Strona 88 z 91
Pokaż wyniki od 871 do 880 z 903

Lutowe maleństwa 2017

  1. #871
    Junior Member
    mmaarta

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-20 zobacz kalendarz
    Posty
    14
    No tak to zrozumiałe u Ciebie, ale bedzie dobrze !
    Ja mimo wszystko i tak sie ciagle martwie i myśle czy wszystko w porządku ale to chyba każda tak ma

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #872
    Hey, nie mam laptopa dlatego mnie nie ma. Dziewczyny poradźcie, nie mam gorączki, ani kataru ani bóli mięśni. Tylko mam ból gardła psikam argentinem T mam rumianek do płukania i prenalen syrop dla kobiet w ciąży. Do lekarza nie idę bo gorączki nie mam...czy taki ból jest niebezpieczny dla dziecka ?



  4. #873
    Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-02 zobacz kalendarz
    Posty
    67
    malinowa
    jesli nie masz goraczki to wszystko ok, chyba ze bedzie przeciagac sie ponad tydzien to wtedy trzeba sie udac na kontrole


  5. #874
    Member
    MałaM

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-22 zobacz kalendarz
    Posty
    49
    Marta ja idę na 3 badanie. U mnie też wszystko do tej pory ok ale lekarz u którego robię prenatalne ma lepszy sprzęt usg. Poza tym jest to uzupełnienie poprzednich badań więc lekarz może porównać czy jest ok, jak dzieciak rośnie itp. Jak już zaczęłam to ciagnę do końca.

  6. #875
    Malinowa na ból gardła spróbuj wodę z solą wypić lub zakończyć posiłek grudka soli. Ja na 3 prenatalne idę we środę. Dziś mnie trochę brzuch boli dołem. Mam nadzieje ze to nic wielkiego. Pozatym staram się luzowac ze względu na bol spojenia lonowego ale cciężko mi idzie przy malutkiej. Poza tym ja nie lubię tak nic nie robić. Ciągle ciągnie mnie bym coś wstała i zrobiła. Pozdrawiam

  7. #876
    Senior Member
    Ola21061987

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Toruń
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-06-25 zobacz kalendarz
    Posty
    1,137
    Hey ! Jeśli chodzi o prenatalne to ja nie pomogę ,nie robiłam ich choć myślałam o tym .Szczerze to dla mnie jeśli jest skierowanie od lekarza to ok ale samemu nie warto iść i płacić ....Szwagierka robila,placila i co nie wykryli wady płuca która według mojej gin jest bardzo widoczna na usg .....Być może w przypadku prenatalnego tego inwazyjnego z naklowaniem jest większa szansa na wykrycie wszystkiego nie wiem ....ona miała wyniki krwi i usg.

  8. #877
    Senior Member
    Ola21061987

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Toruń
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-06-25 zobacz kalendarz
    Posty
    1,137
    Komiwa dzięki ze pytasz :-) U nas po wizycie wszystko ,wszystko pozamykane,lozysko dobrze ulozone,wody plodowe ok ,tylko mały ulozony jeszcze miednicowo ale tym mam się na razie nie martwic....Dostalam tylko jakieś wysypki na piersiach i udach ,moja gin mówi że wygląda na reakcje alergiczne na jakiś pokarm także dostalam wapno i fenistil i mam obserwowac swoją dietę ,wykluczyć cytrusy .Aha A synus wazy już 1,5 kg także kawal chłopa i dok powiedziała że prawdopodobnie będzie większy od córki także prawidłowo :-) Następna wizyta 23.12 :-)

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #878
    Senior Member
    rulowa

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Wielka Brytania
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-13 zobacz kalendarz
    Posty
    234
    Dziewczyny a mialyscie kiedys cos takiego ze bolala was tylko jedna stopa? mnie od kilku dni wlasnie zaczela bolec i myslalam ze przejdzie a tu sie nasila momentami ze mam az ciezko chodzic... na rwe kulszowa mi to nie wyglada bo rwa idzie od posladka przez cala noge a tu tylko jedna lewa stopa... wczoraj bylismy u poloznej i jak chciala malemu tetnp zmierzyc to uciekal 5-6 razy go namierzala i jeszcze lozysko mam z przodu to dodatkowo miala ciezko cukrzycy konfliktu serologicznego nic nie mam dzis jest juz 29+4 czekam do 12 grudnia na kolejny scan, oby sie jeszcze podnioslo lozysko..
    Nicola[*] - 28 tc, 30.01.2016

  11. #879
    Pomóżcie! Piszę z kom. Gardło przestało bolec. Ale mam mega katar co mogę wsiąść na katar w ciąży...czy to wszystko szkodzi dziecku ??? Nie mam gorączki...



  12. #880
    Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-02 zobacz kalendarz
    Posty
    67
    malinowa
    wez sinupret 3 x 2 tabl, sol morska do nosa.Niestety nic co ma efedryne nie jest dozwolone
    ewentualnie aromactive-plasterek.Jesli masz w domu to moze byc tez sulfarinol, albo jeszcze lepiej krople okulistyczne np biodacyna 3 x 2 krople do nosa, ew dicortineff, ale to jezeleli masz w domu bo sa dostepne jedynie na recepte
    bezpieczny i dostepny bez recepty jest euphorbium- slabiej dziala ale tez moze byc


Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.