Strona 183 z 327
Pokaż wyniki od 1,821 do 1,830 z 3267

Kwietniówki 2017

  1. #1821
    Member
    figa1

    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-12 zobacz kalendarz
    Posty
    80
    Alex to cudownie!
    A jak skurcze? Nadal męczą?

    CattiBrie - pięknie wyglądałaś.

    Inne brzuszki też już ślicznie wyglądają.

    Na mnie w tej materii nie liczcie - wstawienie suwaczka to za duża filozofia, a co dopiero zdjęcia?

    Okrąglinka - zdrówka dla m.!
    Oby was nie pozarażał, bo angina to jednak wredota straszna.

    U mnie pogoda "pod zdechłym Azorkiem".
    Ciapi i szaro jest bardzo.
    Nic bym nie robiła najchętniej i na szczęście niewiele muszę
    Ale dziś na kolację marzę o paście jajecznej i zamierzam to marzenie spełnić.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1822
    Junior Member
    Anita88

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-09 zobacz kalendarz
    Data
    9.04.2017
    Posty
    2
    Witam wszystkie przyszłe mamusie
    Czytam to forum już od kilku dni, pora wreszcie dołączyć do Waszego grona Mój termin porodu wypada 9.04 (chyba narazie jestem jedyna). To moja pierwsza ciąża. Wszystkie wyniki jak narazie w normie, usg genetyczne miałam tydzień temu, także wiem, że z maluszkiem tez wszystko w porządku
    Pozdrawiam


  4. #1823
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    889
    Anita88 witamy fajnie ze dołaczyłaś
    figa1 ale mi smaka na paste jajeczną zrobiłaś chyba nie zasnę jak jej nie zrobie

    u mnie dzis ok strasznego powera miałam na wszystko, kilka prań zrobiłam posprzątałam pościel zmieniłam i jeszcze kilka rzeczy ogarnęłam odkładanych a ui jeszcze byłam u lekarza po recepte na tarczyce i w sumie musze jeszcze mała wykąpać i poinhalowac bo kaszle strasznie

    pozdrawiam i działam dalej


  5. #1824
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    889
    aaa brzuszki sliczne


  6. #1825
    Senior Member Awatar Ann85
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem szczęśliwą mamą Maciusia :)
    Posty
    926
    Cześć dziewczyny, fajnie że nas przybywa
    Brzuszki śliczne, w ogóle ciążowe krągłości zawsze mi się podobały, coś po prostu jest w tym stanie błogosławionym

    Wiolcia ja dziś też miałam dzień na działanie więc wykorzystałam ile się da.

    Dopadł mnie jednak kaszel, to z tych gorszych wieści, ale inhalator poszedł w ruch i mam nadzieję że szybko minie.

  7. #1826
    Senior Member Awatar Wiolcia89
    Dołączył
    Jan 2013
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-30 zobacz kalendarz
    Posty
    889
    pasta z bułką zjedzona jejku ale kcal na noc dołozyłam, ale pyszna była dawno mnie tak nie wzięło na jakies jedzenie

    Ann85 takie dni warto wykorzystywać bo jednak często jest tak ze sie nie ma ochoty tylka podnieść z kanapy i wszytko musi czekać, szybkiego powrotu do zdrowia


  8. #1827
    Member
    Invis

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-29 zobacz kalendarz
    Posty
    45
    Pytanie do dziewczyn, które miały już prenatalne - czy robiłyście też test papp-a? Mam usg prenatalne w czwartek i jakoś do tej pory o nim nie myślałam, ale obejrzałam dziś nowy film mama ginekolog i zaczęłam się zastanawiać. Jeśli tak, to czy miałyście skierowanie na nfz czy robiłyście prywatnie? Czy miałyście jakieś wskazania do tego badania?

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1828
    Invis, nie miałam wskazań i nie robiłam tego testu...

    My już po wizycie... 9 cm z kawałkiem zdrowego bobasa ... i jednak SYN! Muszę się przyzwyczaić, bo jakoś byłam nastawiona na pannę...hehe.. Będzie się działo!
    Ale cieszę się, że zdrowy... ... i cieszę się bo będziemy kompletować nową wyprawkę hehe...bo z tych aniowych to niewiele ciuszków się nada pewnie hehe...

    Idę do męża na kolację.. pasta z awokado ...pycha i zdrowe!

  11. #1829
    Senior Member
    aga8411

    Dołączył
    Aug 2016
    Mieszka w
    Sosnowiec
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-11 zobacz kalendarz
    Posty
    163
    Witam
    Maz spakowany i wyjezdza o 9 rano jeszcze malego zaprowdzi i tyle
    Bedzie smutno i jeszcze na L4 jestem i to tez nie pomoze ale jak trzeba to trzeba
    Ciesze sie ze wszystkie rosniemy zdrowo
    Ja obecnie czuje sie jak balon ogolnie rozmiar bez zmian tylko brzuszek nie wchodzi.. Hihi
    Dobrze ze Was mam to moze nie bede plakac codziennie
    Mam syna w domu i musze byc silna bo on bardzo emocjonalny i martwi sie jak sie nie usmiecham

  12. #1830
    Senior Member Awatar Ala_D
    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-05 zobacz kalendarz
    Posty
    117
    Hej Anita!
    Invis, ja robiłam też test pappa, miałam skierowanie ze względu na brata mojej mamy, który jest chory, a z tego co słyszałam prywatnie kosztuje on około 200zł
    CartiBrie, gratulacje!

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.