Strona 165 z 288
Pokaż wyniki od 1,641 do 1,650 z 2872

Styczniowe mamusie 2017

  1. #1641
    Senior Member
    Paulina96

    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2017-01-12 zobacz kalendarz
    Posty
    111
    tak tak,jednorazowo. przepisala mi wiecej wrazie co. bo od 2 tygodni juz mialam odstawić ją i wrazie twardnienia wziac jedna ;p
    moj maly tak sie kreci w brzuchu ze masakra a ja strasznie puchne od paru dni.
    mial ktos zespol ciesni nadgarstka? jak sobie z tym radzić? ;/ moje rece to tragedia,bol jak przy zapaleniu stawow ..

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1642
    Senior Member
    Oluchna

    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-01-03 zobacz kalendarz
    Posty
    355
    Ja większość mam poprane i poprasowane. I tak mnie plecy bolą, a jakby mi przyszło teraz stac nad wszystkim na raz to chyba bym nie dała rady. No i tą aptekę musze zamówić w koncu, bo jakoś ciągle o tym zapominam. Ale ta stona gemini, to czasem chodzi strasznie...

  4. #1643
    Senior Member
    Oluchna

    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-01-03 zobacz kalendarz
    Posty
    355
    Cytat Zamieszczone przez tilja Zobacz posta
    ale Wam dobrze, też już bym chciała mieć jakieś porządki zrobione. Ale ubranka zobaczę dopiero w grudniu w Krakowie i wtedy zacznie sie pranie. Aaa pralkę tam musimy jeszcze kupic wrrrr
    Tilja, a wy tam już na dobre się wyprowadzacie?

  5. #1644
    Senior Member Awatar Karoll88
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-03-20 zobacz kalendarz
    Posty
    1,243
    Mnie jeszcze przez całą ciążę odpukac plecy nie bolały ani razu, ale za to w zeszły weekend jakoś źle spalam i rano miałam masakre z nogą, już myślałam, że mnie rwa kulszowa strzeliła, ale na szczęście jakoś przeszło, mąż mnie wymasowal, wylezalam się z nogą na poduszce i jest ok, śmigam dalej. Najgorzej teraz z tym, że mam tak wysoko ten brzuszek i bardzo mnie uciska na płuca i przepone, czasem łapię powietrze jak jakiś karp:-):-)

  6. #1645
    Senior Member
    Oluchna

    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-01-03 zobacz kalendarz
    Posty
    355
    Cytat Zamieszczone przez Karoll88 Zobacz posta
    Mnie jeszcze przez całą ciążę odpukac plecy nie bolały ani razu, ale za to w zeszły weekend jakoś źle spalam i rano miałam masakre z nogą, już myślałam, że mnie rwa kulszowa strzeliła, ale na szczęście jakoś przeszło, mąż mnie wymasowal, wylezalam się z nogą na poduszce i jest ok, śmigam dalej. Najgorzej teraz z tym, że mam tak wysoko ten brzuszek i bardzo mnie uciska na płuca i przepone, czasem łapię powietrze jak jakiś karp:-):-)
    Ja dla odmiany mam nisko i człapięjak kaczka. Jak nie patrzeć tak źle..

  7. #1646
    Senior Member Awatar Karoll88
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-03-20 zobacz kalendarz
    Posty
    1,243
    Ja mam taką kulkę pod broda, może mi robić za podstawkę na kubek heh:-) Dzisiaj coś się poschizowalam, bo kopie mnie nie w górze, a prosto q pęcherz, jakby się odwrócił... Jutro idę do lekarza, więc zobaczymy...

  8. #1647
    [QUOTE=Paulina96;
    mial ktos zespol ciesni nadgarstka? jak sobie z tym radzić? ;/ moje rece to tragedia,bol jak przy zapaleniu stawow ..[/QUOTE]

    moja Mama to ma i w jej wypadku tylko zabieg wchodzi w grę .. więc mam nadzieję, ze u Ciebie to coś innego ....

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1648
    no własnie niestety nie. W Krakowie czeka na mnie moje mieszkanie które kupiłam rok przed poznaniem męża .. w pomorskim mamy firmę ogrodniczą , klientów, sprzęty ( traktorek, przyczepy, rośliny w doniczkach) ehhhh. W Krakowie mam całą rodzinę do pomocy więc jedziemy tam na początku grudnia na czas urodzenia i myślę że ja do kwietnia zostanę a Mąz wróci wystartować sezon ogrodniczy. A może mu zrobie psikusa i nie wrócę haha. Ale powiem Ci ze mam stres niesamowity, ze mlody zechce się wcześniej urodzic i będę musiała zostac tu na wsi i chyba to mnie tak dołuje teraz . Nie mam tu nic dla niego .....
    Ostatnio edytowane przez tilja ; 10-11-16 o 10:24

  11. #1649
    Senior Member
    Oluchna

    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-01-03 zobacz kalendarz
    Posty
    355
    Na zapas się nie martw. Nawet jakby się urodził wczesniej, to chwilę odczekasz i moższ się pakowac i jechać. Takie najpotrzebniejsze rzeczy jakby co, to zawsze można kupić. Ja w poprzedniej ciązy byłam świecie przekonana, ze niedoczekam, bo brzuch miałam twardniejący od poczatku i cięzko mi było niesamowicie. Ale dosiedział w środku co do dnia. Lepiej się tym nie przejmuj.

  12. #1650
    Senior Member Awatar patusiaq
    Dołączył
    Aug 2016
    Mieszka w
    Gliwice
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-01-06 zobacz kalendarz
    Data
    6.01.0994
    Posty
    228
    ehh przesrane są te przeprowadzki, ja sama jestem zestresowana, bo w mojej okolicy nikogo nie mam z rodziny, mój Kuba w sumie też tylko babcie i mame i jesteśmy takie dwa małe samotne paluszki oczekujące na dzidzię i dalej czekam na pieprzone ogrzewanie.... mieliśmy mieć ogrzewanie miejskie juz na początku miesiaca to sie okreslili ze jednak są zawaleni robotą to zaczelismy szukać gazowników jakiś aby zrobić gazowe ogrzewanie - to nagle PEC się odezwał ze jednak mogą zaczać od wtorku - i jesteśmy w czarnej D... ponieważ juz sama nie wiem co wybrac - gazowe to przynajmniej dofinansowanie jest a za PEC nie wiadomo ile nam wyjdzie w sumie za rachunki nawet, bo podłączamy sie do drugiej klatki ( czyli 3 osoby) itd........... i zyje w stresie juz tak , ze wczoraj musialam melise kupić

Newsletter Mjakmama24.pl
Zapytaj naszych ekspertów

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.