Strona 191 z 252
Pokaż wyniki od 1,901 do 1,910 z 2513

Lutowe maleństwa 2017

  1. #1901
    Senior Member Awatar kasjo
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-01-18 zobacz kalendarz
    Posty
    352
    Mam wrazenie ze po zelazie wrocily bol brzuszka i zaparcua a juz od ponad tygodniabylo calkiem dobrze. Na wszelki wypadek przez pare dni bede dawac polowe dawki zelaza i zobaczymy. Tez mam actiferol.
    ja tez kapie co drugi dzien choc ostatnio główke myłam codziennie gdyż zaczynała się ciemieniucha. Oliwka jest gówno warta na ciemniuche stosowałam i miałam wrazenie ze z dnia na dzien jest coraz wieksza. W końcu użyłam kremu alanatan plus i juz na drugi dzien ciemniucha prawie nie widoczna kilka małych punkcików tylko zostło.
    papaja dzięki za ino, ja się sciagam wtedy kiedy juz mnie bola piersi bo sa nabrzmiale ale sciagam i masuje tak dlugo az znikna zgrubienia. dzisiaj miałam przerwe między sciaganiem az 10 godzin wiec chyba całkiem nieźle.
    A może nie powinnam tak długo sciagac az znikna te grubienia? Ulge odczuwam szybciej. Zajmuje mi to czasem ok 15 -20 minut.
    Dzisiaj otrzymałam wyniki badan od gastrologa. jest pol na pol. Owsików nie ma ale za to w kale sa liczne grudki tłuszczu a to juz patologia i swiadczy o nieprawidłowym włachniania pokarmu. troche się zmartwiłam mam zrobic powtórne badania. poczytałam i kurcze to moze byc wszystko (muskowidoza, celiakia, alergia na laktoze itd) albo nic.
    przenosze sie do bydgoszczy wiec aby isc do gastrologa na nfz znowu potrzebuje skierowanie. czas oczekiwania na jest dlugi, wizyty sa teraz na październik. zrobie w bydgoszczy prywatnie sama badanie i pojde prywatnie a w miedzy czasie bede czekac na wizyte na nfz.
    Ostatnio edytowane przez kasjo ; 20-04-17 o 15:55

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1902
    I u nas raz sa ładne kupki raz właśnie inne przez żelazo. Wracam do jego stosowania bo się okazało, ze jeszcze przez 3 mce od dobrej morfologii powinnam podawać. Ale mogę zmniejszyć dawkę. Ogolnie wracam do witamin co do tej pory dawalam bo to oczywiście nie przez nie ma wysypke.

    Ja kapie codziennie bo ja przyzwyczaiłam do całego rytuału...

  4. #1903
    Member
    Muminkaa

    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-09-20 zobacz kalendarz
    Posty
    99
    My też na razie nie czyścimy napletka. Chyba ze czasami widzę jakiś biały nalot to przy kąpieli czyszcze. My się kapiemy codziennie, maly jest spokojny i szybko mi zasypia.

  5. #1904
    Senior Member
    MałaM

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-22 zobacz kalendarz
    Posty
    242
    Też kąpie synka codziennie, po kąpieli cyc i spać . Siusiaka czyszcze tylko z wierzchu.

  6. #1905
    Senior Member Awatar kasjo
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-01-18 zobacz kalendarz
    Posty
    352
    Mamy ktore karminicie tylko mm. Ile podajecie plynu? Bo wyczytalam ze powinno sie dawac tyle ile jedna porcja mleka. Zastanawiam sie czy to wystarcza bo moze dlatego wrocily zaparcia.
    a moze brzusio musi sie przyzwyczaic ze dostaje od 3 dni tylko mm i nie ma juz maminego mleka. Co myslicie?
    Ostatnio edytowane przez kasjo ; 21-04-17 o 08:11

  7. #1906
    Ja jestem w stanie dziennie wcisnąć jej maksymalnie 20 ml wody. Są dni kiedy nie da sie nic.. Wypycha językiem, wypluwa, nawet przełknąć nie chce i robi miny jakbym truciznę jej dawała :/

    Mi powiedziała pediatra, że mam dac sobie spokój z glukoza, herbatkami i innymi cudami, żeby jej wcisnąć inne płyny niz mleko. Mam próbować dawać jej wodę, żeby się uczyła ją pić.

    Zaparcia mogą byc tez przez żelazo.

  8. #1907
    Sony dziewczyny ale nie mam kogo spytać. A czym i jak czyścić ten napletek?
    Kasjo kulki lepiej żeby znikły z piersi ale tak jak pisałam to działa na zasadzie popyt podaż. Im mniej tym lepiej jak chcesz zakończyć

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1908
    Senior Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-02-17 zobacz kalendarz
    Posty
    395
    Papaja poprostu myjesz siusiaka jak kazda inna czesc ciala,mydlo bez sciagania napletka,ewentualnie mozesz wacikiem nieco przemyc,

  11. #1909
    Senior Member Awatar kasjo
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-01-18 zobacz kalendarz
    Posty
    352
    Dziewczyny nie bolą mnie cycki też nie są jakieś takie nabrzmiałe ale jak je macam to wyczuwam zgrubienia. Czy sciagać się aby zlikwidować te zgrubienia czy ona same sie wchłonom??

  12. #1910
    Rozmasuj je, nie ściągaj mleka tylko je jakby ściągaj reka, palcami jakby w strone brodawki. Moze bolec, mleko też Ci może lecieć. Potem jak będziesz sciagala mleko to też ściągając mleko masuj ręka cycka i te zgrubienia w strone brodawki.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.