie więc mrożenie straszne jak je malują grunt to higiena i żeby jedzenie nie leżało długo w zamrażalniku.

    Poza tym skończyłam dość trudny okres w pracy Jutro jadę już tylko na jedno zebranie i wigilię Mam urlop do trzech króli

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #3872
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    1,031
    juz sie melduję, glukoza poszła super bez problemu wypiłam i zadnych skutków nie odczułam, wyniki pewnie jutro odbiorę
    a co u nas poza tym to córcia wyzdrowiała dopiero po antybiotyku wziewnym, ma nowe leki włączone po wizycie w poradni muko i w sumie wreszcie moge odetchnąc ze nie trzeba szpitala na razie,
    ja tez duzo badań ostatnio miłam od nefrologa i szczerze to troche zle mi wyszły, poziom witamin mam wiele zanizonych najbardziej witamina D

    robiłyście ją w ciazy bo mi z normy spadła do niskiego niedoboru a to ponoc mega ważna witamina?

    a poza tym to tez świeta i przygotowania itd


  4. #3873
    Senior Member Awatar sysiasia44
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    724
    Bylam po reszte zakupow q biedrze bo zawsze czegos brakuje.. Znowu sie nadzwigalam masakra..
    Wiolcia Ja robie tylko morfologie od ginekologa i to wszystko..



  5. #3874
    Senior Member Awatar Okrąglinka
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Szczęśliwa Mamuśka - Cudownych Dzieciaczków ♡ & Aniołka ♡ (*)
    Posty
    10,577
    Cytat Zamieszczone przez Wiolcia89 Zobacz posta
    juz sie melduję, glukoza poszła super bez problemu wypiłam i zadnych skutków nie odczułam, wyniki pewnie jutro odbiorę
    a co u nas poza tym to córcia wyzdrowiała dopiero po antybiotyku wziewnym, ma nowe leki włączone po wizycie w poradni muko i w sumie wreszcie moge odetchnąc ze nie trzeba szpitala na razie,
    ja tez duzo badań ostatnio miłam od nefrologa i szczerze to troche zle mi wyszły, poziom witamin mam wiele zanizonych najbardziej witamina D

    robiłyście ją w ciazy bo mi z normy spadła do niskiego niedoboru a to ponoc mega ważna witamina?

    a poza tym to tez świeta i przygotowania itd
    Ja łykam witaminę D.
    25.02.2011 21:50 4000g 56cm 10 pkt 40+4 tc SN

    Czekamy na Nasz Maleńki Cud <3 Szymuś <3

    16.05.2016 Aniołek (*) 9tc
    Tabela Kwietniówek - https://docs.google.com/spreadsheets...?usp=drive_web

  6. #3875
    Także biorę wit D, bo przed ciążą robiłam i miałam na granicy dolnej

  7. #3876
    Jeszcze przed ciążą brałam 2000 mg wit D dziennie (jak pamiętałam - niestety nie jestem mistrzem w pamiętaniu o tabletkach) i wit D przed ciążą doprowadziłam z poziomu 8 do 30 czyli do granicy normy. W ciąży biorę wit D w takiej samej dawce jak wcześniej i zrobiłam ostatnio badanie 22,8 z tego wnioskuję, że zapotrzebowanie wzrosło + oczywiście zmiana pory roku robi swoje. A no i przed ciążą, latem 2000 mg przyjmowałam w te dni w które przebywałam na zewnątrz mniej niż godzinę z odsłoniętym sensownym kawałkiem skóry Wit D robiłam z zalecenia endokrynologa.

    Dopiero euthyrox i ciąża nauczyły mnie w miarę regularnego przyjmowania leków

  8. #3877
    Senior Member Awatar sysiasia44
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    724
    A ta co w wit dla ciezarnych jest nie wystarcza? Przyjmujecie osobno?



  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #3878
    Ja dopiero po ostatniej wizycie u gin zaczęłam brać witaminy (Falvit Mama) bo zaczęły być widoczne drobne zmiany w morfologii. Wcześniej brałam wit D 2000 i jod 200. Zanim zaczęłam brać witaminy zadzwoniłam do endo bo to ona przepisała mi jod (w składzie Falvitu jest jod w tej samej dawce w której brałam osobno) to powiedziała że mam odstawić jod osobno a wit D dodatkowa zostaje.

    Ach no i Wiolcia cieszę się że glukozę udało się przeżyć gratuluję

  11. #3879
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    1,031
    he he powiem wam ze mi ta glukoza to nawet smakowała, wiem dziwna jestem przyniosłam sobie cytrynkę wiec miałam słodką lemoniade

    a co do witaminy D to dodam jeszcze ze we wrześniu tez ją badałam i miałam w normie ponad 30 wiec teraz mega spadek a tez łykam suplementy, choc do tej pory nie pilnowałam codziennie, no ale spadek jest znaczny mimo to, magnez i wapń tez mam znacznie obnizone wiec dzieciątko wyciaga i jednak jest spadek we wszystkim,
    w pierwszej ciązy nie miałam tylu badań wiec pojecia nie mam jakie miałam wyniki ale wtedy termin miałam na wrzesień wiec lato i słońce było w pełni


  12. #3880
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    1,031
    ach i jeszcze sie czasem zastanawiam jak to jest z tymi suplementami czy na pewno sie te minerały wchłaniają bo powiem wam ze przeciez niektore witaminy przyjmowane jednocześnie sie wykluczają, hmm


Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.