Strona 105 z 211
Pokaż wyniki od 1,041 do 1,050 z 2107

Marcówki 2017 na start !

  1. #1041
    Member
    Auri

    Dołączył
    Dec 2014
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-05-30 zobacz kalendarz
    Posty
    45
    Co do ospy to jeszcze nie szczepilam, teraz zabrałam mała ze żłobka to raczej nie będę szczepila ale przed przedszkolem na pewno. Sporo lekarzy mi poleca niby dzieci łagodniej przechodza po szczepieniu

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1042
    Senior Member
    nihill

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-21 zobacz kalendarz
    Posty
    110
    Anek to wspaniałe że słuchacie serduszka w domu, my jutro dopiero mamy pierwszy raz usłyszeć dziecko podczas USG.

    U mnie wszystko dobrze, choć martwi mnie ból brzuch, rwący i obolały szczególnie podczas dotyku. Zaczął się wczoraj, poczekam do wizyty i zobaczymy czy wszystko dobrze.

  4. #1043
    Senior Member Awatar KlaudiaB
    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Wrocław
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-03 zobacz kalendarz
    Posty
    102
    o kurcze! Ale naskorbałyście prze te kilka dni! Postaram się nadrobić U nas wraca powoli chęć na mięso i kawę! Senność też już powoli mija. Więc witaj cudowny drugi trymestrze! W weekend byliśmy z mym lubym w Pałacu Staniszów pod Jelenia Górą - taki wyjazd w ramach urodzin. I wróciłam do domu już jako narzeczona Więc wszystko pięknie się układa! W piątek kolejna wizyta u lekarza ale tym razem już na spokojnie i bez stresu Pozdrawiam wszystkie ciężarówki

  5. #1044
    Anek88 moja waga również jak sprzed ciąży a nawet 1,5kg mniej, zupełnie się tym nie przejmuje. W pierwszej ciąży zaczęłam tyć dopiero ok.4 miesiąca. Dzieciaczki są jeszcze malusie aby jakoś szczególnie odczuć duży skok wagi

  6. #1045
    Senior Member Awatar dagmaraz
    Dołączył
    Dec 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-09-11 zobacz kalendarz
    Posty
    1,680
    Cytat Zamieszczone przez anek88 Zobacz posta
    Aaa i wiem co mialwm jeszcze pisac. Wazyla mnie i mierzyla i niestety moja waga ani drgnie O.o troche srednio... za chwile koniec 1 trymestru a waga jak z przed ciazy:-/ Ale to chyna tak jak u Ciebie ola tak?:-)
    anek tylko sie cieszyc.ja wlasnie bardzo bym chciala w pierwszym trymestrze utrzymac wage.w pierwszej ciazy tez zaczelam tyc dopiero od 2 trymestru.nasze dzieci jeszcze tycie sa,macica tez nie za wielka to i kg nie przybywa.za pasem drugi trymestr to sie zacznie szybki rozrost i brzucha i kg naszych

  7. #1046
    Member
    Ola1403

    Dołączył
    Aug 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-19 zobacz kalendarz
    Data
    19 marzec 2017
    Posty
    44
    Hehe ile sie dzieje , ciesze sie ze u Was coraz lepiej Moja fasola ma juz 5.1 cm, w ubiegly pt bylo 4.3 , szybko przybywa przeziernosc karkowa 1.3, wszystko ok, niestety moj luby sie spoznil na usg i w sumie dopiero przeszedl mi foch mimo to wciaz mysle czy nie zrobic pappa

  8. #1047
    Junior Member
    AniaK112

    Dołączył
    Jul 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-03-13 zobacz kalendarz
    Posty
    10
    Cześć dziewczyny ja już po prenatalnych maluszek jest zdrowy podobno bardziej chłopak niż dziewczynka ale zobaczymy. bardzo się cieszęa i termin porodu wg usg mam na 9 marca wiec 4 dni do przodu

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1048
    Senior Member
    ryjek

    Dołączył
    Mar 2012
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2012-08-04 zobacz kalendarz
    Posty
    1,677
    Cytat Zamieszczone przez Pati82 Zobacz posta
    Anek super wiadomość Ja z jeden strony się cieszę,że mały idzie do szkoły,z drugiej wiem,że skończy się spanie do 10-ej i zaczną obowiązki.Do tego wszystkiego zapisaliśmy Oskara do szkółki piłkarskiej treningi będą 3 razy w tygodniu.Dziewczyny mające dzieci myślałyście o zaszczepieniu ich przeciwko ospie?
    Ja nie szczepię dzieci przeciw ospie. Mój starszy syn ma ją już za sobą.


    [url=http://www.suwaczki.com/][/url


  11. #1049
    Senior Member Awatar Paula07
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Aniołkowa mama Igorek,Marcyś,Wojtuś
    Posty
    787
    Z wagą mnie się już przytylo nie całe 3 kg ale to pewnie dlatego,ze zmieniłam w zupełności tryb życia + wpierdzielam słodycze i to pewnie one mnie tak załatwimy
    Ja wczoraj miałam prenatalne,u nas również wszystko w najlepszym porządku

  12. #1050
    Senior Member
    ryjek

    Dołączył
    Mar 2012
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2012-08-04 zobacz kalendarz
    Posty
    1,677
    Dziewczyny a co z tą tabelką była już robiona a przegapiłam czy nie było?


    [url=http://www.suwaczki.com/][/url


Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

marcówki 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.