Strona 187 z 327
Pokaż wyniki od 1,861 do 1,870 z 3267

Kwietniówki 2017

  1. #1861
    Wiolcia to jest najgorsze gdy trzeba z dzieckiem jechać do szpitala. Mam nadzieję że w tym szpitalu będą dobre warunki dla Ciebie bo w niektórych szpitalach jest tak że rodzicom nalezy się tylko krzesło do spania. Wiesz będą tam też inne dzieci wiec nie będzie tak źle. A jezeli mogę spytać co dolega Twojej córce?
    Tulę Cie mocno i uszki do góry będzie dobrze!

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1862
    Senior Member
    aga8411

    Dołączył
    Aug 2016
    Mieszka w
    Sosnowiec
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-11 zobacz kalendarz
    Posty
    163
    Wiolcia duzo zdrowka dla cory i wspolczuje bo to ciezkie przezycie ale dasz rade... Trzymaj sie

  4. #1863
    Senior Member Awatar Ann85
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem szczęśliwą mamą Maciusia :)
    Posty
    926
    Wiolcia dużo wytrwałości i ogrom zdrowia dla córy!!
    Niezapomnij dbać o siebie i maleństwo, szpital to specyficzne środowisko.
    Pamiętaj, że jesteśmy z Tobą!!

    Okrąglinka super pomysł z tym "kalendarzem"

  5. #1864
    Member
    figa1

    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    80
    Wiolcia - trzymajcie się!
    Naszykuj troche bajek do oglądania - przydają się, jak trzeba dziecko w łóżku przetrzymać.
    Książeczki i coś do rysowania wskazane.
    U nas jeszcze w ruch zawsze szły karty i dużo czytania.
    Zadbaj też o siebie - może przynajmniej mniejsza sala, żeby nie złapać rota, bo jednak zakażenia szpitalne się zdarzają, a teraz taki sezon, że rota na czasie.

    Na welflon zakładałam moim skarpetkę, albo cienką rękawiczkę - nawet pięciolatka to akceptowała.

    Oby badania wyszły prawidłowo.
    Dużo zdrowia dla was!

  6. #1865
    Senior Member
    sysiasia44

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    314
    Wiolciu oby te dni szybko zlecialy w tym szpitalu i zebyscie szybko o tym zapomnialy :* Zdrowka. Niestety nie mam pojecia jak wykonuje sie tomografie..

  7. #1866
    Senior Member Awatar Okrąglinka
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Idealna Mama Idealnej Córeczki :) ♡ & Aniołka (*) ♡
    Posty
    10,241
    No i mam maly szpital w domu.
    Nasza Córcia zaniemówiła.
    Jeśli jej nie przejdzie zostanie z Miśkiem jutro w domu.

    Ja juz w łóżeczku
    Dobrej nocki
    25.02.2011 21:50 4000g 56cm 10 pkt 40+4 tc SN

    Czekamy na Nasz Maleńki Cud <3

    16.05.2016 Aniołek (*) 9tc
    Tabela Kwietniówek - https://docs.google.com/spreadsheets...?usp=drive_web

  8. #1867
    Member
    Róża85

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-18 zobacz kalendarz
    Posty
    50
    A ja mam pytanie do tych, które już są Mamusiami Jakie to uczucie że dziecko się rusza w brzuszku? Po czym to poznam, że to mój Skarbek się rusza? uczucie, że coś pływa w brzuchu? też się nie mogę doczekać, a nie wiem czy się zorientuję

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1868
    Senior Member Awatar Ann85
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem szczęśliwą mamą Maciusia :)
    Posty
    926
    Pierwsze ruchy zapamiętałam jako smyranie w brzuszku , cudowne uczucie

  11. #1869
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    889
    dziewczyny bardzo dziękuję za wsparcie i słowa otuchy jesteście kochane
    Palina moja córcia jest chora na mukowiscydoze wiec w sumie bardzo poważną chorobe i stad koniecznośc tylu badań i to co jakis czas choc do tej pory to tak jakos nie miała na raz robionych tylko na jakichs jednodniowych wizytach,
    bardzo wiele przeszłyśmy wiele pobytów tylko jak była niemowlakiem to psychicznie było łatwiej a teraz to juz jest taka kumata i przezywa bardzo a ja z nią, zasze staram sie być odporna na ile to mozliwe ale przez ciąże to nerwy mam straszne
    co do oddziału to widziałam i są świetne warunki także chociaż uff pod tym względem i wiedza ze jestem w ciazy wiec lekarka mówiła pielęgniarkom zeby o mnie dbały to mały nowy oddział, nie pediatria gdzie jest dużo dzieci takze o to sie nie matrwie


  12. #1870
    Senior Member Awatar Ann85
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem szczęśliwą mamą Maciusia :)
    Posty
    926
    Wiolcia jak oddział ok, to chociaż takie plusy z tej całej sytuacji. Trzymaj się dzielnie!

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.