Strona 101 z 252
Pokaż wyniki od 1,001 do 1,010 z 2513

Lutowe maleństwa 2017

  1. #1001
    Member
    Juja

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-20 zobacz kalendarz
    Posty
    99
    Carlaaa od początku zakładałam, że masz wykształcenie medyczne, dzielisz się z nami swoją wiedzą. Dziękujemy Ci za to. Gdybyś mogła wrazić swoje zdanie na temat "umówionych" cesarek ze wskazaniem medycznym. I oczywiście reszta dziewczyn niech też się wypowie, będę wdzięczna.
    Sama mam mętlik w głowie. Z jednej strony wolałabym poczekać na początek akcji porodowej, odejście wód czy skurcze i jechać na IP. Wydaje mi się, że organizm matki i dziecka dostaje wówczas sygnał, że to "już". Z drugiej strony jednak umówienie się z lekarzem na cesarkę która i tak ma być, na dany dzień i godzinę jest obarczone mniejszym stresem i możliwe, że mniejszym ryzykiem, gdyż wiemy kto nam tą cesarkę zrobi.

    Wiecie, że styczniowe mamy zaczęły się już rozpakowywać łałłł
    Ostatnio edytowane przez Juja ; 29-12-16 o 17:00

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1002
    Senior Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-02-17 zobacz kalendarz
    Posty
    395
    hmm juja, jezeli mam sie wypowiadac a propos cesarek jako lekarz to jestem przeciwna.Pomimo ze nie jestem gin ale mialam staze na poloznictwie i widzialam powiklania po cesarkach, nawet wlacznie z usunieciem macicy bo nie chciala sie obkurczac i krwawienie bylo bardzo duze.
    Sama ostatnim razem rodzilam przez cesarke, ze wzgledow medycznych- zle ja przezylam.Bardzo dlugo brzuch mnie bolal, nie mowiac juz o tym ze nie chcial sie ladnie wchłaniac- tylko wisial.Nie mialam laktacji, w nocy nie bylam w stanie wstac do dziecka z powodu bolu, Cesarke mialam 22 lutego a w maju nadal nie moglam za szybko chodzic.Z drugiej strony znam dziewczyny ktore sobie bardzo chwala cesarke- ze nic nie bolalo i szybko doszly do siebie.
    Tak wiec dosc indywidualna sprawa jezeli chodzi o odczucia.
    Porod naturalny napewno jest mniej komfortowy, dluzej trwa ale mniejsze ryzyko powikłan.

    a jeszcze co chcialam dodac to po cesarce robia sie zrosty miedzy jelitami, jezeli jeszcze ktos ma zespol jelita drazliwego to za 2-3 lata odczuje to bardzo bolesnie

  4. #1003
    Senior Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-02-17 zobacz kalendarz
    Posty
    395
    nie myslcie sobie ze tez sie nie boje porodu naturalnego, jak kazdy mam obawy, co prawda ja wiem ze mam dosc wysoki prog bolowy, wiec mam nadzieje ze dam rade.Tez sie waham.Ze wzgledu na to ze mialam cesarke to mam tym razem prawo wyboru.Moge miec cesarke lub probowac rodzic,Jak na razie obstawiam na porod naturalny chyba ze cos sie bedzie dzialo.
    Moze natura nie wymyslila tego zbyt idealnie dla nas, ale ma to swoj cel.

