Strona 65 z 211
Pokaż wyniki od 641 do 650 z 2107

Marcówki 2017 na start !

  1. #641
    Senior Member
    nihill

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-21 zobacz kalendarz
    Posty
    110
    hej..powoli nadrabiam wasze wypowiedzi, wklepałyście 5 stron przez jeden wieczór.

    Moje wczorajsze USG to zalew radości...serduszko bije, ciąża przebiega prawidłowo. Brak oznak odklejania kosmówki. Wiek ciąży co do dnia zgadza się z wyliczeniami kalendarza więc dziś zaczęłam 9 tydzień ciąży.

    Dziś mój ostatni dzień w pracy przed zaplanowanym urlopem, pewnie podczas wyjazdu będę tutaj rzadziej zaglądać ale trzymam kciuki za was.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #642
    Senior Member
    nihill

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-21 zobacz kalendarz
    Posty
    110
    po powrocie z wakacji robię tylko podstawowe badanie krwi i moczu. 1 września mam kolejną wizytę u gina i wówczas kolejne usg i skierowanie na komplet badań.

  4. #643
    Member
    magnoliaa

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-16 zobacz kalendarz
    Posty
    51
    Cytat Zamieszczone przez anek88 Zobacz posta
    Dagmaraz bardzo sie ciesze ze dzidzia urosla i nadrobila, i fajnie ze bedziesz u lekarza, ktoremu ufasz ♡
    U mnie dzisiaj troszke lepszy humor, ale nie moglam zasnac do 1 nad razem bo myslalam ze mi glowe rozsadzi tak mnie bolala O.o
    Co do tesciow tez sie nie wypowiadam...? Aktualnie czekam na decyzje czy tesciowa orzyjedzie w przyszlym tygodniu od rana do 14 zajac wie jula bo ja nie moge, moja mama od poniedzialku do srody tez ma pierwsza zmiane jak maz, a w czwartek idzie do szpitala na operacje na zylaki, wiec zostaje nam ona, dodam, ze nie pracuje tylko tak o siedzi w domu, nie ma zadnych stalych obowiazkow ani niczego... tylko krotko mówiąc jest hipochondrykiem i jest wygodna.. no wiec sie tak zastanawia i czekamy na odpowiedz... O.l
    anek88 moja teściowa tez wiecznie była niezadowolona a ulubione zdanie to : mi się nie chce.
    Ciesze się,ze dzisiaj trochę lepiej u ciebie z samopoczuciem bo ja nadal jestem jakaś niespokojna:/
    Niby wszystko ok ale martwię się, ze z tych moich objawów to tylko ból piersi został i leciutkie nudności raz na jakiś czas. Boje się,ze może serduszko już przestało bić a ja dopiero się dowiem za ponad tydzień:/
    Jadę na weekend do rodziców to może nie będę miała czasu tak wszystkiego analizować i roztrząsać

  5. #644
    Senior Member
    nihill

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-21 zobacz kalendarz
    Posty
    110
    Co do teściów, to ja ze swoimi mam kontakt umiarkowany, choć mieszkamy w tym samym mieście. Są uprzejmi , serdeczni i nic złego mi nie zrobili jednak odczuwam dyskomfort naszych relacji, bo wiem że są nieszczerzy. Jesteśmy z mężem traktowani jak członkowie rodziny ale tej gorszej kategorii. Na piedestale zawsze była siostra mojego męża z rodziną choć teściowie mają troje dzieci to reszta dla niech nie istnieje. I choć siostra męża wiedzie normalne życie to każdy się użala nad nią, trzeba ją wspierać na każdej płaszczyźnie. Teściowe jej dzieci traktują pierwszorzędnie w stosunku do innej wnuczki.

