Strona 23 z 192
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 1913

Styczniowe mamusie 2017

  1. #221
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem mamą Aniołka... 01.07.2016r.
    Posty
    600
    witaj ana27 chyba jesteśmy na tym samym etapie. Ja ostatnią miesiączkę miałam 20.04. a według kalkulatora mam termin na 28.01. także możemy przybić sobie "piątkę". Kiedy masz wizytę u lekarza?

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #222
    oj z wizyta to jeszcze troche bo mieszkam w uk, a tu ciaze prowadzi polozna zazwyczaj 1 spotkanie jest kolo 10-12 tyg bylam teraz tydz na urlopie w pl mialam usg w zeszly poniedzialek ale nic nie bylo beta bylo kolo 70 babeczka powiedziala ze to wczesna, potem w pt powtorzylam i juz kolo 500 bylo a jak u ciebie ?

  4. #223
    Witam sie i ja po urlopie! Tydzien minal jak jeden dzien. Wyspa Zakynthos piekna - polecam!
    Moje samopoczucie dobre choc bylismy na rejsie lodka to cala droge spedzilam w toalecie... nic nie pamietam. Dzis powrot do pracy. Malo zaleglosci wiec jakos dzionek minal.

    Witam nowe mamusie i serdecznie gratuluje!

    Wyslalam prosbe o dolaczenie do tej naszej "tajnej" grupy na facebooku

  5. #224
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem mamą Aniołka... 01.07.2016r.
    Posty
    600
    ana27 ja bety nie robiłam, nienawidzę kłócia.... brak okresu i dwa razy dwie mocne kreski dają do zrozumienia że jednak to faktycznie ciąża
    dzisiaj po południu idę do lekarza mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze
    ksia zazdroszczę pozytywnie takiego wypoczynku...

  6. #225
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem mamą Aniołka... 01.07.2016r.
    Posty
    600
    ej mamuśki co z wami piszcie jak się czujecie
    ja już po lekarzu. pęcherzyk ciążowy na 7 mm termin 25 lub 28 stycznia

  7. #226
    Cytat Zamieszczone przez nati89 Zobacz posta
    ej mamuśki co z wami piszcie jak się czujecie
    ja już po lekarzu. pęcherzyk ciążowy na 7 mm termin 25 lub 28 stycznia
    superr jak sie czujesz ?

  8. #227
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem mamą Aniołka... 01.07.2016r.
    Posty
    600
    czuję się dobrze, na całe szczęście jestem szczęśliwa że lekarz potwierdził ciąże.
    a ty ana27 jak się czujesz?

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #228
    Cytat Zamieszczone przez nati89 Zobacz posta
    czuję się dobrze, na całe szczęście jestem szczęśliwa że lekarz potwierdził ciąże.
    a ty ana27 jak się czujesz?
    ja bez objawow ale cos czuje ze to cisza przed burza :P nie moze byc az tak kolorowo

  11. #229
    Senior Member Awatar ania1005
    Dołączył
    Nov 2014
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-09-06 zobacz kalendarz
    Posty
    170
    Cześć dziewczyny U mnie jakoś ostatnio ciężko z pisaniem tutaj,przy małym dziecku ciężko znalezć czas Łatwiej mi pisać na facebooku.
    Tak w ogóle witam nowe dziewczyny
    Ksia cieszę się że urlop udany
    Nati gratuluję udanej wizyty A jak się w ogóle czujesz? Masz jakieś objawy?
    U mnie mdłości ciąg dalszy Ale prócz tego czuję się nawet ok tylko czasami pobolewa mnie brzuch.



  12. #230
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem mamą Aniołka... 01.07.2016r.
    Posty
    600
    hej ania
    czuję się rewelacyjnie "odpukać w nie malowane". Gdyby nie zatrzymany okres i lekki ból brzucha to nie pomyślałabym że jestem w ciąży.
    Oby tak dalej oczywiście bo chce trochę popracować jedynie to lecą mi bardzo włosy, mam nadzieję że do końca ciąży łysa nie pozostanę ;p

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2017

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.