  5. #1004
    Senior Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-02-17 zobacz kalendarz
    Posty
    395
    No chyba ze juja az tak bardzo sie boisz porodu.Nie mi oceniac innych, szczegolnie nastawienie czy przekonania.

    aczkolwiek dzis rozmawialam z kolezanka, dwukrotnie rodzila.Jej rada: chodzic, chodzic i jeszcze raz chodzic jak tylko zaczna sie skurcze.Usiasc na pilke, wziac prysznic, tylko sie nie klasc bo to opoznia porod. AAA i kazala robic kuleczka miednica, wiecie takie mlynki, tez pomaga

  6. #1005
    Member
    Juja

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-20 zobacz kalendarz
    Posty
    99
    carlaa dzięki. Też jestem zwolenniczką porodów naturalnych a cesarka tylko w ostateczności. Ale jestem już po 2 cesarkach i wiem, że teraz nie mam wyjścia. Żaden lekarz nie zgodzi się na sn w moim przypadku. Ubolewam na tym, znam ryzyko. Po pierwszej cesarce brzuch bolał mnie do cesarki drugiej, poprawionej niejako Pomijam depresję bo czułam, że zawiodłam męża, dziecko, siebie, że mi się nie udało sn... Drugą cesarkę wspominam całkiem dobrze, ale fakt jelita to już niejako nie mój organ Teraz boję się, że będzie gorzej. Choć sąsiadka lekarka jest po czterech cesarkach i tą ostatnią dopiero wspomina jako koszar.

    Ale czy lepiej dla matki i dziecka jest czekać na rozpoczęcie akcji porodowej? Czy nie ma to takiego znaczenia i dla komfortu psychicznego lepiej umówić się na dany dzień ze swoim lekarzem skoro tak czy siak będzie ta nieszczęsna cesarka?

  7. #1006
    Dokładnie to samo chciałam napisać Juja, że styczniówki się juz rozpakowują! :-)

    Jeśli chodzi o cesarke to uważam, że to powinien być wybór kobiety poparty zdaniem lekarza. Jak najbardziej jestem za naturalnym porodem mimo, że sama daję się pokroić... Ale nie wynika to z mojej wygody czy komfortu tylko z uwagi na małą.
    Moim zdaniem o wiele wygodniejszy jest poród naturalny. Szybko się dochodzi do siebie, od razu można działać, brzuch się wchłania ładnie i to w końcu natura a nie zabieg...

    Najważniejsze jest dziecko i jego wygoda i komfort. My damy sobie radę.

  8. #1007
    Senior Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-02-17 zobacz kalendarz
    Posty
    395
    a widzisz juja masz taka sytuacje, to chyba lepiej sie umowic na konkretny termin.Po co ma sie cos ewentualnie powikłac?
    Przynajmniej wtedy wiesz kiedy to bedzie, mozna sie jakos przygotowac psychicznie.Bo tak zacznie sie akcja porodowa nie wiadomo kiedy i o jakiej godzinie.Jak sie ma pecha to moze lekarz wlasnie prowadzi pilna cesarke i co wtedy?Planowe cesarki sa zawsze rano, wiec mozesz tez sie umowic ze swoim lekarzem, a wieczorem moze go nie byc.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1008
    Member
    Juja

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-20 zobacz kalendarz
    Posty
    99
    Komiwa czy umawiasz się na termin na cesarkę ze swoim lekarzem? Dobrze zrozumiałam, że będziesz musiała mieć cesarkę?
    U nas na Podkarpaciu to norma, czy cesarka jest na "życzenie" , czy jest ze wskazań medycznych ciężarna przychodzi do szpitala gdy jej lekarz ma dyżur, nawet gdy do terminu porodu jest jeszcze sporo dni i akcja porodowa się nie rozpoczęła. Coś tam nabazgrolą w dokumentacji medycznej i robią cięcie
    Ostatnio edytowane przez Juja ; 29-12-16 o 17:23

  11. #1009
    Member
    Juja

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-20 zobacz kalendarz
    Posty
    99
    Zmiana na chwilę tematu. Macie już imiona dla dzidziusiów? Jeśli tak to szczerze zazdroszczę, my dalej wybieramy i nic
    Ostatnio edytowane przez Juja ; 29-12-16 o 17:23

  12. #1010
    Senior Member
    carlaaa

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-02-17 zobacz kalendarz
    Posty
    395
    my juz mamy: Hubert, starszak wybral, bo ja bylam nastawiona na Milenke

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.