Strona 1 z 91
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 908

Lutowe maleństwa 2017

Junior Member
    Kaliope03

O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-02 zobacz kalendarz

Wink Lutowe maleństwa 2017

Witam!
    Wczoraj ujrzałam na teście upragnione 2 kreseczki Ostatnią @ miałam 28 kwietnia, więc termin wychodzi na 2 lutego 2017. Ależ jestem podekscytowana, a wizyta u lekarz dopiero 7 czerwca.
    Zapraszam lutowe mamusie

2. dzieckozakupy.pl
    Drogie mamy! Jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich, piszę pracę nt. wiedzy ciężarnych dotyczącej diety dla mam karmiących piersią. Bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety. Z góry dziękuję za poświęcony czas, pozdrawiam.
    https://www.ankietka.pl/ankieta/2252...j-piersia.html

Drogie mamy! Jestem studentką drugiego roku studiów magisterskich, piszę pracę nt. wiedzy ciężarnych dotyczącej diety dla mam karmiących piersią. Bardzo proszę o wypełnienie anonimowej ankiety. Z góry dziękuję za poświęcony czas, pozdrawiam.
    https://www.ankietka.pl/ankieta/2252...j-piersia.html

Junior Member
    amortencja

O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-15 zobacz kalendarz
    Czesc Kaliope! ja OM miałam 8maja. Owulacja 22 maja, wczorajsza beta 23, dzis pozytywny test ciazowy, a termin miesiaczki dopiero jutro. oby wszystko bylo ok, bardzo sie martwie, najgorsze jest czekanie na USG. według mojego lekarza mam przyjsc dopiero jak beta bedzie ok 800. to chyba wiecznosc

Member Awatar Kajunia25
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-01-24 zobacz kalendarz
    Witam i pozdrawiam z sąsiedniego działu
    Synek?

Junior Member
    Kaliope03

O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-02-02 zobacz kalendarz
    coś mało nas, czyżby jeszcze dziewczyny nie wiedziały, że są w ciąży?
    Ja już po wizycie widziałam śliczny pęcherzyk. Mężu to się popłakał :P nie znałam go z tej strony, haha...

Junior Member Awatar kasiek2706
    Mieszka w
    Sosnowiec
    O mnie