Strona 264 z 1005
Pokaż wyniki od 2,631 do 2,640 z 10047

Kwietniówki 2017

  1. #2631
    Senior Member Awatar yza
    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    okolice Łodzi
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-08-12 zobacz kalendarz
    Posty
    9,944
    Dzięki AnKucz Tobie również wszystkiego dobrego i skutecznych sposobów na walkę z plamami marchewkowymi

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2632
    Senior Member Awatar Okrąglinka
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Szczęśliwa Mamuśka - Cudownych Dzieciaczków ♡ & Aniołka ♡ (*)
    Posty
    10,577
    Cytat Zamieszczone przez yza Zobacz posta
    Pościel dla dzidziusia?
    Już wyprawka w ruch poszła?
    Jasne
    Już zbieram pomalutku

    Już mam łozeczko + pościel & rożki
    Pieluchy - pampersy
    Proszek
    Wanienke
    Laktator - juz miałam
    Kocyki 2 szt
    25.02.2011 21:50 4000g 56cm 10 pkt 40+4 tc SN

    Czekamy na Nasz Maleńki Cud <3 Szymuś <3

    16.05.2016 Aniołek (*) 9tc
    Tabela Kwietniówek - https://docs.google.com/spreadsheets...?usp=drive_web

  4. #2633
    Witajcie...
    Czytam Was...ale nie miałam czasu pisać, nie nawiążę też do wszystkiego...

    Widzę, że kolejne wizyty za Wami... ja się następnej nie mogę doczekać, bo idziemy ze starszą Córką

    Była mowa o prezentach na chrzest... my teraz na 5 lat kupujemy zestaw sztućców z Gerlacha lub Berghoffa dla naszej Małej, z grawerkiem od nas... na pamiątkę. Wiem, że takie rzeczy zamawiają na chrzest...moim zdaniem piękna i praktyczna pamiątka...

    U mnie o prezentach myślę już od dawna...bo Ania ma urodziny, Mikołaja, i Gwiazdkę w grudniu ... u mnie też tradycją jest kupowanie rodzinie prezentów, które przynosi Aniołek w Wigilię... więc trochę jest tego do ogarnięcia.
    Kilka prezentów dla Małej już leży... inne mam zapisane, bo zwykle tak jest że rodzinka się pyta... Ania ma dużo zabawek.... i chcę trochę spokojniej... Ale i tak się obłowi, bo każdy coś chce jej podarować przecież... będzie Lego Friends... być może bobas i ciuszki... coś z książek, może jakaś gra, i na pewno coś kreatywnego, bo ona uwielbia to robić... Z każdej grupy mam kilka pomysłów... wolę ogarnąć to wcześniej niż potem latać tuż przed... Korzystam głównie z netu...

    Dla rodziny tradycją stały się też kalendarze ścienne... ze zdjęciami na każdy miesiąc... polecam, bo zawsze wszyscy są zachwyceni i potem przez cały rok taki prezent raduje oko...

    Za tydzień już będę ogarniać dom... i przymierzać się do wyprawki. Bez względu na wynik egzaminu... W styczniu malowanie mieszkania... więc musze to opanować.

    Taki jakiś mało ciążowy ten mój post Synek szaleje... szczególnie po ... mandarynkach, które ja pochłaniam na kg... nie wiem co mi się stało. Lubiłam zawsze, ale teraz...to tak mnie do nich ciągnie. Sałatkę owocową mogę jeść na śniadanie obiad i kolację Okresowo mam bóle kręgosłupa, bo ogólnie mam z nim problem...więc to dla mnie nie jest zaskoczenie... mam rtylko nadzieje, że dużo gorzej nie będzie... Następna wizyta 8.12... i to już połówkowe... KIEDY TO ZLECIAŁO!!!! ??? Połowa ciąży...

    Okrąglinka, pochwal się pościelą i kocykami... ja się nie mogę doczekać wyprawkowych rzeczy... Ania będzie wybierała Też musze kupić poszewki jedne ... ale pewnie z Nino, chyba że coś mnie innego urzeknie ( mnie jak mnie, ale Anię... hehe) ... no i coś do kosza, bo mam takie nieatrakcyjne... jednak tu chyba się uśmiechnę do kogoś, żeby mi uszył, bo to niewymiarowe ...
    A kocyki...takie są teraz cudne... wyglądają niektóre jak sweterki... ale ceny? powalają z nóg... fajnie, jakby ktoś kiedyś o prezentach takich myślał hehe... kocyków nigdy za wiele...
    Zamawiam na dniach emolienty w aptece internetowej, więc może i kilka rzeczy do wyprawki...ale muszę sobie ceny porównać...

    U mnie się pierwsze ubranka pojawiają... kilka rzeczy z Canpol, bo wygrałam... Lovela bo była w dobrej cenie, ale bez zapasów, bo nie wiem czy nie uczuli... u Ani się sprawdziła...