    To samo będzie u nas.... Nasze dziecko zawsze będzie w cieniu dzieci szwagierki, bo przecież tamte są najcudowniejsze na świecie....mnie się o to nie rusza, nie mam żalu, bo wiele już w życiu przykrości doświadczyłam i ludzkich zawiści widziałam. Żal mi tylko męża, bo nie może liczyć na najbliższych. Chciałby podzielić się z nimi swoją radością, ale rodziców to nie interesuje, bo oni mają swoją ukochaną córeczkę.

    Przykład...Budujemy z mężem dom, teściowa nigdy nie była nawet na działce, a jak maż podczas obiadu chce im powiedzieć na jakim jesteśmy etapie, to słyszy: no fajnie, ale u twojej siostry to tak ciasno, dwoje dzieci i dwa pokoje tylko....wiec mąż przestał opowiadać.
    Jak zapraszał rodziców na działkę, to usłyszał że nie mają czasu bo muszą jechać do jego siostry pomóc przy dzieciach itd.

    Teraz ja jestem w 9 tygodniu ciąży, a ta siostra męża w 10 tygodniu i już wiem że zawsze będę gorzej wyglądać w ciąży, zawsze będę miała nie taki brzuch jak należy bo szwagierka ma lepszy. Ja chcę rodzić SN a moja szwagierka CC i mój wybór też będzie gorszy, będę gorzej karmić i wychowywać dziecko...itd.... aż chciałoby się nikomu o ciąży nie mówić. Jakie znaczenie ma nasze pierwsze dziecko skoro siostra spodziewa się trzeciego...

  6. #645
    Nihill cudowne wiesci ♡♡

    Magnoliaa ja naet nie poruszam tematy objawow bo tak jak pisalam uwierz mi na slowo ja nie mam juz zadnego, nawet piersi odrobine nie bola i zrobily sie miekkie ( stad moj wczorajszy humor) ale wiem ze jesli serduszko bijel to nie pomoge dzidzusiowi tymi myslami:-( wiec zbieram sie do kupy..






    Aniołek[*] kwiecień 2016...

  7. #646
    Eh Nihil z tymi tesciami... ja nie wiem skad sie biora tacy ludzie.., jak tak mozna :-/






    Aniołek[*] kwiecień 2016...

  8. #647
    Nihil to super że wszystko w porządku. Co do teściów mam identyczna sytuację z rodzicami męża normalnie jak bym czytała o sobie. Mnie też nie obchodzi to co teście myślą

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #648
    Senior Member
    nihill

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-21 zobacz kalendarz
    Posty
    110
    Anek pewnie ze tak, powinnaś się uspokoić choć wiem ze Ci ciężko. Jednak myślę, że tak leżąc w domu trochę panikujesz...Pewnie przykuwasz wielką uwagę każdemu szczegółowi swojego ciała i doszukujesz się podświadomie problemów. Wierzę że wszystko jest w porządku...Może hormony trochę inaczej pracują i dlatego masz inne odczucia niż te na które liczysz. Ja nie mam mdłości, zero... gdyby nie lekki ból brzucha czasem do zapomniałabym o ciąży. Lekarka mnie uspokoiła, mówiąc że to moja wyobraźnia o symptomach ciąży nakręca myślenie negatywne...

  11. #649
    Nihill dokladnie:-) dlatego staram sie spiac do kupy;-) co do skupiania sie na objawach to nie mam wlasnie sie na czym skupiac bo ich nie ma :-) ale moze taka moja uroda, przy julce byly tylko lekkie nudnosci i bol piersi. Wiec i tu moze byc lajtowo:-)
    Hehe oczywiscie to nastawienie jest na chwile obecna nie wiem co bedzie jutro czy pojutrze ale tlumacze to sobie wlasnie wahaniami nastroju w ciazy hahaha xD






    Aniołek[*] kwiecień 2016...

  12. #650
    Dziewczyny tak się martwię, że całą noc nie spałam. Podczas kłótni z teściem serio serce szybko mi tak biło...i głęboko oddychałam... że naprawdę boję się, że zaszkodziłam dziecku



Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

marcówki 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.