    Miłego dnia Dziewczyny!
    Ostatnio edytowane przez CattiBrie ; 15-11-16 o 07:59

  5. #2634
    Senior Member Awatar Ann85
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem szczęśliwą mamą Maciusia i Ewuni
    Posty
    1,125
    Cytat Zamieszczone przez Okrąglinka Zobacz posta
    Jasne
    Już zbieram pomalutku

    Już mam łozeczko + pościel & rożki
    Pieluchy - pampersy
    Proszek
    Wanienke
    Laktator - juz miałam
    Kocyki 2 szt
    Podziwiam zaczęłaś właśnie baby boom

  6. #2635
    Senior Member Awatar Ann85
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem szczęśliwą mamą Maciusia i Ewuni
    Posty
    1,125
    Cytat Zamieszczone przez yza Zobacz posta
    Ann85, a jak to ogarnąć? Umówić się z taką położną by przychodziła?
    W ciąży z córką spotkałam się kilka razy z położną, ale w przychodni. Ciekawe czy będą jakieś "ale", że chciałabym się z nią spotykać raz w tygodniu w domu...
    Porozmawiam z nią dziś i napiszę konkrety jak to dokładnie wygląda

  7. #2636
    Senior Member Awatar Okrąglinka
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Szczęśliwa Mamuśka - Cudownych Dzieciaczków ♡ & Aniołka ♡ (*)
    Posty
    10,577
    No ja nie planowałam więcej dzieci, więc wszystko po Gabi poszło w świat - u moich byłych teściów może jest jeden wór z ciuchami - ale to wszystko takie typowo różowo-motylkowe.
    A ja póki co zbieram wszystko w neutralnych kolorach.kocyki kupiłam w Pepco - wtedy były po 19,99
    A takie milusie
    Pościel mamy kremowa z Misiem na księżycu co śpi. + baldachim to taka moja choroba, bardzo je lubię.
    W komplecie był ochraniacz, 2x prześcieradło, poszewca poduszka + kołdra, 2x rożki, organizator i śpiworek do spania
    Wszystko kupioneza bezcen bo 100 zł
    Proszek Lovela e promocji był więc mam do białego i koloru.
    A pieluchy tez była jakaś promocja - wiec mamy juz "2" w domu.

    Czy ja wiem czy Baby Boom. Wole po malutku juz gromadzić to i owo, bo nie wiadomo co się wydarzy po drodze.
    A ja jestem taka ze musze sama wszystkiego dopilnować
    25.02.2011 21:50 4000g 56cm 10 pkt 40+4 tc SN

    Czekamy na Nasz Maleńki Cud <3 Szymuś <3

    16.05.2016 Aniołek (*) 9tc
    Tabela Kwietniówek - https://docs.google.com/spreadsheets...?usp=drive_web

  8. #2637
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    1,031
    jejku jaka fatalna noc za mną, strasznie mnie nerki bolały, mam kamicę nerkową i juz sie martwie czy cos sie nie dzieje miałam kiedys taki eizod kilka lat temu z wodonerczem i zastojem, groziła mi operacja ale jakos przeszło, i teraz mocno sie obawiam czy jakiejs kolki nie dostane ehh chyba musze isc do jakiegos nefrologa


  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #2638
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    1,031
    Cytat Zamieszczone przez Okrąglinka Zobacz posta
    No ja nie planowałam więcej dzieci, więc wszystko po Gabi poszło w świat - u moich byłych teściów może jest jeden wór z ciuchami - ale to wszystko takie typowo różowo-motylkowe.
    A ja póki co zbieram wszystko w neutralnych kolorach.kocyki kupiłam w Pepco - wtedy były po 19,99
    A takie milusie
    Pościel mamy kremowa z Misiem na księżycu co śpi. + baldachim to taka moja choroba, bardzo je lubię.
    W komplecie był ochraniacz, 2x prześcieradło, poszewca poduszka + kołdra, 2x rożki, organizator i śpiworek do spania
    Wszystko kupioneza bezcen bo 100 zł
    Proszek Lovela e promocji był więc mam do białego i koloru.
    A pieluchy tez była jakaś promocja - wiec mamy juz "2" w domu.

    Czy ja wiem czy Baby Boom. Wole po malutku juz gromadzić to i owo, bo nie wiadomo co się wydarzy po drodze.
    A ja jestem taka ze musze sama wszystkiego dopilnować
    Z tym zostawianiem wszystkiego na później to sie zgadzam, ja nie jestem zabobonna wiec jak mam okazje to tez wole kupic wczesniej, moja koleżanka zostawiła sobie wiekszosc na później i niestety od 29 tyg jest zmuszona praktycznie do leżenia i nie może pochodzić po sklepach i itd wiec naprawdę korzystam z tego ze teraz mam dużo sił i brak przeciwwskazań


  11. #2639
    Senior Member Awatar Okrąglinka
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Szczęśliwa Mamuśka - Cudownych Dzieciaczków ♡ & Aniołka ♡ (*)
    Posty
    10,577
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	17.jpg
Wyświetleń:	33
Rozmiar:	69.6 KB
ID:	99140
    Pościel to prawie taka
    Tylko nie wszystko to co jest na zdjęciu

    Zamiast serduszek.mam gwiazdkę i księżyc
    25.02.2011 21:50 4000g 56cm 10 pkt 40+4 tc SN

    Czekamy na Nasz Maleńki Cud <3 Szymuś <3

    16.05.2016 Aniołek (*) 9tc
    Tabela Kwietniówek - https://docs.google.com/spreadsheets...?usp=drive_web

  12. #2640
    Co do położnej to u nas jest tak że jest położna Środowiskowa i ona każdej mamie przysługuję. Trzeba się do niej zgłosić i powiedzieć kiedy poród i w ogóle jak ciąża przebiega, fajne jest to że przyjeżdża do domu i nie trzeba nigdzie jeździć z maleństwem. Ja z Julką bedąc w 20 tygodniu zgłosiłam że termin mam na październik i przyjechała do mnie kilka razy sprawdziła tętno dziecka i powiedziała jak się przygotować do porodu. Po porodzie przyjeżdżała do nas co 3 dni, ważyła oglądała małą no i moje krocze i tak myło przez 4 tygodnie poźniej przyjechała w 6 tygodniu życia Julki. U nas też jest tak że położna sciąga w domu szwy po nacięciu krocza jeżeli jest taka potrzeba. Bardzo wiele dobrych rad dała mi jak postępować z takim maleństwem.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.